Grote vis uit Voedingskanaal?

Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

21-06-2005 17:59

Ja, ik ken ook meerdere jongens die op andere plekken vissen.
Gebruikersavatar
paul veenendaal
Berichten: 261
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: lathum

21-06-2005 18:44

Denny,

Schijnt erg moeilijk te zijn,om de hand in eigen boezem te steken.

Of valt het zwaar om niet het laatste woord te hebben. :P :o

Gr paul 8)
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

21-06-2005 19:21

Hoe moet ik dit opvatten? :-?
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

21-06-2005 19:21

Denny,

Door op het board zulke topics te gaan plaatsen weet je één ding zeker namelijk dat je bepaalde groepen vissers (hier peppies genaamd) hier naar toe zult lokken en wat dat voor gevolgen zal hebben moge een ieder duidelijk zijn. Misschien is het wijzer om in de toekomst zulke topics achterwege te laten.

Groenten,
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

21-06-2005 19:24

Nou, op dit betreffende water zijn al zat 'peppies' aanwezig, een paar meer of minder maakt ook niet veel uit. Na een paar sessies houden ze het weer voor gezien, want ze vangen niks.

Het is een water wat in de hele omgeving bekend is, dus het water hoefde niet verborgen te blijven. Je hoeft dit ook niet te proberen, want dit lukt gewoon niet. Als het nu een kleinputje is, i het een ander verhaal. Het prijsgeven van de stekken daarentegen is ook een ander verhaal.

Maar waarom maken jullie je druk om deze kleine dingen? Hebben jullie zelf iets te verbergen soms?
Gebruikersavatar
paul veenendaal
Berichten: 261
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: lathum

21-06-2005 19:29

Denny,

Is je beroep parketlegger?

Je hebt nl een balk voor je hoofd waar je zo de planken af kunt halen.


Gr Paul 8)
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

21-06-2005 19:31

Denny,

Voor zover ik het kan bezien ben jij zelf deze discussie begonnen, maar ik zal het wel verkeerd gelezen hebben.

Wat de visserij betreft heb ik niets te verbergen, maar wat mij opvalt is dat men liever een topic plaats op één of ander board dan het zelf te gaan uitdokteren en daarmme de charme van het karpervissen overslaat.

Groenten,
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

21-06-2005 19:37

Paul,
nee fout. Ik heb nog geen beroep, buiten mijn zaterdagbaantje.
Waarop baseer jij je conclusie dat ik een balk voor mijn hoofd heb? Zijn het goede planken die ik eraf kan halen, scheelt me weer een ritje naar de Karwei?

Rob,
ik ben de discussie hieromtrent niet begonnen. Ik begon het topic met een simpele vraag naar een vis (lees maar na). Als ik er zelf achter moet komen door deze vis eerst te vangen, zit ik nog wel een paar jaar op dat water te vissen en daar heb ik geen zin in.
En als dan blijkt dat die vis er niet zit, dan heb ik er voor niets zitten vissen.
Trouwens weet ik nu nog steeds niet of die vis er wel of niet zit, maar goed. Als anderen iets willen weten, help ik hun ook niet. Voor wat hoort wat, zeg ik maar.

Maar ik ben het met u eens da het wel een deel van de charme is, maar je moet je priotiteiten stellen. Ik vind het nog steeds leuk als ik weet dat de vis er zit en er dan op te gaan vissen. Zo gaat het meestal, je hebt een bepaald target voor ogen.

Denny
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

21-06-2005 19:42

Denny,

Je hebt me overtuigd en ik denk hierbij aan een liedje van wijlen Andre Hazes, namleijk: zeg maar niets meer, wat ik dus ook maar zal doen.

Groenten,
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

21-06-2005 19:46

Ik ken het nummer niet, helaas. Maar het is ook niet mijn muziek, dus da zal het zijn.

Mijn doel was ook niet om u te overtuigen. Ik probeer alleen wat te weten te komen en als mensen dat niet op prijs stellen, verwacht ik dat ze hun mond houden. Ik ga toch ook iemand anders zijn topic niet voor de lol verzieken.
Of hebben deze mensen niets beters te doen.
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

21-06-2005 20:03

Geen cel erin

Dood hout ervoor

Ik doe met Rob mee en " zeg maar niets meer "
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

21-06-2005 20:09

Leeghoofd :P
Gebruikersavatar
paul veenendaal
Berichten: 261
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: lathum

21-06-2005 20:48

Denny,

Sorry dat ik het moet zeggen,maar dan had je de topic anders moeten beginnen als je wilt weten of de bewuste vis er zit .

Of vraag dan de volgende keer gewoon waar dit soort vissen het best te vangen zijn het liefst incl stek/aaskeuze/rigkeuze en tijd van het jaar en liefst dag.

Dit scheelt je nl een hoop zoek en speurwerk,en zoals Rob aanhaalde een deel van de charme van het vissen weg.

Je gaat toch niet serieus verwachten van mensen die jaren alles zelf hebben lopen uit te zoeken en na veel pionierswerk eindelijk gevonden hebben wat ze zochten,jouw in 5 regels lopen te vertellen hoe en wat te doen.

En gebruik dan voortaan geen omweg,om op slinkse manier aan informatie te komen.

Verder sluit ik me aan bij Rob en michael

Gr Paul 8)
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

21-06-2005 20:49

Heren toch,
weten jullie dan niet dat de Denny Verdoold de wijsheid in pacht heeft en in bijna elke topic die geplaatst wordt zijn woordje mee kan spreken. Zo iemand moet je koesteren.

Voor de rest geen aanvullingen op eerder vermelde zaken :wink:
groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

21-06-2005 20:55

Nou, dat valt ook weer mee. Lang niet elk topic zet ik iets neer. De meeste topics hier vind ik niet interessant. Ik heb nu enmaal veel vrije tijd en ga dan lekker surfen.

Paul, waarschijnlijk komen wij nooit op een lijn, dus laten we maar kappen. Jij doet jouw ding en ik mijn ding, klaar.
Je kan mij toch niets verbieden en dat ben ik ook niet van plan bij iemand anders te doen.

Zoek eens via de zoekfunctie naar Bernisse, Voedingskanaal, Hartelkanaal etc. In het verleden is er ook 1 persoon geweest die alle informatie over deze wateren hier heeft geplaatst. Ik noem geen namen, maar deze persoon kreeg veel info en werd niet vaak tegengesproken of teruggeroepen. Dus dan moeten mensen ook nu nit komen zeiken.
Gebruikersavatar
paul veenendaal
Berichten: 261
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: lathum

21-06-2005 21:27

Denny,

Ik respecteer zeker andere vissers ook JOUW,maar ik verwees alleen even naar je eigen opening .

Dus als jij zegt dat we niet op een lijn komen,kan dat kloppen maar zou dan toch even bij mezelf ten rade gaan,er wordt alleen maar antwoord gegeven op jouw vraag.

En vervolgens blijkt dat je gewoon wilt weten of die vis er zwemt,dat is wat ik noem met een omweg informatie proberen te verkrijgen.

En ja als je misschien de moed op zou kunnen brengen om niet betweterig over te komen zou ik zelfs misschien wel bereidt zijn geweest om eens met je te gaan vissen en misschien hadden we van elkaar wat kunnen leren want ook Ik kan af en toe nog dingen BIJLEREN.

Dus probeer alle goeie raad die hier gegeven wordt eens te gebruiken,en probeer minder mensen in het harnas te jagen dan zul je zien dat je meer hulp kunt krijgen dan je verwacht ,maar zeker niet op deze manier.

Gr Paul 8)

Ps: Peter blij dat je me er even aan herrinerde wat je schreef :lol:
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

21-06-2005 22:00

Ja OK Paul, daar zit idd wat in.

Zal me dan maar eens anders op gaan stellen.
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

21-06-2005 22:11

Denny Verdoold schreef:Nou, dat valt ook weer mee. Lang niet elk topic zet ik iets neer. De meeste topics hier vind ik niet interessant. Ik heb nu enmaal veel vrije tijd en ga dan lekker surfen.


Als je jouw vele vrije tijd eens in het vissen stak inplaats van in het surfen had je misschien zelf al het antwoord kunnen hebben op je vraag Denny.
Gebruikersavatar
paul veenendaal
Berichten: 261
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: lathum

21-06-2005 22:17

Denny,

Blij dat je het nu ook anders ziet,alleen jammer dat het zolang heeft geduurd.

Gr Paul 8)
Marcel Mos
Berichten: 256
Lid geworden op: 03-11-2004 01:21
Locatie: Zwartewaal
Contacteer:

21-06-2005 22:30

Paul...

Kom je nou nog eens achter dat keyboard vandaan.
Dan kunnen we te minsten weer eens een keertje vissen.
Heb een leuke nieuwe stek gehoord op het voedings kanaal.
Wel even dreg meenemen dan heb je gelijk voor de rest van het jaar genoeg lood.
En mischien bengelt er nog wel aan een gebroken voorslag een shub van 36 pond bij 94 cm.
Dan heb je die mooi ook gelijk gevangen.

Bel maar voor een afspraak...ik woon er immers omde hoek.
Oh jah
Voor ik het vergeet.
Noem me voortaan geen Marcel Meer...maar het is tegenwoordig Peppie!!!

Met vriendelijke groet:
...
Een dag niet gevist = een dag niet van de natuur genoten.
Gebruikersavatar
paul veenendaal
Berichten: 261
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: lathum

21-06-2005 22:52

Heren,

Vindt dat na het laatste antwoord van denny,hij ook een eeerlijke kans moet krijgen om te bewijzen of hij meent wat die schrijft.

Peppie ,

Je weet dat ik zo'n aanbod niet kan afslaan, en je zeker eersdaags bel voor afspraak.

Als je het niet erg vindt,en Denny veranderd inderdaad zal ik degene zijn die hem uitnodigd om een sessie met mij mee te gaan,en Denny je hoeft niks mee te nemen,ik zal dan voor de spullen zorgen en je kunt makkelijk bij mij in de tent.

Gr Paul 8)
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

21-06-2005 22:58

hoe zit het nou met die grote vissen in het voedingskanaal?
Gebruikersavatar
paul veenendaal
Berichten: 261
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: lathum

21-06-2005 23:23

Mitz,

Ik weet net zoveel erover als jij denk ik,maar misschien daarom eens de moeite waard om te kijken op normale manier wat er rond zwemt.

Gr Paul 8)
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

22-06-2005 00:16

DENNY wat ik wil op het board is iets met inhoud en niet dat geziek van is het wel of niet een dertiger man groei op een antwoord of een vraag waar je iets mee kun dat wil ik en ik denk velen met mij


en als je wil weten of het een dertiger is vraag het aan de beste man of zeg recht in zijn bek dat je zijn vis in twijfel neemt dat is beter dan je achter je toetsen bord te verschuilen en er dan op deze manier achter komen
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

22-06-2005 00:34

Heb ik er jaren lang tijd in gestoken..
ZIjn we erachter...
Dikke vis in het Voedingskanaal.
Vooral vanaf "De Punt"

Dankjewel!

Frank