vangsten in de flevopolder???

Plaats reactie
Jeroen Brouwer
Berichten: 44
Lid geworden op: 01-07-2003 02:00
Locatie: Lelytad

17-08-2003 09:39

Hoi mannen,

Ik zou graag willen weten of er nog een beetje gevangen word in de polder??heb zelf al een paar keer gezeten maar niet echt goed gevangen??Weet er ook iemand waar ze nu precies het zoute water naarbinnen laten want als dat hier het geval is hoef ik het denk ik niet meer te proberen??

Grtjs Jeroen
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

17-08-2003 11:03

He Jeroen,

Ja logisch dat je weinig vangt.. Je kan namelijk gewoon niet vissen :wink:

Heheheh maar zonder gekheid, ik vang toch behoorlijk goed in de kanalen. En niet alleen ik trouwens.
Anders moet je het gewoon eens daar gaan proberen, daar zwemmen ook mooie vissen hoor :wink:

mvg
Robbert
Als je lang van je water wilt genieten, smijt dan niet met namen en gewichten...
Jaco Romkes
Berichten: 93
Lid geworden op: 07-08-2002 02:00
Locatie: Urk

17-08-2003 14:10

Wat bedoel je precies met zout water naar binnen laten in de polder. Volgens mij proberen ze juist het zoute water uit de polder te weren. Bij de aanleg van het eiland in het Ketelmeer hebben ze namelijk met het slaan van de damwand een kleilaag doorboord. Hierdoor kan het zoute water wat onder deze laag zat de polder juist weer binnenkomen.

Ik vis nu de laatste 4 jaar in de beide polders van flevoland en heb er goed gevangen. Gewoon blijven proberen. Er zijn zeker goede en minder goede stekken maar er wordt zeker karper gevangen. Rijd eens een keer een rondje door de polder en knoop een gesprek aan met de aanwezige karpervissers. Deze zullen je zeker wat bruikbare informatie verschaffen.

MVG Jaco
Plaats reactie