verbod voerboten

Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

22-09-2005 14:53

Aart Lokhorst schreef:Frank, jij weet hoe het werkt n.l. gemiddeld bezoekt slechts ca. 1% van alle karpervissers de ALV van zijn HSV. Van goed overleg is dan ook slechts in uitzonderingsgevallen sprake en zolang dit niet verandert zal er van goed overleg dan ook niets terecht komen. Karpervissers worden alleen maar actief als ze niet meer kunnen vissen zoals zij dat willen en helaas is het dan vaak al te laat...


Actief met schelden en zeiken hier op het board ja :wink:
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Rob Borjans
Berichten: 857
Lid geworden op: 29-08-2002 02:00
Locatie: Landgraaf

22-09-2005 15:46

hoy,

lijkt em verstandig als we allemaal op 1 topic in de duscussiehoek gaa discusieren

groetne rob
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

22-09-2005 18:06

frank, wat ook nog vaak in je vergunning staat, naast het 'je niet in of op het water bevinden' is dat je andere vissers niet tot last mag zijn. als je je voerboot dusdanig gebruikt dat een ander niet kan inwerpen, ben je dus in overtreding.

mogelijkheden die een vereniging m.i. kan doorvoeren is vissen op maximaal werpafstand. met dit argument is het denk ik zeer goed mogelijk om gebruik van voerboten te behouden, zonder dat er excessen optreden.
groetjes Da Fox
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

13-10-2005 20:01

Altijd toch een beetje vreemd... Er wordt een 'probleem' aangekaart op dit board. Een aantal mensen geven zo goed mogelijk advies (dat reglement was trouwens geen huishoudelijk reglement maar een reglement dat alleen maar betrekking heeft op wat er wel en niet mag aan en op het betreffende water en dus wel door het bestuur gewijzigd kan worden!). Statuten nagelezen, mailtjes gestuurd, ik ben er zelfs nog heen gereden (253 km heen en 253 km terug) om daar zelf eens te kijken waar het over ging. En vervolgens hoor je nooit meer wat...
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

14-10-2005 00:23

aart, misschien ben je soms te goed voor deze wereld? (no hard feelings uiteraard, ik waardeer jouw inzet voor het karpervissen enorm)

tot vanmiddag aart,
groetjes Da Fox
Ivan Peeters
Berichten: 178
Lid geworden op: 01-05-2005 18:12
Locatie: Haarlem

15-10-2005 09:32

[quote]
Aart Lokhorst

Karpervissers worden alleen maar actief als ze niet meer kunnen vissen zoals zij dat willen en helaas is het dan vaak al te laat...


Misschien mag ik geen conclusies trekken,
maar misschien heeft het nieuwe bestuur wel besloten de regel weer terug te draaien.
Dan is de nood niet zo hoog meer? :roll: :wink:

Misschien zit ik er wel helemaal naast hoor. :P :oops:

Mvg Ivan
Carpe diem...
andre mommertz
Berichten: 5
Lid geworden op: 06-01-2006 15:40
Locatie: kerkrade

10-01-2006 21:51

nou vooruit dan ,vind t niet gek op dit bewuste water ,ik vis er al jaren t is een puinhoop daar ,bedreigingen aan adres bestuur,de voerboot is er verboden omdat er een stalen kabel door t water loopt waar de karpers met honderd meter voorslag onder door zwemmen,gevolg veel vis met kapotte vinnen en bek dit is de hoofd reden van t verbod van voerboot,vind t terecht ook!!!!! heb zelf ook un voerboot maar vis never tegen die kabels aan waanzin gewoon 90 %verspeel je toch mvg