Karperwater in Tilburg en omstreken?

Plaats reactie
Richard Karper

17-09-2003 17:45

Aankomende weekend (zaterdag) moet ik voor zaken in tilburg zijn. Nu wil ik het zo doen dat ik vrijdag avond richting tilburg rij en dan daar in de avond een paar uur gaat vissen en dan blijf slapen in de auto, en dat ik dan zaterdags s`ochtends vroeg dan naar die afspraak kan in tilburg.

Maar nu komt t? Omdat ik daar vrijwel onbekend ben vraag ik mij af of je daar zowieso kan vissen op karper,want ik heb hier op de kaart gekeken maar zag niets bijzonders staan op de kaart qua karperviswater???

Dus de vraag is eigenlijk; wil kan mij helpen te vertellen of ik ergens kan gaan zitten??

Alvast bedankt en ik hoor t wel.

Gr,

RK
Koen Workel
Berichten: 1242
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Goor(Twente)

17-09-2003 18:02

Nou Richard (karper), zulke achternamen zijn niet bepaald orgineel en als je de huisregels hebt gelezen weet je ook dat het verboden is.
Dus gebruik je echt naam, als je wil.

En ik denk niet dat mensen in tilburg hier zo de wateren op het board gooien.
Moet je ff in de zoekfunctie invoeren: Tilburg.
Komen er vast wel enkele mensen uit die in Tilburg wonen. En dan vraag je ze een paar tips middels een prive-berichtje of emailtje.

groet,
Koen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Koen Workels op 2003-09-17 18:03 ]</font>
Richard Karper

17-09-2003 18:09

Hallo? wat is dit nou weer ik heet echt Richard karper :sad: kan ik toch ook niet helpen? wat is dit voor onproffesioneel gedrag? (je bent pas 16 , snotneus) Tegen mij een beetje zeggen dat dit niet mijn echte naam is?? Ik vraag alleen maar wat en dan eis ik wel correct behandeld te worden en niet zoals jij je schoolvriendjes behandeld!!!!

Groet,

Richard KARPER!!!!!!!!!!!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Richard Karper op 2003-09-17 18:09 ]</font>
Frank Verstraaten
Berichten: 365
Lid geworden op: 10-01-2002 01:00
Locatie: Leiden

17-09-2003 19:02

Richard Karper,
doe is even normaal tegen Koen, wat heeft zijn leeftijd er nou weer mee te maken. Je wordt hier op het board niet beoordeeld op je leeftijd, maar op de uitspraken die je doet. Hij heeft nog gelijk ook, lees de huisregels eerst eens door. Verder zal je weinig info krijgen, want de meeste mensen gaan de stekken echt niet prijsgeven waar ze vissen.

Groet Frank

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Frank Verstraaten op 2003-09-17 19:02 ]</font>
jan van kranenburg

18-09-2003 03:08

Richard Karper!!

SVP adres - tel. en sofi nummers.
Checken we even of je inderdaad richard karper heet. En ik ben natuurlijk geen snotneus, al heb ik er nu wel EEN!!
Zo ja, dan zal Koen je zeker een verontschuldigend mailtje sturen.
En als je inderdaad "Karper" heet, verander dan die maar voor het board in Jansen of zo; anders hou je commentaren.


mvg

Jan
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

18-09-2003 10:54

Maar Jan toch,

nu zet je iemand aan tot het overtreden van de regels.

Ben ik niet zo van je gewoon ;o)

Je humor wordt echter steeds scherper, en dat mag ik wel!

fijne vacantie gehad?

Richard

als je zulks een slechte voorbereiding kunt treffen gezien tijdsgebrek etc, laat je spullen dan gewoon thuis. Wordt toch blanken, tenzij iemand je op letterlijk op de vis zet, en vertel mij, trouwens jezelf eens: Waarom zouden ze dat eigenlijk doen?

Of probeer vrienden hier te maken, komt gewenste info vaak een stuk eenvoudiger.

vriendelijke groet
ed
erwin snaaijer

19-09-2003 00:29

gaaf zoon achternaam nix verandere richard
en over dat water bij tilburg rij een klein stukje door naar eindhove zat vis water daar
Plaats reactie