Wilhelminapark rijswijk wil niet lukken maar waar dan...

Plaats reactie
rene van der deijl
Berichten: 3
Lid geworden op: 08-07-2012 18:10

08-07-2012 18:30

Hallo,

Ik woon in rijswijk randje wilhelminapark en ik heb er nou al tientallen keren gevist. Eerst op witvis/brasem en zo maar als je 1 of 2 op een dag had dan was het veel. Ik hoor van verschillende mensen dat het park en de vijvers helemaal verbouwd zijn en dat de vissen hier toch niet makklijker door zijn geworden en aardig gestrest. Hetzelfde geldt voor karper... er wordt weinig gevangen.

Nu ben ik dus op zoek naar zowel een karper als een gewoon brasem plek ( ik ben nog zo'n dummie dat voor mij vis vis is) waar je hier omgeving rijswijk goed kan vissen.. Wie heeft er ervaring met bijvoorbeeld het hofpark in wateringen? En de vliet richting leidschemdam? Of de vlietlanden? En zijn er nog meer plekken? En geef gelijk even aan of het voor brasem is of karper of beide natuurlijk :D

Verder wat ik in het menu maatje gezocht.. ik zoek dus ook een vismaatje uit of uit omgeving rijswijk..

gr een echte beginneling ( en dat met 31 jaar)
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

08-07-2012 18:48

Hoi Rene,

Wilhelminapark zit nog veel vis, alleen kunnen ze nu overal heen in plaats van die afgesloten plasjes die je voor de verbouwing had. De vis vinden is in ieder geval wel een must. Maar je hebt ook de mogenlijkheid om de vis jou (je voer) te laten vinden door wat dagen voor te voeren. Ze zitten er echt!

Verder zijn die wateren die je opnoemt prima brasem en karperwater, maar voor het kanaal geldt ook dat je de vissen moet vinden. Het kanaal is immers onwijs groot en loopt via allemaal vaarten het westland in etc. Dan is het wilhelminapark toch een makkelijkere optie.

Succes
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Plaats reactie