Plas langs de A1 bij afslag Lochem

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stefan Gooijert
Berichten: 330
Lid geworden op: 03-01-2005 11:07

02-05-2010 14:48

Goedemiddag,

ik kwam onlangs over de A1 langs afslag Lochem. Ik zag tussen de bomen door een watertje liggen en ben er eens gaan kijken.

Ik was benieuwd of er mensen info hebben over deze plas. Geen voorgekauwde info maar meer wat ik er kan verwachten. Veel maar veelal kleine vis, of juist weinig en zware vis. Ik heb totaal geen beld van dit water en ik ben nieuwsgierig of het in mijn visserij thuispast...

Alle info is welkom, mag ook via pb.

Alvast bedankt!

Stefan Gooijert
Gebruikersavatar
dennis groot
Berichten: 42
Lid geworden op: 25-01-2006 19:47

05-05-2010 14:27

Ik weet alleen dat je er een aparte vergunning voor moet kopen om daar te vissen.
maar dat is ook al ruim 5 jaar geleden, ben er toen weggestuurd! ik wist van niks!
van het bestand weet ik niks.

Gr Dennis
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

05-05-2010 16:23

Catsmeer behoort tot één van de viswateren van H.S.V. de Rietvoorn. Dag/maand/jaar-kaarten zijn te halen bij de plaatselijke dierenspeciaalzaak, Dick Zanting (centrum Holten). Nachtvissen is verboden op dit water.

Qua bestand?? Het is een verenigingswater cq cultuur water dus je kunt verwachten dat er genoeg vis zit.
Gebruikersavatar
Stefan Gooijert
Berichten: 330
Lid geworden op: 03-01-2005 11:07

06-05-2010 10:34

Qua bestand?? Het is een verenigingswater cq cultuur water dus je kunt verwachten dat er genoeg vis zit.


Remko,

waar baseer jij bovenstaande op? Ik heb namelijk ervaring op een soortgelijk water en dat was naast een rijkelijk bestand aan grote brasem en zeelt vrij dun bezaaid met karper.

Ik ben alleen nieuwsgierig of het bestand wat hier zwemt aansluit bij wat ik zoek in mijn visserij...

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Stefan
Plaats reactie