sessie maken ??

Plaats reactie
pim visser
Berichten: 13
Lid geworden op: 05-06-2013 07:43

09-06-2013 14:50

Ik wil graag in de zomer een paar nahten vissen met mijn vader maar waar ???
Het liefst met in de buurt eetgelegen heden en op een park met eventueel toillet en douche

Weten jullie iets voor mij ????

Mvg
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

09-06-2013 16:12

Pim,

verwacht niet dat iedereen zijn stekken hier gaat weggeven, dat gebeurt dus niet.

Het is beter als je duidelijke vragen staelt. Ben jij /zijn jullie ervaren (volgens mij niet).
Jullie willen op groot water met in de buurt een camping, met kans op een visje of wil je gewoon goed vangen.
Allemaal dingen die meespelen. Waar : in je eigen omgeving of buitenland, betaalwater of niet, heb je alle spullen noodzakelijk om een nachtje of wat door te brengen? Heb je alle papieren?

Vissers willen best advies geven, maar eventjes hier een onderwerp plaatsen en verwachten dat je uitgebreid antwoord krijgt waar je kan vissen? Zou jij dat zelf hier doen?

Leg eerst eens uit wat je wilt, waar je dat wilt doen en hoe. Stel je zelf voor (hiervoor is een eigen rubriek) en leg dat eens uit.

Succes.

Frenk
pim visser
Berichten: 13
Lid geworden op: 05-06-2013 07:43

09-06-2013 20:33

Hallo, het mag ook een betaaldwater zijn. En e moet vis te vangen zijn.
Het maakt me vorderest niet zoveel uit. Het mag ook belgie zijn.
Ik ben nietbsuper ervaren op de wat grotere wateren dus het moet niet al te moeilijk worden om vis te vangen.
Vorderest gaat het me er vooral om dat er misschien een douche is en iets om eten te kopen. Ik heb alle spullen vis haast alleen maar in de nachten ben welervaren in dat opzicht.
Ik wil lekker van de natuur kunnen genieten.
Mijn vader is geen visser maar die moet wel mee ben namelijk pas 15
En die wil wel graag wat te eten kunnen halen en misschien wat voorzieningen kwa wc en douch in de buurt.
Is overgens ook niet het belangrijkst

Mvg
Fred Hazenbroek
Berichten: 1976
Lid geworden op: 04-12-2004 00:32
Locatie: z-h

09-06-2013 21:49

vlietlanden noord holland
Ach man..Ga toch vissen !!
Plaats reactie