Hollandsdiep.

Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

19-04-2004 16:51

ik zal eens gaan kijken ik hoop het dat ik hem nog heb.
En lexus het was niks op wat valse piepen na.

mvg,

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

14-10-2004 13:03

Hier ben ik weer met nog een paar vragen en een opvatting.

Er was me verteld dat als er witvis op de voerstek was aangekomen dat ik dan niet meer bij moest voeren om ze zo weer weg te krijgen. Wat mij nu is opgevallen is als ik niet bijvoerde en ging wachte ( hoe lang moet je eigenlijk wachten want dat is ook weer zoiets wat je moeilijk kan zeggen) dat ik ook geen karper ving. Als ik elke keer weer bijvoerde bleef ik witvis vangen maar kwam er uiteindelijk altijd karper uit! Ik denk dus dat als er witvis op je stek zit gewoon moet blijven voeren en moet doorzetten en elke keer weer je hengel opnieuw moet beaasen waardoor de karper er toch op af komt omdat de witvis ook volop aan het vreten is.

En dan nu nog een paar vraagjes.

Het word ondertussen alweer koud en de vissen zullen naar dieperen stukken gaan trekken denk ik, maar waneer gaan ze dit doen (welke temp.)?

En op welke dieptes kan je nu nog vangen?
ik heb vorige week gezeten en ving toen nog een mooie vis op
1.5 meter, ik wil hier graag doorvissen maar weet niet goed hoelang ik hier nog door kan gaan. Of moet ik hier zelf achter zien te komen?

En hebben de golven effect op ondiepe stukken (1 meter) waardoor de vissen er niet meer komen in deze kou?

Ik hoop hier antwoorden op te krijgen want ik kan op dit moment nergens anders meer heen.

mvg,

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!