vissen vanaf een los-kade bij een veevoerfabriek in de winte

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wouter Steggink
Berichten: 521
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00
Locatie: TwentuH

23-10-2003 19:04

Mensen, ik zit steeds te denken....

Stel, ik krijg de kans/toestemming om te mogen vissen vanaf de kade bij een veevoerfabriek.

Zou dat uberhaupt wel wat opleveren?? Zullen de karpers niet verzadigd zijn/worden met gemorst voer?

En zullen ze daardoor (in de winter) wel bijten??

Hoe zal ik dat aan kunnen pakken?? Ik zit zelf te denken om een beetje met de pen-hengel te gaan pielen, maar ik neem aan dat de waterdiepte aan zo'n loskade toch wel een paar meter is..... en ik heb geen ervaring met het vissen met de dobber op grote (>2m) diepte. Dus hoe doe ik dat!?

Wie heeft er een beetje ervaring met "dit soort stekken" en wil me een paar tips geven??

Ik heb nog nooit eerder op een groot kanaal gevist (nee, het twentekanaal ook niet!), dus het kan zijn dat sommige "standaard" dingen mbt vissen in een groot/diep kanaal mij volstrekt onbekend zijn.

Vandaar deze vragen.

Ik zie met belangstelling de reacties tegemoet!

Met vriendelijke groet;
WouteR StegginK
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

23-10-2003 21:09

Doen, niet geschoten is altijd mis. Weet je niet of er toevallig ergens een pijp het water inloopt voor het afvoeren van gebruikt koelwater, of een warmwater pijp ofzoiets.

Ik weet toevallig ergens een fabriek waar ook zo'n afvoerpijp ligt van koelwater en daar ligt bijna het gehele jaar karper voor.

Zou het in ieder geval proberen, denk dat je verrast zult zijn, vooral met een boilie waar de ingredienten van die veevoederfabriek in verwerkt zijn.

Succes
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Jan Zwarthoed
Berichten: 355
Lid geworden op: 15-09-2003 02:00
Locatie: Volendam

23-10-2003 21:12