Hilversums Kanaal Langs de N201

Plaats reactie
Daniel Legrand

15-04-2004 18:30

Beste Medekarpervangers!


Nou heb/had ik de planning om daar een weekend te gaan pakken aangezien er een gedeelte het hele jaar staat vrijgesteld voor nachtvissen.

Nu ben ik er een aantal keren langsgereden alleen ik het best druk daar op het water.

Mijn vraag is of er mensen enig ervarig hebben op dit water, en of de ervaringen positief of negatief zijn.

Alvast bedankt
Guido Ven broek
Berichten: 52
Lid geworden op: 29-08-2003 02:00
Locatie: Haarlem

23-04-2004 12:21

Ik heb een keer een nachtie gezeten op dat kanaal.

wel 4 vissen gevangen maar er waren van die kleine muggen daar. Nou we werden er knetter gek van in het begin viel het wel mee maar bij de schemer. als het toen nog had gekund waren we weggegaan.

Ik denk dat je daar nu nog geen last van zult hebben.

wordt vrij veel gevist maar wij kwamen ook gewoon zonder te voeren en vingen vis dus echt moeilijk is het er nog niet.

over gewichten kan ik je niks vertellen heb er maar 1 keer gevist.

bodem ligt veel bagger zoek de harde plekken maar nu in het voorjaar kan je het ook voor de ingang van een paaisloot proberen denk datje daar meer succes zal hebben :wink:

succes en groetjes,

Guido
Gebruikersavatar
Jan Sturkenboom
Berichten: 19
Lid geworden op: 15-06-2003 02:00
Locatie: Houten

23-04-2004 20:52

Heb vorig jaar twee keer een nachtje doorgebracht aan het Hilversums kanaal en ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet echt lekker gezeten heb.
Veel verkeer dat de N201 toch ziet als een snelweg, zekers in de nacht.

Over het vissen kan ik kort zijn heb twee karpertjes gevangen een 14 en een 16 ponder, dus geen zware jongens. Ze moeten er wel zwemmen zeggen ze, maar ik heb ze niet aan mijn haakjes gekregen.

Ik wens je in ieder geval veel plezier en geluk mocht je overwegen om daar te gaan vissen.

Catching greetings van Jan
Plaats reactie