dus Dordrecht is nou niet mijn sterkste punt..
  dus Dordrecht is nou niet mijn sterkste punt..  
 Hij woont nml in Portugal maar werkt en woont voor een paar maanden in Nederland vanaf januari. Is een fervent karpervisser en wil graag proberen een mooie Nederlandse karper te vangen. Hij heeft transport dus hoeft niet echt in Dordrecht te wezen. Kan iemand mij helpen a.u.b.??

Gewoon een water waar je legaal mag vissen, de rest zoekt ie zelf wel uit. Ben in google earth aan het zoeken geweest. Maar in waters als de Biesschbos zul je wel niet mogen vissen denk ik zo?? Volgens mij is dat natuurgebied. Ik zag een water genaamd Gaatskensplas....mag je daar vissen?? En hoe staat het met nachtvissen?? Is er daar water waar je met pas s'nachts mag vissen??
  Gewoon een water waar je legaal mag vissen, de rest zoekt ie zelf wel uit. Ben in google earth aan het zoeken geweest. Maar in waters als de Biesschbos zul je wel niet mogen vissen denk ik zo?? Volgens mij is dat natuurgebied. Ik zag een water genaamd Gaatskensplas....mag je daar vissen?? En hoe staat het met nachtvissen?? Is er daar water waar je met pas s'nachts mag vissen??