Iemand ervaring met lowrance x 4 pro?!

Plaats reactie
marco van der plas
Berichten: 55
Lid geworden op: 29-07-2012 21:29
Locatie: Zuid-Holland

16-05-2013 10:42

Iemand ervaring met deze fishfinder??
Gebruikersavatar
jeffrey van osch
Berichten: 1844
Lid geworden op: 22-04-2008 00:01
Locatie: s-Hertogenbosch

16-05-2013 13:23

Probeer het eens bij " materiaal " .
Zij die zich verliezen in hun passie zijn minder verloren dan hij die de passie verliest .
www.Force1baits.nl
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

16-05-2013 14:12

Hoi,

deze fishfinder/dieptemeter heb ik zelf gehad.

Vind het een goede meter en had er geen problemen mee.
Dieptes werden nauwkeurig aangegeven vanaf de 1 meter,... alles wat onder de 1 meter zit werd niet weer gegeven.
Je kan dit instellen, maar als ik hem onder de meter zette klopte het niet, maar dat was geen belemmering voor mij.

Verder gebruikt hij niet veel stroom en als je een elektrabox haalt zo'n grijs ding,... weet alleen de maat niet meer, maar dan past hij er gewoon in met accu en al.
Wil je de maat weten moet je even naar een elektra zaak rijden die weten het wel.

Daarbij had ik in de box gaten gemaakt waar ik dan de dieptemeter/fishfinder op kon schroeven en kon ik die mooi in de boot neer leggen in de hoek en kon ik alles goed zien.

Verder zijn ze gevoelig voor zon, maar dat hebben ze allemaal.

Ik zeg dus kopen dat ding je gaat er geen spijt van krijgen.

waar ik hem gehaald heb is hier:
http://www.jmsails.nl/site/index.php?op ... Itemid=228

succes!

ps: reden dat ik hem niet meer heb is omdat ik mijn boot en alles verkocht heb ;)
Oja joh!!!
marco van der plas
Berichten: 55
Lid geworden op: 29-07-2012 21:29
Locatie: Zuid-Holland

16-05-2013 20:26

R de Winter schreef:Hoi,

deze fishfinder/dieptemeter heb ik zelf gehad.

Vind het een goede meter en had er geen problemen mee.
Dieptes werden nauwkeurig aangegeven vanaf de 1 meter,... alles wat onder de 1 meter zit werd niet weer gegeven.
Je kan dit instellen, maar als ik hem onder de meter zette klopte het niet, maar dat was geen belemmering voor mij.

Verder gebruikt hij niet veel stroom en als je een elektrabox haalt zo'n grijs ding,... weet alleen de maat niet meer, maar dan past hij er gewoon in met accu en al.
Wil je de maat weten moet je even naar een elektra zaak rijden die weten het wel.

Daarbij had ik in de box gaten gemaakt waar ik dan de dieptemeter/fishfinder op kon schroeven en kon ik die mooi in de boot neer leggen in de hoek en kon ik alles goed zien.

Verder zijn ze gevoelig voor zon, maar dat hebben ze allemaal.

Ik zeg dus kopen dat ding je gaat er geen spijt van krijgen.

waar ik hem gehaald heb is hier:
http://www.jmsails.nl/site/index.php?op ... Itemid=228

succes!

ps: reden dat ik hem niet meer heb is omdat ik mijn boot en alles verkocht heb ;)


Bedankt voor je link en info. Op advies van de verkoper ben ik voor de lowrance elite x4 gegaan.
Ik hoop hier veel plezier en resultaat uit te kunnen gaan halen.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

21-05-2013 12:35

Hoi Marco,

er is weinig verschil denk ik tussen de x4 en de pro versie.....
kan het niet zo 1 2 3 vinden, maar goed ik had de pro en had hem voor een zachte prijs met een gratis accu erbij.

have fun with it ;)

Gr.
Oja joh!!!
Plaats reactie