Wie kan mij wat tips geven!!!!!

Plaats reactie
ferry verhage
Berichten: 53
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00

24-04-2002 16:24

Ik ga aan het einde van deze week voor een weekje op een zijplas van de maas vissen vlak bij roermond(limburg).

Maar ik wil graag een goed advies over voeren van de hoeveelheid per stek + welk voer ik zal gaan gebruiken(ik denk aan mais of duivenvoer en natuurlijk mijn homemadeboilies.

bij voorbaat dank vriendelijke karpergroeten Ferry
Arie van den Oever
Berichten: 10
Lid geworden op: 23-04-2002 02:00
Locatie: Hillegom
Contacteer:

24-04-2002 19:25

He Ferry .Ja ,jo de Maas bij Roermond . Via een zomer vakantieadress ben ik op een zijarm van de Maas beland .Met nog twee vismaten stonden we dan half April voor een gigantische waterpartij en wat nu te doen ?Er waren al geen andere vissers en dat voor een water die een reputatie hoog te houden heeft .Vreemd ,het water lag er akelig doods bij ,maar we waren toch vol goede moed .Hier moesten toch zware vissen net voor de paaitijd rondzwemmen . Om een lang verhaal kort te houden .Onder de 12 gr zit er dus echt geen vis .Drie dagen vissen ,helaas drie dagen blanken .Wel enkele tips van een local,,,(we moeten het wel weten,he )--absoluut geen visboilies ,hou ze super/overdreven zoet ook rustig aanvoeren met voerlijnen naar je aasplekken
ferry verhage
Berichten: 53
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00

24-04-2002 21:26

welke plas zat je dan precies? waar voerde je nou mee? Had je veel last van witvis? Heb je een boot met diepte meter gebruikt?

Graag zou ik nog meer mensen willen horen want ik pieker me kapot over hoe ik het aan ga pakken.
Arie van den Oever
Berichten: 10
Lid geworden op: 23-04-2002 02:00
Locatie: Hillegom
Contacteer:

24-04-2002 22:31

He ,mannetje ,je vraagt wel erg veel . nou hier nog meer info dan .Boilies van Kevin Nash ,flavour aardbei ,flink opwaarderen met zoet materiaal .Ikdoe het zelf meestal op de volgende manier .---neem een afgesloten emmertje of een ,tupperware , schaal .een flinke hand bruinebasterdsuiker ,opwarmen ,boilies er bij ,flink schudden en een nachtje laten staan . Witvis schijnt mee te vallen .
De diepte op deze plassen valt mee . Hooguit 1,5 a 2,0 mtr ,dus geen dieptemeter mee .probeer is lekker ouwerwets een gedeelte van een vaste stok en maar prikken met die hap .Harde plekken zijn top ,maar dat weet je wel toch .Anders kies je niet voor zo,n ,toch wel lastige stek . Laat wel even wat horen als je een paar van die Maasbiggen pakt . He ,het gaat je lukken . vrg-------ARIE
Josse de Bruin
Berichten: 432
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht

25-04-2002 11:43

Hallo Arie,

Als we het over dezelfde plek hebben vraag ik me af waarom geen visboillies dit jaar al mijn maasvissen op visboillies gevangen en dit alleen op dode zijarmen dus make your choice ferry ik vang lekker verder met mijn visboillies.

MVG Josse
Plaats reactie