Vissen op een heel groot water.

crowbar soleil

06-07-2007 16:44

nee, in het sportvis wereld zit ik niet, want ik vis liever zelf met me vis maten en serieus ook (al 25 jaar), goed dat dat soort mensen er zijn vrijwilligers werk.. maar ik praat liever niet uren, ik onderneem het zelf en kijk wel hoe het uitpakt risico nemen noemen ze dat.

en prima als jij het discuseren noemt. En dat jij vind dat ik een etiket op je plak, hou zo vol!! sorry is voor jou niet genoeg (keep it like it.)


ga lekker vissen, en geniet ervan. :wink:
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

06-07-2007 18:47

crowbar soleil schreef:
Douwe Bijlsma schreef:Leuk dat je iets opvalt, en leuk dat je direct een etiket op iemand weet te plakken, ik zou bijna zeggen dat jij een karpervisser bent.
Ik kan jou toegevoegde waarde aan dit forum nog niet echt bepalen ik ben benieuwd.


omdat je iedereen verbeterd :o , vandaar deze reactie. niets persoonlijks (ik ken je namelijk niet) en oordelen doe ik niet het valt me gewoon op, maar jij kan ook leren van andere maar sta er wel voor open!.

en ik leer ook over die regels (dus enig respect heb ik ervoor) maar erop wijzen dat iemand zich niet aan alles regels houd (vind ik) overdreven. en ja, ik ben een karper vissen, vandaar op deze site(sorry)
vat het niet persoonlijk op want dat bedoelde ik helemaal niet. ik heb het inderdaad een beetje bot geschreven :oops:.




Douwe verbeterd ja dat mag hij doen op dit forum :wink:

Je kunt hem best een of't andere "woud" vinden maar gelijk heeft hij wel.


Welkom Trouwens

Mvg
KSN