Goedemorgen, het Heidemeer te Heerenveen een leuk watertje echter wat ik mij afvraag na het een aantal keer bevist te hebben hoe is het gesteld met de populatie? Van collega vissers ( andere vissoorten ) heb ik foto's gezien van kapitale snoeken ver over de 110cm en zijn er ook grote karpers gespot. Echter wat mij opvalt is dat het A betrekkelijk rustig is op en rondom het Heidemeer met vissers t.o.v voorgaande jaren B al mijn vangsten niet op boilies zijn met enige uitzondering daargelaten C sommige vissen vrij honkvast zijn en ik in een paar week tijd al een vis wist te dubbelen ( uiterlijke kenmerken )
Mijn vragen zijn wat is jullie ervaring op het Heidemeer?
Wat is de ervaring met het vissen met boilies op het Heidemeer?
In de lente periode zag ik vaker collega karpervissers dan nu het lijkt nu bijna wel uitgestorven, terwijl ik juist verhalen van mensen in het midden des lands heb gehoord dat er leuke vissen in rondzwemmen.
*Het spreekt voor zich dat ik niet vis naar stekken of info over stekken ga delen evenals het mededelen van gewichten van vissen.
Het gaat mij puur om hetgeen wat hier boven staat niets meer niets minder. Mocht iemand zich geroepen voelen om te reageren maar het liever niet publiekelijk doen het kan altijd privé.