Op zoek naar afgesloten wateren met karper bestand

Plaats reactie
jan de jager

01-06-2011 14:07

Mijn 2de deel Ik ben op zoek naar wateren die afgesloten zijn.
Waar vissen en nachtvissen is toegestaan.
Met karper bestand.

Is niet dat ik geen moeite wil doen met zoeken dit doen we al enkele jaren en kijken zelf ook altijd goed zoekend in maps......

De bedoeling van dit topic is voor mensen die dit soort wateren interessant vinden of lijken om stukjes van anderen te lezen hoe de ervaringen waren.
Dus als je op zo,n plas, water etc ooit hebt gevist en wil je hier een stukje over schrijven plaatsen dan is dit van harte welkom.

Ik zal zo spoedig mogelijk een stukje van mijn kant plaatsen......

mvg; jan
michel Tja
Contacteer:

01-06-2011 15:40

Hoi Jan,

wie weet kan deze topic je verder opweg helpen

viewtopic.php?f=39&t=59333

of deze... viewtopic.php?f=39&t=63315

:roll:

wat jij wil klinkt erg leuk en leerzaam voor de medevissers ( en jezelf niet te vergeten :wink: ) ik denk dat er grote ruzies gaan ontstaan indien mensen "hun" wateren op het forum gaan plaatsen met alle informatie erbij.
want ook andere mensen vissen op "hun" water en gaan er zeker niet blij mee zijn.
waar ik nog wel de meeste hekel aan heb is mensen die wateren prijs gaan geven met de reden "omdat ze er toch niet meer vissen" :evil:
en bedankt!

niet verkeerd naar jou toe bedoelt he , maar dit gaat gewoon niet werken.
toen ik nog niet zo lang op karper viste vond ik het ook normaal om gewoon alles te kunnen bespreken met je mede vissers.
tot je zelf niet meer op je favoriete stekje terrecht kan omdat het altijd vol is... :-?

PS,is 1 topic met dit onmogelijke plan niet genoeg trouwens? je hebt er nu 3 namelijk die met iets andere woorden het zelfde zeggen....
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Daaf Wolters

01-06-2011 17:06

Kijk op google maps/earth, stap op de fiets/in de auto en ga er eens rondkijken. Je vraagt notabene om wateren in Nederland, hoe moeilijk kan het zijn?
Als het nou om een of ander Frans water ging waar je eerst 1000 km voor moet rijden kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar voor Nederland? Kom op zeg!
Als je iets hebt uitgezocht en wil weten wat voor vergunning je nodig hebt (wat in 99% van de gevallen niet zo moeilijk uit te vinden is) zijn er vast wel mensen die je daar verder mee willen helpen.
Vind je een schattig leuk watertje nog steeds zo leuk als er straks 20 tenten omheen staan?
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
jan de jager

01-06-2011 18:29

ik had gezien idd dat ik een aantal oude nog had lopen, maar goed zoals al eerder gezegd kan veel via pb gedaan worden.
ook informatie terug in mijn omgeving kan dan ook terug gegeven worden......

ik begrijp heel goed wat je bedoeld het is ook niet dat ik er niets voor doe of zelf niet aan het zoeken ben dat totaal niet.
Ben zelf erg veel zelf aan het proberen uit te vogelen, maar is gewoon bijzonder weinig wat me aanspreekt.
De bekendere wateren maakt men vaak niet veel uit om dit prijs te geven alleen hun eigen hotspots is een vraag 2 maar die hoef ik niet.

ondanks dat wacht ik het gewoon weer rustig af.....

mvg; jan
Plaats reactie