parkwater het wedde

Plaats reactie
martin brandenburg
Berichten: 2
Lid geworden op: 15-01-2010 20:53

07-08-2011 15:24

ben afgelopen week met het gezin een weekje naar een huisje geweest in het bij het wedde (naast het grote meer) het was de bedoeling om daar een paar vissen te vangen en dat moet heel goed kunnen daar.
we hebben daar een week gezeten met 4 hengels en er kwan de laatste dag 1 spiegeltje op de mat . :cry:
zowel onze linker en onze rechter buren hebben er twee weken gezeten en hadden er 3.
alle vissen die op de kant kwamen hadden bijna geen onderlip meer en waren beschadigd.
verder werde je helemaal gestoord van die klote fontein die de hele dag stond te spuiten.
dit is echt GEEN AANRADER :evil: :evil: !!!!!!!!!
marcel van Asch
Berichten: 3
Lid geworden op: 01-08-2010 23:28

07-08-2011 15:40

Hallo Martin

Zelf ben ik ook terug van het park en ik moet zeggen het was niet slecht , de vissen die ik er uit hebt gehaald waren niet allemaal gaaf maar de meeste gelukkig wel .
zelf had ik een huisje schuin tegenover de fontein en ik moet zeggen dat de vangsten niet slecht waren en zeker niet rond de fontein.

tegen over mij in een hoek naast de bomen was het contant raak ik denk dat deze mensen en gemiddeld 5 per dag uit haalde van klein naar groot

op het park zelf is weinig te doen verder dus ik zou er niet zo snel terug gaan
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

07-08-2011 17:47

Wat was het in de beginperiode anders zeg.. Maar ook toen vingen mensen soms niks... Beetje gebrek aan viskunsten en inzicht was het destijds voor hen. En voor mij ook. Zeg ik eerlijk, ééntje in de hele week, nog met de pen ook..

Maar klagen?

Als het een park was puur voor karpervissers zouden de stekken op het grote meer ingekrompen worden tot 4-5, en verspreid over het meer, en er per deel water op het park ( lees sloot, vijver, splitsing) maar één of twee huisjes voor vissers bestemd zijn. Als je de illusie hebt dat je het wel even gaat doen krijg je dit soort frustraties. Het is niet het eerste topic over zoiets..

Lachend naar een 40ha put waar je op vrijdag de enige bent. Heerlijk..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
sander van driel
Berichten: 3
Lid geworden op: 07-08-2011 22:21

08-08-2011 11:33

Hallo,

Als ik het goed begrijp zaten jullie in het park bij de huisjes, en niet op het grote meer?
Ik ga namelijk zelf volgende week op het grote meer zitten, en hoop dat het dan wel wordt, als ik dit zo hoor..

bvd.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

08-08-2011 20:03

In die tijd kon je gewoon een plek zoeken op het grote meer en hoefde niet op een achterlijke ophokrij te zitten. Snap oom niet dat je wilt betalen voor zo'n gat met vissen. Water genoeg in nederland, al moet je dan wel zelf ke spullen dragen in plaats van een golfkarretje, haha
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
mitchel spronk
Berichten: 11
Lid geworden op: 13-08-2011 16:14

13-08-2011 16:41

wij hebben twee weken geleden geboekt op het park voor volgend jaar zomer. we hebben dan huisje 39
dat is tegenover de fontein en naast de bomen in de hoek.
familie van me zitten in twee huisjes naast ons.
dus als ik jou goed begrijp marcel heb ik nog het betere plekje van ons drie

groeten mitchel
Plaats reactie