Zoetermeer en omstreken

Plaats reactie
Tom vd Sleen
Berichten: 1
Lid geworden op: 12-06-2012 21:11

12-06-2012 21:33

Hallo,

Dit jaar al weer meerdere malen gevist op de Zoetermeerse wateren (Watertoren, buytenpark, dekkerplas enz.) maar nog helemaal niks gevangen. Vooral gevist met de boillie en verschillende particles zoals kikkererwten, mais en bonen, Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een leuke visplek in de buurt van Zoetermeer die makkelijk te bereiken is met een viskar. Weet iemand misschien een leuke plek? En zo ja, heb je daar ervaring en wat voor aas zou jij aanraden?

Mvg.
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

15-06-2012 15:07

Buytenpark is een grote sterfte geweest, dekkersplas volgens mij ook.

Op de watertoren niks vangen? Beter je best doen.. is erg makkelijk, zeker vergeleken met andere wateren in z'meer.
Gebruikersavatar
Philip Du Puy
Berichten: 820
Lid geworden op: 14-04-2006 19:16
Locatie: Zoetermeer

19-06-2012 00:01

Mitchel van der Linden schreef:Op de watertoren niks vangen? Beter je best doen.. is erg makkelijk, zeker vergeleken met andere wateren in z'meer.


Dit dus, als je op de watertoren niet vangt moet je op iedere andere plek een engeltje op je schouder hebben wil je iets vangen.

In heel de wijk Rokkeveen is er massale vissterfte geweest. Van het industrie terrein tot de Floriade plas tot Dekkerplas aan toe. Heb er al jaren niet meer gevist, maar als ik er nu wel eens fiets zie ik belachelijk weinig karper en veel wiergroei, iets wat eerder ongekend was voor deze wateren. Visjes zijn er nog wel te vangen, maar verwacht er niet veel van. Er is 1400kg aan vis uitgevangen/gevonden door de GHV, heb ik begrepen, waarvan de grootste 9kg. Dat zijn er dus aardig wat!
Brasemkoning!

pdupuy.wordpress.com
Plaats reactie