beekse bergen

rens kop
Berichten: 89
Lid geworden op: 07-04-2004 17:26
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

10-04-2004 09:06

hoi kees

ik ga er in mei weer heen voor de 5de keer en weet dat het heel raar kan gaan. als je in de verkeerde periode komt dan zal je niets tot een enkele vis vangen. heb met mensen gesproken die in huisje 79 zaten die met 40 vissen naar huis gingen. en dat jaar, dat ik hem daar sprak had hij er maar 1. ikzelf kan je zeggen dat het niet veel voeren is doe je het wel dan zal je kansen ook omlaag gaan. wil je meer info stuur maar een pbericht

groetjes rens :lol:
Gebruikersavatar
ferdy pol
Berichten: 373
Lid geworden op: 16-04-2004 16:03
Locatie: nl

16-04-2004 16:12

ook ik heb in de beekse bergen gevist, 2 keer zelfs.
De eerste keer heb we er 5 nachten gevist op het kanaal vanaf de blokhutten en helemaal niks gevangen, waarschijnlijk omdat we het hadden overvoerd en het toen erg druk was met andere vissers, die ook nie optimaal vingen.
De 2e keer dat we er zaten gingen we een hele week.
We begonnen de sessie op het kanaal vanaf de hoek bij de ophaalbrug waar we niks hebben gevangen, na 3 dagen kwam de stek bij de brug op het meer vrij en hebben we toch nog 3 leuke vissen gevangen tussen de 18 en de 23 pond...
Wel is er in die week een vis uitgekomen van 32 pnd. alleen jammergenoeg niet bij ons.
Beide keren waren begin mei en waarschijnlijk gaan we aankomend jaar weer en dan hopen we op meer succes...
rens kop
Berichten: 89
Lid geworden op: 07-04-2004 17:26
Locatie: Vlaardingen
Contacteer:

17-05-2004 22:39

ha mede boarders

ben de 1e week van mei geweest voor de 5de keer. heb samen met mijn vismaat 23 aanbeten gehad waarvan we er 17 vingen. de vissen waren. tussen de 12 en 21 pond. helaas geen zwaardere vissen. maar hebben het zekers naar ons zin gehad.

onze avonturen zijn ook te zien via een foto/film verslag op http://www.spiegelkarper.tk
carp joris

25-02-2007 13:28

heey

ik ga de eeste week van april naar de beekse bergen
ik zit ook in huisje 79
ik hoop dat we wel iets vangen want zodat ik hier hoor vangt de ene heel veel en de andere niets!
zo iemand is kunnen zeggen waar wat goeie plaatsen zijn?
want ik hoop egt wel iets te vangen!! :D

joris bruurs