Camping de schatberg in sevenum.

Plaats reactie
Tim Verstegen
Berichten: 39
Lid geworden op: 14-06-2004 20:01
Locatie: westervoort

14-06-2004 20:14

Hallo mensen
Ik ben hier net nieuw en heb al naar wat informatie gezocht over de camping op dit forum. Maar alles wat ik vond was al heel oud dus wilde ik maar een nieuw berichtje openen.

Ik ga namelijk in de vakantie een weekje naar de schatberg toe en wil me goed voorberijden. Ik vis ook nog niet zo lang op karper dit jaar pas echt actief.

Ik hoop dat jullie veel informatie voor mij hebben en meschien wat fototjes zodat ik me kan voor berijden. Het is al weer 3 jaar geleden dat ik daar kwam. toen viste ik daar niet echt op karper en ik kan me ook zeer weinig er van herrineren.

Groetjes Tim
Tim Verstegen
Berichten: 39
Lid geworden op: 14-06-2004 20:01
Locatie: westervoort

16-06-2004 18:11

niemand die me kan helpen :D
Gebruikersavatar
roy bakkenes
Berichten: 24
Lid geworden op: 02-03-2002 01:00
Locatie: Woudenberg

21-06-2004 08:57

hey, ik ben er ook een keer heen geweest. Voeg me maar even toe op MSN als je wil dan kan ik je wel wat info geven.
roybakkenes@hotmail.com. Het kan ook via de mail.
Roy
Gebruikersavatar
paul engel
Berichten: 69
Lid geworden op: 03-06-2003 02:00
Locatie: amersfoort

21-06-2004 11:15

hallo tim,

ik ben er vorige jaar geweest, ik heb egt een super vakantie geahd lekker vissen in de 2 verschillende meertjes.. ik kom er ookcker nog een x terug.
over het vissen:

het is een vrij lastig te vissen water want et is al snel diep in de grootste plas. in het kleine plasje daarin tegen is het niet egt diepen is het handig om tegen de rietkragen te vissen en een klein voerstekje op te bouwen (miss door er veel te vissen/ zei het door er een beetje voer te voeren) om enorme hoeveelheden te gaan storten heeft naar mijn mening niet egt veel zin.
ik heb er verschillende leuke vissen gevangen waaronder een paar mooie 20èrs en leuke grassies.
veel plezier daar...
het gaat je vast wel bevallen denk ik zo!

mvg

paul engel
schoonheid blijft... ponden vervagen... dus laten we aub niet op ponden gaan jagen zodat de schoonheid kan vervagen
Plaats reactie