noordplas

Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

05-03-2005 10:11

Als je bij de noordplas in een weekkie geen vis vangt...kan je je beter afvragen of je wel de goeie hobby gekozen hebt denk ik...dan kan je beter alles verkopen!! :wink:
FCG, Trots van het Noorden!
Gebruikersavatar
Rick Van Derks
Berichten: 1121
Lid geworden op: 24-02-2005 21:16
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

05-03-2005 15:52

killian,

je hebt een pb ;)
Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dat is kennis.

Combineer wat je meemaakt, met wat je al wist




http://www.hetvettebaarsje.nl/karpergroep
killian de bruijne

06-03-2005 10:38

[quote="robbin kremer"]Als je bij de noordplas in een weekkie geen vis vangt...kan je je beter afvragen of je wel de goeie hobby gekozen hebt denk ik...dan kan je beter alles verkopen!! :wink:[/quote]

hoi

als je op zo een plas in een week niks vangt, dan kan je idd niet vissen. je vangt op zo een plas, als je redelijk ken vissen altijd wel wat, maar ik ga natuurlijk niet zitten voor 2 visjes per dag..

hoeveel je zou kunnen vangen hangt op zo een plas cker weten van de stek af! en wie mij wat over stekken kwijt zou kunenn zou ik cker waarderen :wink: graag via pb, of msn ground_salute@hotmail.com ken ook !

alvast bedankt voor de info :lol:


groete
killlian
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

06-03-2005 10:50

Ik heb je qua stekken al wat informatie gegeven Killian, maar je moet niet zeggen dat het daar van de stekken afhangt want dat is niet echt waar, tuurlijk op elk water heb je wel een paar stekken die iets beter lopen maar bij sassenhein vang je op elke stek genoeg. Volgens mij heb je daar niet echt stekken die er bove uit kome ik veel daar geregeld en zoek elke keer een andere stek uit en toch vang ik overal.
2 visjes op een dag vind ik anders erg redelijk, vergeet niet dat met zo'n kamp de hengeldruk erg hoog is en dit komt en dit komt het vangen in mijn ogen zeker niet ten goede.
Mocht je toch nog vragen hebben kan je me altijd een mail sturen.

Gegroet
FCG, Trots van het Noorden!
Gebruikersavatar
Nick Verhagen
Berichten: 391
Lid geworden op: 18-12-2004 16:06
Locatie: Schijndel

10-03-2005 21:30

We kijken maar wat het word.
Veel meer kun je toch niet doen. :wink: :lol:
Wie het kleinen niet eerd, die is het groten niet weerd.
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

11-03-2005 20:16

Zit wat in Nick
FCG, Trots van het Noorden!