ORANJEKANAAL???

Gebruikersavatar
Tom Hodinius
Berichten: 488
Lid geworden op: 06-11-2003 01:00
Locatie: Simpelveld (LIMBURG)

25-01-2004 12:23

heeft iemand hier nog ervaring ik hoor het graag??? :oops:

wil er namelijk liever niet op mn bek gaan.. :(
knollenvanger 1ste klas
Gebruikersavatar
Rogier Koopal
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-03-2002 01:00
Locatie: Beilen
Contacteer:

02-02-2004 09:14

Raymond stuur me maar een PB wat je wil weten.. Zit namelijk ook best veel op het kanaal....

Ferdi je hebt het over stekkenpezers... Jij komt hierheen om te vissen heb jij al eens nagedacht over het feit dat jij misschien wel op 1 van hun aangevoerde stekken bezig was? Nee zeker zoals uit je relaas naar voren komt...

Ik vis met regelmaat op het oranjekanaal en zie mensen voor 1 of 2 dagen komen die dan stekken komen claimen omdat ze aangevoerd hebben terwijl ik al 4 weken aan het voeren en vissen ben.. Wie is in dit verhaal de stekkenpezer dan?

gr
R.Koopal
Ferdi van Essen
Berichten: 149
Lid geworden op: 13-06-2002 02:00
Locatie: Nijverdal

02-02-2004 17:32

Ho Ho Rogier,

Ik snap wat je bedoelt, maar dat was in dit geval absoluut niet het geval !!

Zoals ik al eerder heb aangegeven:

Die jongens stonden een dag ervoor te kijken hoe ik aan het voeren was op de desbetreffende stek.

Kom ik de dag erna om te voeren zitten hun er dus te vissen en dan zwaaien ze ook nog even gezellig :evil:

Hoe noem jij dat dan ???

Als zij daar aan het voeren waren geweest, hadden ze het de dag ervoor toch kunnen aangeven, dan was ik zo vriendelijk geweest en had ik een ander stuk opgezocht !!!

Lijkt mij erg onlogisch, dat hun op dat moment daar een voerplek onderhielden.

Maar goed, zo ieder z'n mening :o

Sportieve groet,

Ferdi
Gebruikersavatar
Rogier Koopal
Berichten: 601
Lid geworden op: 06-03-2002 01:00
Locatie: Beilen
Contacteer:

04-02-2004 23:49

Ben jij wezen vragen of ze dat deden? Ook niet zeker......

Het is vaak te makkelijk om te suggereren dat iets is zoals het lijkt.... Ik wil er alleen maar mee zeggen dat mensen vaak niet beseffen dat ze ergens anders zijn....

Als dat mij zou overkomen zou ik misschien ook wel de volgende morgen ook lekker vroeg gaan zitten om diegene voor te zijn.. Stekkenpezer????

Je kunt wel zeggen dat mensen dan bij je langs moeten komen en zeggen dat jij daar al voert... Meeste zeggen dat nou en heb ik schijt aan, is niet jouw plek.. Wie het eerst komt en de rest weet je wel.....

met vr gr
R.Koopal
Ferdi van Essen
Berichten: 149
Lid geworden op: 13-06-2002 02:00
Locatie: Nijverdal

05-02-2004 16:57

Hoe moet ik nu weten dat het karpervissers zijn ??

Het staat niet op je voorhoofd geschreven hoop ik voor jou :lol:

Rogier nogmaals, ik snap compleet wat jij bedoelt, maar dit was in dit geval niet het geval !!!!

ten eerste: Jij was er (hopelijk :wink: ) niet bij !!!

ten tweede: als je er wel bij was geweest en je had in mijn schoenen gestaan (mt 46 ??), dan was bij jouw ook het bloed onder de nagels weggelopen !!!

Maar laten we er alsjeblieft niet langer over lullen, want het is al meer dan 2 jaar geleden :o en een ieder mag er een andere mening over hebben, maar ik blijf erbij !!! Ik heb het nu i.i.g. rustig langs de waterkant.

Dus einde discussie

Met sportieve groet,

Ferdi
michiel Hofman
Berichten: 2
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Aalden

30-07-2004 18:16

karst erik ik hoop dat wij samen nog vele vissen zullen vangen!!! :D

michiel