vergunning 2006 Plas Vechten

Gebruikersavatar
Jos van Dalum
Berichten: 280
Lid geworden op: 21-01-2004 15:20

05-01-2006 09:32

Ik vind het op zich wel goede regels, maar ook wat er over de fiets gezegt wordt kan ik me wel in vinden.
Ook vind ik het jammer dat er niet meer nachtgevist mag worden...had het graag een keertje geprobeerd.

Groeten Jos
Gebruikersavatar
Jørgen van Straten
Berichten: 14
Lid geworden op: 29-11-2005 23:05
Locatie: Nieuwegein

05-01-2006 16:28

He Dennis,

Ik begrijp jouw situatie nu wat beter. Wat al eerder vermeldt is, is dat de goeden lijden onder de slechten. Dat daardoor sommige mensen waaronder jij nu niet meer op de plas kunnen vissen is extra zuur.

De regel betreffende de voerboot is misschien overtrokken en ik ben ervan overtuigt dat je met je fiets het terrein wel op mag (gedoogd wel te verstaan)

Aan de andere kant zou je natuurlijk ook ander water kunnen kiezen waar je wel met de auto bij kan komen, waar je niet al te ver hoeft te lopen en waar je nog gewoon mag nachtvissen maar dat is misschien wat kort door de bocht.

Ieder z'n keus natuurlijk.

Simon, heb begrepen dat in de vergunning voor regio Utrecht staat vermeld dat nachtvissen op alle forten verboden is. Heb echter iemand van AUHV gesproken die zei dat dit alleen gold voor Voordorp en Lunnetten. Klopt dat ?


Mvrgr.

Jørgen
Keep them sharp ...
Gebruikersavatar
Simon Dekker
Berichten: 558
Lid geworden op: 11-12-2002 01:00
Locatie: Odijk

05-01-2006 20:18

Er is in de POS-vergunning inderdaad nogal wat misgegaan. Op blauwkapel mag ook niet `s nachts gevist worden. Dit staat ook in de oude vergunningen. Voor de rest geldt ook dat wat er in de oude vergunning staat nu had moeten gelden. Het probleem is echter dat een willekeurige diender nergens van af weet en hij je dus kan verbaliseren! We moeten het in het bestuur hier nog over hebben, jammer is het natuurlijk wel!

Nog even over auto`s bij Plas Vechten: Er moest , toen de ingang aan de Mereveldseweg kwam, aan de straatkant een verbod komen. We hebben diverse maatregelen genomen maar iedere keer werden deze vernield. Zelfs een zwaar betonnen blok welke was ingegraven werd er met een tractor of zo uitgetrokken! Als dit niet was gebeurt had iedereen de auto aan de weg moeten zetten en hadden we alleen de fanatiekste vissers overgehouden, precies wat ik hoopte!

Simon