Vijverberg Bergen op Zoom

Plaats reactie
Peter Ridderhof
Berichten: 6
Lid geworden op: 25-02-2012 15:48
Locatie: Tholen
Contacteer:

14-05-2014 17:57

Ik woon sinds een tijdje in Bergen op Zoom in de buurt van de Vijverberg. Ik vroeg me af zit er nog steeds karper op? Ik ben er nu een aantal keer gaan kijken maar zie er nooit meer iemand zitten. Ik hoor verhalen dat alles daar dood is gegaan een aantal jaar geleden. Tevens ligt het helemaal vol met troep het ziet er niet uit! Iemand die daar nog wel eens vist?
Gebruikersavatar
Merijn Otterman
Berichten: 113
Lid geworden op: 14-04-2013 14:15
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

15-05-2014 19:51

hoi peter, daar heb ik het karpervissen geleerd en er zit nog steeds wel karper allemaal van rond de 50cm tot tegen de 70 aan. er zitten er wel minder dan vroeger. maar lekker vissen doe je niet echt meer, veel troep, vervelende en hele brutale kinderen die je gaan lopen treiteren. dat dat komt doordat ik ook van hun leeftijd was weet ik niet maar leuk was het in ieder geval niet meer. voor ff een paar uurtjes te pennen of met de korst is het wel leuk.
groetjess
Peter Ridderhof
Berichten: 6
Lid geworden op: 25-02-2012 15:48
Locatie: Tholen
Contacteer:

15-05-2014 20:56

Hey Merijn bedankt voor je reactie. Dat is wel een beetje triest als mensen zo gaan lopen doen terwijl je aan het vissen bent. Ik ben vanmiddag weer langs geweest bij de vijverberg. Ik dacht ik ga een poging wagen maar ben toch naar een andere stek gereden. Heb wat vis zien zwemmen/springen bij de fontein. Zo zonde dat het water zo smerig is maar gelukkig zijn er nog genoeg mooie stekken in de buurt ;)
gr Peter
Plaats reactie