Kinselmeer

Plaats reactie
jan van kranenburg

24-07-2005 02:58

Heb altijd zeer enthousiast gereageerd op vragen in de trant van " hebbie al wat gevangen".
Had altijd wel wat brasems en leuke blieken gevangen, waar ik dan uiteraard heel blij mee was.

Had dan verder weing last, behalve als het "publiek" mij een karper had zien vangen. Dat gebeurde echter zelden omdat ik altijd de "eenzamheid"
opzocht.

mvg

Jan
peter andrae

24-07-2005 16:24

Ja Ja ben weer terug van een avondje en nachtje vissen ow ow die beestje,s zijn gek op mijn bolletje,s :lol: ik heb een werkelijk schitterde rijen gevangen en nog wat vissen.

En in de avond diversen vissers bij de plu gehad of het wat was irri vind ik dat laat mij met rust denk ik dan ga vissen ze waren in ieder geval niet uit amsterdam dat hoorde ik al meteen ze gingen verder kijken ik weer opgelucht :wink:,daarna nog een drijvende moskee over de plek gehad zeker een nieuwe hobby van die woestijratten beverwijkmuziek op en varen maar heeft trouwens wel geholpen 8) heb een topnacht achter de rug denk dat ik dat maar vaker laat doen.

Ruud ik zit niet aan het kinsel maar aan de plas ik ga niet aankomende week maar die week daarop weer.

:roll: Marijn jij bent me ook een mooie ik had koffie gezet kom je niet 7 uur zei je toch.



mvg peter.
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

24-07-2005 17:07

Peter,

Ik weet precies wat je bedoelt met die "drijvende moskee"........ :evil:
Lekker stukkie varen en vervolgens op de wind over je stek laten drijven met "beverwijkmuziek" op 10 !

Gelukkig had ik vanochtend mijn bazooka bij me en werd dit de laatste keer dat ie over mijn stekkie dreef... 8)

http://home.wanadoo.nl/kkkarp/fotootjes ... ubblub.JPG

Dennis
Laatst gewijzigd door Dennis van den Bogaert op 24-07-2005 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
peter andrae

24-07-2005 18:23

:wink: mooi werk dennis wat een irritant kereltje ik denk dat houden we toch niet de hele nacht he gelukkig was ie op een gegeven moment het haventje ingevaren denk dat ie er vroeg uitmoest vandaag om weer wat nieuwe beverwijkhits te kopen,maar al met al je hebt er geen reet aan lastig en niet waar je op zit te wachten.

mooie foto 8) ik denk dat ik inplaats van een voerboot mij een bomboot aanschaf bij lastige klanten laat ik hem ontploffen,hoeft niet veel te kosten :wink: .

Ik vond het een heerlijke nacht lekker relax dat drukke in de avond neem ik maar voor lief je weet dat je in een drukke buurt vist en dat brengt soms wel eens mindere dingen met zich mee.

Zat jij bij de bosje,s te vissen dennis.


mvg peter.
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

25-07-2005 10:30

Peter,

Ik was om 6.30 aan de plas... veel te vroeg!
Gaat de wekker om 5 uur...
En dat in je vrije weekend, maar goed...

Helaas kreeg ik een blank gister, maar ja... Ik was lekker van de straat.
Wind stond niet goed voor de stek waar ik viste.
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

25-07-2005 10:53

Marijn,

" Wind stond niet goed voor de stek waar ik viste."

Dat is een excuus achteraf, die je vooraf ook had kunnen bedenken.

Waarom heb je dan toch de keuze gemaakt om deze stek te bevissen?
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

25-07-2005 11:17

Dat wil ik nu ook wel eens weten :D
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

25-07-2005 12:37

Ik had inderdaad beter een andere stek kunnen kiezen.
Vrijdag werd er nog egsproken over een ZW wind en deze was er toch echt niet gister...

Toen ik aan het water kwam stond er helemaal geen wind en ben ik lekker gaan vissen.
De week ervoor had ik er namelijk lekker gevangen, nu had ik alleen brasem op de stek...

Toen de wind in de middag aantrok, wist ik dat ik een verkeerde keuze had gemaakt... Volgende keer beter.
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

25-07-2005 13:04

Ik weet precies wat je bedoeld gek word je ervan!
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

25-07-2005 13:11

Marijn,

misschien is deze link een hulpje :

http://www.windguru.cz

Het kan nooit geen kwaad om nog even te checken vlak voordat je naar je beoogde stek vertrekt.

Succes i.g.g.
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

25-07-2005 14:32

Mooie site, nooit eeerder gezien, maar hij staat nu i.i.g. wel in mijn favorieten!

Ik had idd beter moeten kijken, want wat ze vandaag zeggen kan morgen weer anders zijn.

Jammer dat je op sommige stekken zo weersafghankelijk bent.

Vorige week ideale omstandigheden en mooie vissen gevangen, gister andere omstandigheden, zelfde stek, geen karper gezien...
peter andrae

25-07-2005 15:18

:wink: marijn de wind heeft 3 dagen op de O...oever gestaan zag ook erg veel vissen salto,s maken en dubbele flik flaks :lol: ondanks er geen wind stond zaterdag op zondagnacht ving ik toch vissen,omstreeks vier uur half vijf viel alles stil geen springen meer ja richting de overkant lijkt wel of het merendeel van de vissen zich terugbegaf naar veiligere plekken of op half water gaan hangen om daar te wachten tot het weer donker word,maar de dagvangsten liegen er soms ook niet om dus ja het blijft gissen.

:o Marijn op de wind vissen he of kijken op welke oever de wind het langst heeft gestaan vaak houden de vissen zich daar op,maar dat wist je al,toch :roll:.

mvg peter.
peter andrae

25-07-2005 15:25

:oops: willen diegene die ervoor hebben gezorgd dat ik ben ondergescheten door een vis met een bepaald goedje wel ff mijn kleding wassen jakkes dat doe je toch niet,ik had de vis ff 10 minuten in de bewaarzak gedaan om ff een shaggie te roken en mijn fototoestel klaar te zetten en mijn bewaarzak ook vol met die shit bah had hem nog zo mooi gewassen en gestreken :lol: .

mvg peter.
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

25-07-2005 15:27

ik wil het ook wel de volgende x doen hoor :D
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

25-07-2005 16:13

Peter,

Ik kan het principe van de plas (na eerst een paar harde blanks)
Ik vis zelf vaak op een goede dagstek, tussen de obstakels.

Als mijn vrouw dagdiensten heeft in het weekend kan ik zo mijn dagsessies draaien op de plas.
Heb ik meer tijd, dan oppak ikook mijn nachtjes mee, maar ja.. helaas heb ik daar te weinig tijd voor.
Ik ben er wel achtergekomen dat je op bepaalde stekken overdag nog steeds goed vis kan vangen.

Ik vond het overigens vrij rustig oaan het water met vissers.
Op de oever die je bedoeld zaten er wel een paar, maar niet in de hoeveelheid die ik er gewens ben te zien.

In spetember een weekje vrij gevraagd van het werk... lekker een weekje zitten, ontloop je tenminste ook de weekenddrukte en kan je tenminste nog bepalen welke stek je wilt bevissen...
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

25-07-2005 19:29

peter andrae schreef::wink: mooi werk dennis wat een irritant kereltje
Zat jij bij de bosje,s te vissen dennis.
mvg peter.


Peter,

Die foto had ik toevallig kortgeleden gemaakt(idd bij de bosjes).
Was een losgeslagen halfgezonken roeiboot welke het leuk vond om door 3 van onze lijnen te drijven.....
Maar aan die "moskeeboot" ergerde ik me dus idd ook STEVIG :evil:

Mvrgr Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

25-07-2005 22:54

Draait Mitsz geen 30 mm boilies? Even luchtdrogen en ...
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

25-07-2005 23:10

Lexus Cuyten schreef:Draait Mitsz geen 30 mm boilies? Even luchtdrogen en ...


Ben al blij dat ie nu 25mm voor me wil draaien..... 8)
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

25-07-2005 23:30

Deejnus,

En die Freezers van Mitsz uit je Profiel? Hoeveel kosten die? :)

Groet, Frank
peter andrae

26-07-2005 05:26

ja dennis dat was effies minder met die geitenn....r ik zat laatst op de p......laan daar zag ik een paar kids van hooguit 13 a 15 jaar een golf onderhanden nemen die waren ze aan het leegrippen pech voor hun de politie was gebeld door een buurtbewoner.

Ik ga eerdaags weer met de tent maar ik geloof dat ik daar maar beter met de plu kan zitten volgens mij als je in je up zit en je word wakker zijn je hengels weg rare figuren lopen er soms,nou moet ik wel zeggen ik geniet het meest onder de plu zie graag wat er gebeurt hou niet echt van verrassingen maar als ze met meer komen dan ben ik ook machtenloos doe je niks aan.

Marijn het was superrustig :wink: zo mag het van mij elke week zijn heerlijk toch snap ook niet dat mensen daar graag zitten ik bedoel vis zit er niet 8) ja brasem okay,donderdag ben ik er weer om een avondje en nachtje te pakken ff mijn brasemstokken in orde maken hihi.

Ruud je denkt toch niet dat ik mij vrijwillig laat onderscheiten door jan en alleman kijk die karper liet een scheet maar toen was het al te laat was een zooitje kan ik je wel zeggen,en mijn aas was het niet dat zag ik al direct was van de duyvis zeker een party onderwater gehad die vis.


mvg peter.
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

26-07-2005 17:07

of hij werd er schijtziek van dat hij weer werd gevangen of hij werd schijtziek van jou :lol: Ik heb het ook wel eens een x gehad op de Pacmanlaan maar toen sliep ik in de openlucht op me strecher en een andere jongen onder ze pluutje en toen stond er ook in 1 x snachts 1 bij ze plu bij ze spullen ..........
peter andrae

27-07-2005 05:47

Ruud het is oppassen daar maar ja dat is het overal in Amsterdam,Wat ik daar fout heb gedaan is iemand een foto laten maken van mijn vissen daar,naast die rijen aan de pacmanlaan ving ik nog een mooie vis en kon ik niet weten dat dit ook een karpervisser was je raad het al,das pech plekkie weg,maar okay ik heb geen alleenrecht en een beetje mijn eigen schuld natuurlijk.

Ruud ik denk dat die karper van mij is geschrokken en daarna dacht zo die zal ik is effies lekker onderbouten,het eerste zal ook wel alleen was het een puntgave rijen tot een volschubspiegel aan toe mooie vis meer kan ik er niet van zeggen :lol: dat doe ik wel als ik je aan de waterkant zie,2e mooie rijen dit jaar :roll:.

Wat hoort ik nu zijn jij en joop wat ruimer bedeeld kwa tent ik hoor verhalen over een karsten vraag mij af wie hem gaat oppompen :wink: ik hoor ook alles he en kan je nagaan ik heb nieteens in noord gevist en ook geen bekende langs het water tegengekomen.

mvg peter.
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

27-07-2005 16:25

neej hoor alleen joop die bolle is er nou mee in spanje(5weken) ik denk dat als hij hem met ze voetpompie aan het oppompen is dat hij pas na 3 weken en ( 20kg afgevallen) hem eindelijk heeft staan . Hij heeft hem aangeschaft omdat we eind augustus naar zuid frankrijk gaan vissen ( geen zin????)


Maar ja die POte(rs)Plas heeft me nog niet aangetrokken om er serieus een x te gaan vissen even als die pacmanlaan maar ik zit nu toch wel met het idee om een x een paar daagies er serieus te gaan vissen ........
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

27-07-2005 18:26

http://nl.msnusers.com/fotosvanruudje/s ... &PhotoID=1

Dit is mijn grootste rije dit jaar peter ving ik binne de 5 min met die andere vis :D Die foto is alleen niet zo duidelijk omdat hij is genomen van een foto met de digitale om hem op internet te zetten
peter andrae

28-07-2005 05:30

Leuke vissen Ruud,ja tuurlijk heb ik zin om naar frankrijk te gaan alleen red ik het niet dit jaar heb niet zo veel verlof meer maar volgend jaar kan ook hoor geen probleem dan kan ik er rekening mee houden,ook kwa matriaal moet nog een rubberboot met electramotortje en een dieptemtr vraag me alleen af hoe ik dat straks allemaal in de auto ga krijgen.

Het loont de moeite Ruud om aan het plasje te zitten geloof mij nou maar ik weet heus wel dat de plek waar jullie nu zitten veel meer rust geeft en relaxer vissen is,maar ik denk dat ik het vorige week trof met al die jumpers dat deed mij goed heb ik lange tijd niet meer gezien zoveel springende vissen en er zaten mooie bij,de laatste x dat ik vissen zag springen in zulke hoeveelheden was op Orient alleen die waren iets groter 8),Ik hoor het wel van je kunnen met ze 3e ook hoor geen probleem :oops: moet alleen nog ff mijn tent halen die heb ik nog niet de munten wel maar had niet zo een behoefte om meer dagen te zitten maar ik heb het weer helemaal te pakken :wink:,ik zat nog in twijfel maar het word toch de armo 2.


mvg peter.