villapark langweer

Plaats reactie
Gebruikersavatar
maick frielinck
Berichten: 145
Lid geworden op: 16-10-2011 18:35

24-07-2012 22:36

Hallo,

Ik ga vrijdag naar villapark langweer heen, en ik neem mn hengels mee. Zijn er nog tips waar ik kan gaan vissen, bv. Aan de aangelegen rivier? En moet ik nog voorvoeren of wat? En wat voor aas moet ik gebruiken? Ik hoor het graag.


Mvg
vissen in 2012:
schub:20
spiegel: 3
graskarper: 1
brasem: 1
JW Trip
Berichten: 141
Lid geworden op: 01-06-2011 17:34
Locatie: Prov. Groningen

25-07-2012 17:48

Hey Maick,

Ik zit elke zomer op het watersportpark in Boornzwaag (naast Langweer). Heb er nog nooit op karper gevist. De weken dat ik daar zit, ga ik achter de snoekbaars aan! Echt prachtig daar. Vorig jaar echt beetje aan het stekken kijken/zoeken geweest voor karper. De mogelijkheden zijn eindeloos daar.

Scharsterrijn is mooie vaart, waar ongetwijfeld karper doorheen zwemt. Zelfde als Langweerderwielen. Aan de andere kant van de jachthaven (woudfennen) als je met het fietspontje overgaat, kom je bij een meer. Hier zit ook karper op, alleen is een lastig water (van horen en zeggen). Hier aantal keren gekeken en gepraat vorig jaar. Zelf paar keer aan het snoeken geweest.

Wordt in de zomer veel gedoken en er schijnen een aantal obstakels en diepe kuilen te zitten. Maar karper zit er zeker weten! Weet alleen niet hoe het dar zit met nachtvissen ed.

Tot wanneer blijf je? Ik ga half augustus weer heen.

Houd je me op de hoogte van de vangensten/strategiën? Mag via PB.

Groeten JanWillem
Gebruikersavatar
maick frielinck
Berichten: 145
Lid geworden op: 16-10-2011 18:35

25-07-2012 18:07

Hallo,

Ik ga er vrijdag heen, en ben er precies een week. We hebben een huisje aan het water, dus met nachtvissen kan ik mooi in dat huisje verblijven. Ik zit aan de beekjes binnen in het park zeg maar, geen flauw idee hoe ze heten. Ik hou je zeker op de hoogte!

Mvg
vissen in 2012:
schub:20
spiegel: 3
graskarper: 1
brasem: 1
JW Trip
Berichten: 141
Lid geworden op: 01-06-2011 17:34
Locatie: Prov. Groningen

31-07-2012 08:58

Hey,

Als het goed is ben je nu druk aan het vissen.
Het parkwater weet ik zo niet hoe dat eruit ziet etc. Maar het staat allemaal met elkaar in verbinding. Je moet er vast wel een visje kunnen vangen.

Veel succes komende week nog.

Ik hoor het wel dan!

Groetjes JW
Gebruikersavatar
maick frielinck
Berichten: 145
Lid geworden op: 16-10-2011 18:35

31-07-2012 12:37

Hallo, het water aan de andere kant van de langweerderwielen is de put van nederhorst, en daar zitten we nu inderdaad te vissen, we hebben hier eergisteren een dagje geblankt, maar we zitten nu op het kleine eilandje. Gisteren hebben we het water even verkend, zandbanken opgezocht en wat voorgevoerd. Er zitten inderdaad gaten op dit water, sommige zelfs van 22 meter. Ik heb net de lijnen uitgevaart, nu blijven we snachts ook, we zien wel wat het word! Ik hou je op de hoogte!

Mvg
vissen in 2012:
schub:20
spiegel: 3
graskarper: 1
brasem: 1
JW Trip
Berichten: 141
Lid geworden op: 01-06-2011 17:34
Locatie: Prov. Groningen

11-08-2012 19:44

Heey,

Wat waren de resultaten/vangsten? Mag ook in pb hoor.

Ik vertrek volgende week donderdag, maar twijfel nog of ik de karperstokken mee moet nemen.

Nog anderen bekend met de put van Nederhorst te Boornzwaag?


Groeten JanWillem
Plaats reactie