Surfplas bij Vlaardingen

Plaats reactie
Robert Koenders
Berichten: 9
Lid geworden op: 26-01-2002 01:00

21-04-2002 20:26

Hallo allemaal,
Ik zou graag wat informatie willen hebben over de Surfplas.
Ik zou willen weten waar je het beste kunt vissen en met welke rigs, systemen en aas.

Mzzl Robert Koenders
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

21-04-2002 22:05

Kan je dat niet beter zelf uitzoeken??? Ik ga het je in iedergeval niet vertellen, en ik hoop dat de rest ook zo slim is. Wordt er doodziek van van die lui die alles kant en klaar op hun bordje willen hebben, zoek alles eens zelf uit dat hebben wij namelijk ook moeten doen.

Wat je zelf ontdekt geeft veel meer voldoening dan alles domweg kopieren.

Kiron
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

21-04-2002 22:15

Moet ik er ook nog een boilie aanknopen en voor je ingooien??? of kan je dat wel zelf.
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

21-04-2002 22:22

He Rob, das goed, maar mag ik hem dan ook nog afdrillen?? dat vind ik wel zo leuk om te doen..... Dan kan Robert er gewoon mee op de foto en is iedereen weer tevreden.

Goh wat kan dat vissen toch mooi zijn.

Kiron
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

21-04-2002 22:29

Nou, nou Robert,

Je mag rob wel bedanken, want die is vrijgevig vandaag zeg.

Helaas wordt het nu wel vechten voor die stek want iedereen heb het nu kunnen lezen, en weet nu precies waar ie moet vissen, eigenlijk best wel lullig voor de locals die er veel pijn en moeite in hebben moeten steken om "alles" te weten komen.

Dus dat wordt vrijdag rennen, nu maar hopen dat er geen file van karpervissers voor je stek staat.

Veel geluk Robert,
Kiron
Robert Koenders
Berichten: 9
Lid geworden op: 26-01-2002 01:00

22-04-2002 14:12

Kiron ik vraag om informatie niet om gezeik!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

22-04-2002 15:29

Tja, wat zal ik daar nu eens op zeggen zonder dat ik weer begin te "zeiken", tis namelijk niet het enige water waar jij "info" over wil.

Als je een beetje slim bent dan weet je hoe nadelig het delen van info op het board kan zijn. Je kan beter gewoon wat vaker langs het water zitten en zelf de ervaringen op doen. daar worden wij en waarschijnlijk jijzelf veel blijer van dan alles maar zomaar kopieren
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

22-04-2002 16:24

Robert, een goed verstaander heeft een half woord nodig, jij blijkbaar een compleet board.
Ik vermoed dat de heren willen zeggen;
ZOEK HET LEKKER ZELF UIT!!
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

22-04-2002 18:18

He Douwe bedankt, Ik wilde exact hetzelfde zeggen, maar ik kon niet uit mijn woorden komen.
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

22-04-2002 19:11

Kiron, Rob, Douwe,

Spaar Robert Alsjeblieft een beetje!!

Wl hier geen sfeer zoals op dat andere DB een tijdje aan de gang was. Ondanks dat ik jullie mening deel weet ik zeker dat jullie in een live gesprek met Robert nooit zo gereageerd zouden hebben en dat vind ik een beetje zielig! Sterker nog, ik vind dat extreem zielig.

Leven en laten leven, laat de info speurders gewoon in hun waarde ook al deel je hun mening totaal niet. Reageer dan niet!

Hou het vrolijk en tot in een andere discussie!

Met vriendelijke groet,

Laurens Maasland
When the going gets tough, the tough get going!!
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

22-04-2002 20:14

Moet ik je dit keer toch echt teleur stellen Laurens ik weet zeker dat ik in een livegesprek precies zo zou reageren.
Zou je toch moeten weten.
Extreem zielig is jonge zeehondjes doodknuppelen.
Op iemand zijn tenen trappen is iets anders.
Vissen is een hobby, geen religie!
Ruud Wouters
Berichten: 54
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: rotterdam

23-04-2002 12:22

Robert,

Ik zou hier niet eens gaan vissen zitten teveel gejatte vissen op en voor degene die zich nu aangesproken voelen , bedankt voor het verzieken van een goed viswater om je eigen k*t vijver wat grotere vissen te laten hebben.
Dit geld dus alleen voor degene die de vissen bij ons gejat hebben!!!

Ruud
Robert de Wilt
Berichten: 422
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Capelle a/d IJssel (Zuid-Holland)
Contacteer:

23-04-2002 12:26

Ruud, ik ken die praktijken daar bij de Krabbeplas ook en ben het dan ook volledig met je eens!
Visroof, en dan ook nog uit dun bezette wateren(zelfs uit Belgie!!!) is de karpers een shoq bezorgen, en daarbij moeten ze zich aanpassen aan de watertemperatuur, bodem, diepte, voedselaanbod e.d., wat veelal tot gevolg heeft dat de mooiste zware vissen verloren gaan, en aangezien er in de lage landen al niet zo veel zware vissen zwemmen, is dit dan ook onacceptabel!!!
Ik vind ook dat de verantwoordelijke locals van de Krabbeplas niet als karpervissers omschreven mogen worden. Ze zullen zelf eens moeten ondervinden om plotseling gedwongen te moeten verhuizen naar Palestina.......
Met vriendelijke groet, Robert de Wilt.
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

23-04-2002 14:48

Ruud, Robert (de Witt),

Kan het niet anders dan eens zijn met jullie, maar voor mij is dat geen reden om er niet te vissen. Er zijn nog maar te weinig wateren over waar geen gejatte vis zit (opzekers geen excuus om ook maar te gaan jatten).

Maar tis zekers geen makkelijk water, en om dan maar alle info op het board gooien over hoe er te vissen, welk aas, welke stek enzo dat gaat me toch echt te ver,dat heeft namelijk niets met vissen te maken, het avontuurlijke verdwijnt dan geheel. Dus Robert (koenders) ga eens aan het water zitten, misschien krijg je dan wel wat globale info, de locals zijn rotste niet (ik kan het weten, vis er namelijkzelf ook nog niet zolang)

Groeten,
Kiron
Donald Stevens
Berichten: 425
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00

23-04-2002 15:23

Ik vind ook dat de verantwoordelijke locals van de Krabbeplas niet als karpervissers omschreven mogen worden


hmm zal je uit een droom helpen....zijn dus niet eens de locals die de vissen uit vijvers hebben gehaald en plassen hebben gehaald......hebben ze uit kanalen gehaald
omdat de vereniging er niks aan deed
p.s de locals kopen hun vis....kweken ze op en zetten ze uit
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

24-04-2002 18:47

Douwe, er bestaat nog altijd iets als onderling respect. Ook al zou jij werkelijk exact op die manier hebben gereageerd (wat ik alsnog sterk betwijfel want ik vond jou in 'real live' veel minder op die directe wijze overkomen) dan vind ik dat persoonlijk net iets meer als tenentrappen.

Maarja, voor ieder at wils. Ik kan je niet tegenhouden maar er wel wat van zeggen. dat zal ik dan ook niet na (blijven) laten, want ik vind de sfeer hier gewoon veel te goed..

Groetjes laurens
When the going gets tough, the tough get going!!
Gebruikersavatar
Chris Noorlander
Berichten: 502
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

24-04-2002 19:36

Robert

Ik begrijp iets niet helemaal...
Wat heeft iemand die niet eens weet op welke stekken je kan vissen, die niet eens weet hoe je door veel om je heen kijken en wat zinvolle redenatie tot een goede onderlijn komt voor een bepaald water, en iemand die niet eens weet wat een goed aas is, en wederom niet weet door goed om je heen kijken en redeneren om tot een goed aas te komen voor een specifiek water in godsnaam op een water als de surfplas te zoeken????

ChrisN
Plaats reactie