met deze temperatuur vissen....

Plaats reactie
jeffrey nieuwen
Berichten: 21
Lid geworden op: 01-01-2013 22:40

02-01-2013 13:45

Ik ga deze week nog een keer op pad met mijn hengels alleen aangezien de temperaturen vraag ik om hulp ik kan gaan vissen op een oude zandafgraving met dieptes van 2 meter tot 18 meter of in een gebied met veel riet en oberhangende bomen met een diepte van ongeveer 1,5 meter welk water raden jullie mij aan en ik zit te denken om met een schuifloodontage met mais te vissen en een vastlood montage met een fluor pop up..
Ideeen opmerkingen tips ik hoor ze graag... bedankt alvast gr jeffrey
Gebruikersavatar
Sebastian Huvenaars
Berichten: 2078
Lid geworden op: 18-02-2005 16:02
Locatie: Eindhoven

03-01-2013 23:22

Zoete mais is een goei aasje in de wintermaanden. De karper is in deze tijd niet echt actief dus probeer te vissen op plekken waar je denkt dat de ze zich rond deze tijd schuil houden. 2 meter kan het verschil maken tussen vangen of blanken.

Vis voorzichtig, precies en voer niet te veel. De zandafgraving is trouwens op zijn minst "uitdagend" te noemen, de kans is groot dat vissen ergens op half water hangen.

Voor zover mijn bijdrage :) Good luck...

Seb
jeffrey nieuwen
Berichten: 21
Lid geworden op: 01-01-2013 22:40

04-01-2013 11:56

Bedankt voor de reactie ik begrijp je antwoord ivm met diep water en de zuurstof dat maakt de zandput ingewikkeld denk dat ik het dan ga proberen op water wat niet zo diep is en dan de meest voor de hand liggende schuilplekken zoek overhangende bomen rietkragen etc iemand nog meer tips...hoor ze graag
Plaats reactie