Vissen in combinatie met een huisje aan het water

Plaats reactie
Roy Godschalk
Berichten: 2
Lid geworden op: 20-08-2013 14:29

20-08-2013 14:33

Beste forum leden van Carpboard,

Samen met nog 3/4 vrienden zijn we op zoek naar een soort van korte visvakantie.

We willen graag ergens in Nederland een huisje huren dat dicht bij het water staat en daar willen we dan graag van vrijdag tot en met zondag vissen (2 nachten).
Het is niet perse nodig dat we ook in de nacht mogen vissen maar het zou wel leuk zijn.

We willen graag op karper vissen en misschien zijn er hier nog mensen die op basis van eigen ervaring of via/via een leuke suggestie hebben.
Zelf hebben we ook al op Internet gekeken maar het kan natuurlijk nooit kwaad om hier eens rond te vragen aangezien het volgens mij een populaire activiteit is onder karper vissers.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Roy Godschalk
Hugo Lammers
Berichten: 499
Lid geworden op: 31-05-2012 16:05
Locatie: Onder de burg

20-08-2013 14:40

Roy,

Heb je misschien zelf al rondgekeken naar een evt. huisje ? wellicht kunnen er dan mensen ook ervaringen geven als je opties benoemd ?

Ik hoorde iets over centerparcs wellicht is dat wat ? Vaak een viswater naast de deur !
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
Roy Godschalk
Berichten: 2
Lid geworden op: 20-08-2013 14:29

20-08-2013 14:56

Hey Hugo,

Zelf had ik het Weddermeer in Groningen gezien, en van Libema Vakantieparken Beekse Bergen en dan vis je op het Victoriameer.
Hugo Lammers
Berichten: 499
Lid geworden op: 31-05-2012 16:05
Locatie: Onder de burg

21-08-2013 08:21

Weddermeer ? Zou ik persoonlijk niet doen maar dat komt omdat ik negatieve ervaringen heb gehoord van een vismaat van mij.

Beekse bergen ken ik helaas niet. Wellicht weten andere mensen hier meer over?!
Johan C. : Als je achter het net vist, bestaat de kans dat je haak tijdens het inhalen vast komt te zitten in het net !
Plaats reactie