axelse of grote kreek

Plaats reactie
talifre mario
Berichten: 14
Lid geworden op: 24-02-2010 16:15

02-03-2010 16:07

voilla, na lang earth googlen en de nodige info te verkregen hebben, toch een nieuw thuiswater gevonden en dit net over de belgische grens... nameljk in zeeland... en dit genoemd de axelse kreek, ook genaamd de grote kreek, deze staat in verbindig met de kleine kreek en ziet er mij een prachtwater uit...na een wandeling rond deze viel mij op hoe net en pracht deze is, zo zie je maar hoe een vereniging zich inzet om deze......zijn er carpvrienden op dit forum die deze bevissen? om mischien samen sessys te vissen....ben er niet op uit over hoe zwaar de vissen zijn en welke de topstekken zijn... die zoek ik zelf wel uit.... gisteren alvast een hele dag met de peilhengel bezig geweest en alles in kaart gebracht... vriendelijke groeten uit oostende... indien interesse om samen dze te bevissen mag je me mailen.. zwarte.roos@live.nl
Christian Poortvliet
Berichten: 280
Lid geworden op: 22-03-2008 20:42

02-03-2010 16:41

Heb zowel de grote als de kleine een paar keer bevist. Valt wel een visje op te vangen.
Heb je ook in de bossen/struiken gekeken hoe net dit water is? Zet maar eens één stap in de bossen/struiken, dan praat je denk ik iets anders over hoe net en prachtig deze kreken zijn..
En voor de rest kan het er in de zomer wel eens druk zijn met BBQ-vissers, dus echt lekker rustig zal je er niet zitten. En dan heb ik het nog niet over de kleine kreek daar iedereen naar je tuut, en over de grote daar je een autoweg een meter of 20 van je tent hebt...

MVG Christian
talifre mario
Berichten: 14
Lid geworden op: 24-02-2010 16:15

02-03-2010 17:22

christian, ik hou van de ruimte en vrijheid om me heen.. dus voor mij word het de grote kreek..dus niet de kleine... maar ik denk dat er wat veranderd is sedert jou visserij daar..naar mijn weten en info mag er gevist worden aan de andere kant van de snelweg, dus volledig puur natuur en geen autos die voorbij crossen...dus aan de overzijde van de buftdijk.....mischien was dit vroeger niet zo en nu wel.. ikzelf heb alleen de grote kreek volledig rondgewandeld en gepeild....wat die bosjes betreffen, bedoel je zeker de kleine kreek? als dit werkelijk zo is moet dit mischien es aangekaart worden bij de vereniging en werken naar een oplossing om deze toekomst-gericht te voorkomen....... greetz mario
Christian Poortvliet
Berichten: 280
Lid geworden op: 22-03-2008 20:42

02-03-2010 17:36

Als je van ruimte houd moet je inderdaad de grote kreek pakken. Aan de andere kant van de snelweg mocht vorig jaar niet gevist worden. Dus mij lijkt het dat dat nu nog niet mag. Dat is allemaal natuurgebied. En als je daar dan zit, heb je een eindje verderop ( paar 100m) weer een moter-cross baan :lol: :lol: .
Van die bosjes was vorig jaar in de grote kreek én in de kleine kreek. Maar misschien heeft de gemeente het nu een keer opgeruimd, of hebben vissers zelf een schoonmaakdag georganiseerd.
Ik heb je ook nog een PB gestuurd :wink:
talifre mario
Berichten: 14
Lid geworden op: 24-02-2010 16:15

02-03-2010 20:31

you got mail-)
Plaats reactie