Kade vissen in Den Haag

Plaats reactie
Stefan den Heije
Berichten: 38
Lid geworden op: 15-04-2012 20:53
Locatie: Den Haag

27-08-2012 18:37

Hallo allemaal,

Na al die stadwatertjes te hebben afgevist wil ik weer iets anders proberen, namelijk het kade vissen!

Heb van meerdere mensen gehoord dat de vissen er oersterk zijn en zeker heel groot kunnen worden!

In den haag zijn veel kades zoals de Veenendaal kade , loosduinse kade enz.

Nu heb ik er 1 keertje gevist alleen helaas geblankt.

Heeft iemand tips betreft het kade vissen?

Ik wil vooral de loosduinse, soesdijkse of Veenendaal kade bevissen.

Alle info is welkom!

Gr.,

Stefan
JERCIN BAITS NEVER FAILS!

Dit jaar gestopt met tellen; al boven de 40 karpers!

Record dit jaar: 30 pond

Project Spiegels: 6
Stefan Baak
Berichten: 120
Lid geworden op: 07-12-2009 20:40

27-08-2012 21:42

Heej, ik zou zeggen zelf ontdekken geeft meer voldoening, toch?Wij vissen ook in DH en het blijft zoeken!
Ik heb denk dit jaar 25 sessies gedaan dag/nacht met 5x een of meerdere vissen. WAAR ZIJN DE VISSEN? Verkeerd stuk kanaal, in beweuste periode? enz enz. gewoon doorgaan en zelf hier en daar proberen, ik hou er van! Mrgoed misschien is er iemand die wel de info wil delen, ik heb igg geen info waar je verder mee komt m.,b.t. stekkeuze of voer. Volgens mij moet je het meer hebben van karpers die toevalliog in de buurt mijn/langs trekken.
Ze zijn iid sterk de vissen en mooi...

Groeten Stefan
Stefan den Heije
Berichten: 38
Lid geworden op: 15-04-2012 20:53
Locatie: Den Haag

28-08-2012 10:49

Hallo,

Ja dat snap ik ook wel! Ik wil de hotspots zelf wel ontdekken en niet voorgekouwt krijgen...

Maar het gaat me er meer om HOE je er moet vissen, betreft het aas, voorvoeren, lood, montage...
Hoe kan je nog vissen met regen/nacht als je geen tent kan neerzetten door de stenen.

Gr.

Stefan
JERCIN BAITS NEVER FAILS!

Dit jaar gestopt met tellen; al boven de 40 karpers!

Record dit jaar: 30 pond

Project Spiegels: 6
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

31-08-2012 22:39

stefan.
aan de ene kant denk ik ja dag ik zeg niks want dat is weer een concurent meer maar aan de andere kant denk ik....
wat ik je iig kan meegeven is als je gewone standaard tentharingen gebruikt je deze met een hamer tussen de voegen van de klinkers kan meppen.
gebruik ook toplood omdat het water vaak stroomt en er dan helaas door al de pestzooi die de mensen erin gooien vaak troep aan je lijn blijft hangen.
succes gooz.
Vis is vis
Gerrit Hees

03-09-2012 15:34

Zag dat ze laatst bij de Neherkade paar obstakels hadden geruimd Ben :lol:
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

03-09-2012 15:39

ja dat doet de firma meeuwisse.
1x in het jaar of 2 jaar gaan ze alle bruggen langs op de kades in den haag en dan dreggen ze de boel.
pfffff wat er allemaal uitkomt.
maar jij doelt denk ik op de 2 autos en de kluis die er vorige week opgevist zijn :wink:
denk dat we niet willen weten wat er allemaal gedumpt word.
Vis is vis
Gerrit Hees

03-09-2012 16:29

Ja doelde inderdaad op die 2 auto's en die kluis. Zal vast en zeker wel zat liggen wat het daglicht niet kan verdragen.
Plaats reactie