Sebastian, met je tekst ben ik het 100% eens. Met name dat investeren in de toekomst. Dan wil ik toch even een beetje reclame maken.
Hopelijk beseft iedereen wel dat vrijwel alle Spiegelkarperprojecten voorbereid (en soms duurt zoiets wel 1 of 2 jaar voordat de toestemming hiervoor van visrechthebbenden en waterbeheerders, na veel moeite, binnen is), uitgevoerd en betaald worden door KSN leden c.q. KSN regio's.
Ik neem dan ook direct aan dat jij al KSN lid bent? Wie dat nog niet is investeert ook in zijn toekomst als karpervisser door lid te worden...
UItzettingen pootspiegeltjes
- Koen Septer
- Contacteer:
Hier nog een zeer apparte spiegel van de zuidelijke randmeer uitzettingen, let vooral op de veel warrige hele kleine schubben...
En hier nog een duidelijk veel zwaardere en grotere vis dan hierboven, kan het kloppen dat de onderstaande vis echt puur Villedon is en dan de bovenstaande een Valkenswaarder is omdat de verschillen van gewicht en bouw zo anders zijn? Was dit gemengt bij het uitzetten?
Mvg, Koen

En hier nog een duidelijk veel zwaardere en grotere vis dan hierboven, kan het kloppen dat de onderstaande vis echt puur Villedon is en dan de bovenstaande een Valkenswaarder is omdat de verschillen van gewicht en bouw zo anders zijn? Was dit gemengt bij het uitzetten?

Mvg, Koen
-
Nee Koen, is een K2 en een K3. Gewoon verschillend vanwege andere ouderdieren...