Big Carp in Nederland

Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

18-06-2004 14:07

Kevin

80 punten is heel goed :wink:

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Stefan Sand
Berichten: 529
Lid geworden op: 08-09-2003 02:00
Locatie: Doublu U city

21-06-2004 20:32

Karpervissen en avontuur gaan bij mij samen hand in hand. Liever tig uren blanken op het kanaal dan een vette vis naar binnen draaien op een putje van nog geen hectare. Pionieren geeft mij en zo te zien meer mensen pas echt voldoening. En onder pionieren versta ik dan pionieren voor mij zelf. Dat iemand anders op hetzelfde kanaal al tig jaar vist ligt anders...

MVG Stefan
Gebruikersavatar
m. van Balkom
Berichten: 32
Lid geworden op: 13-04-2004 22:32
Locatie: Brabant
Contacteer:

04-07-2004 09:22

[quote="Koen de Been!"]Robert,


Zo ken ik ook iemand die een 50er wist te vangen hier in Nederland.......die gast vistte nog geen halfjaar!!! :-?

En ik heb ook zeer veel respect voor diegene die "er voor leeft" om die ene dikke targetvis te vangen die meer als 40pond in Nederland weegt! :o
Ook is de voldoening van een Nederlandse 40er vele malen groter dan dat je op een volgestopte betaalwater je gang kan gaan met gestolen 40ers en 50ers(al zijn niet alle BTW oneerlijk en makkelijk,hoor!!)!!
Maar ieder zn meug(gelukkig :) ) maar mij krijgen ze niet naar een BTW zolang ik in de toekomst kan kijken! :wink:[/quote]

Die ken ik ook (was 52 pond trouwens) ... en die kerel had al een vis van 38 pond dat jaar (beginners geluk noemen ze dat :D ) . Maar troost je Koen , ook waar jij vist zemmen 40 ponders. Die hebben we in nederland meer dan je denkt (zelf op wateren bij jouw in de buurt .. je kent de foto's toch ook die net onder die molens hangen of niet dan :wink: )
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

04-07-2004 12:33

Hey Marcel,

Ik ben ook niet bang om GEEN 40er te vangen :wink:
Ik wordt af en toe nog steeds verrast qua vis....niet het gewicht wat de vis zo mooi maakt maar de schoonheid ervan!
Zodra ik een auto+ rijbewijs heb ga ik zekers naar de "big-fish" wateren :wink:
Aangezien ik hier nog best goed zit komt dat best goed, Marcel :wink:
Vriendelijke groet,

Koen de Been