Loosdrecht

Plaats reactie
Perry Bakker
Berichten: 8
Lid geworden op: 05-04-2002 02:00
Locatie: Maarssen

15-05-2003 12:51

Wie heeft er ervaring op loosdrecht en wie wil me er wat over vetellen hoe en waar ik daar moet vissen. ( boot heb ik )

alvast bedankt .:grin:

groetjes Perry Bakker
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

15-05-2003 19:14

1. Met een hengel
2. In het water
Mvg Niels
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

15-05-2003 23:20

Perry, ik weet heel zeker dat er niemand is die je ook maar iets gaat vertellen over waar je moet vissen hier.

Maar als je dan toch begint, kijk eerst even de plaatselijke regels door. je mag hier niet met een tent zitten vissen op de eilanden en ook niet vanaf de recreatiestroken.
dan blijft er maar heeeel weinig over.

Vissen doe je hier met aas aan de haak of hair, anders vang je niets.

Met tiploze groet, Bob
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

16-05-2003 00:25

Helemaal mee eens Peter, maar ik heb hier al een wedstrijdje om gevochten en kan je vertellen dat het weinig zin heeft.
Dan word je afgescheept als losgeslagen dom jong of krijg je een aanval op je manier van vissen.
Ik blijf er zeker bij dat dit niet de juiste mentalitiet is van een karpervisser maar als de meerderheid er hier zo over denkt dan moeten ook wij dat respekteren.
Kijk even naar beste visstekken in Nieuwegein bij vissen in Nederland, hier probeerde ik dat ook duidelijk te maken, duidelijk was dat de meeste mensen er toch anders over dachten.
MVG. Robert Campbell.
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

16-05-2003 07:23

Peter en Robert, denken jullie ook eens aan de locals (en de vissen) van die wateren..............een water dat door mij bevist werd heeft een keer op het board gestaan.... ondertussen is het nachtvissen verboden, zijn er vissen verdwenen, bewaarzakken verboden en nog veel meer regels!! En dat terwijl iedereen op het board zich altijd zo keurig voordoet.......Maar als ze aan de waterkant staan zijn ze alles wat ze belooft hebben op het board alweer vergeten. Ga eens naar het water, maak een praatje met de locals en je zal zien dat het geschikte lui zijn die je best wat info willen geven.......... Info haal je langs de waterkant en niet hier op het board.

Vergeet niet, er zijn hier meer non-actieve dan actieve bezoekers... Je weet nooit wat voor volk je binnen haalt!!!
Ronald de Vries
Berichten: 269
Lid geworden op: 29-04-2002 02:00

16-05-2003 10:12

...
Laatst gewijzigd door Ronald de Vries op 14-10-2004 00:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

16-05-2003 13:45

Beste Kiron en Ronald, ik heb alle begrip voor de locals van bepaalde wateren en daarom heb ik hier op het board nog geen een keer met gewichten gesmeten.
Maar ik vind wel dat we deze jongen van 16 jaar oud best wel info kunnen geven over Loosdrecht.
En dan bedoel ik niet gewichten doorgeven maar even vertellen waar die jongen ongeveer kan gaan zitten, eventueel via een priveetje.
Maar om die jongen nou op te zadelen met bijdehante opmerkingen vind ik niet nodig.
Met vriendelijke groet, Robert Campbell.

PS. Ronald, hoezo denk jij dat de bovengenoemde topic niet serieus genomen werd.
Ik nam het heel serieus en ik kreeg ook een hoop priveberichten van mensen die mij steunden.
Daaruit is mij gebleken dat er een hoop mensen er hetzelfde over dachten maar dat niet uiten op het board omdat ze weten dat ze dan een hoop gezeik over zich heen zouden krijgen.
Ik zelf ben daar minder bang voor maar ik hou wel degelijk rekening.
Mischien nam jij het niet serieus vanwege mijn beroerde Nederlands schrijfen, echter vind ik dat ik het behoorlijk goed doe.
Ik kom van oorsprong uit Engeland en woon hier nu 10 jaar, de meeste Engelsen zouden het nog niet zo onder de knie hebben.
Maar om het nou op te nemen met een talenknobbel als Pannekoek kan ik mij wel indenken dat jullie dit grappig vonden.
Met vriendelijke groet, Robert Campbell.
Perry Bakker
Berichten: 8
Lid geworden op: 05-04-2002 02:00
Locatie: Maarssen

16-05-2003 14:21

Jongens (mannen) ik vraag geen ruzie of discussies ik vraag dan niet waar ik moet gaa nzitten maar hoe. bijvoorbeeld vanuit mijn boot of van de kant of in de kreken of op de grote plassen maar als jullie dat liever voor je zelf wil houden ook best

Met vriendelijke groet, Perry Bakker
Perry Bakker
Berichten: 8
Lid geworden op: 05-04-2002 02:00
Locatie: Maarssen

16-05-2003 14:32

Als jullie prive wat willen vertellen ook best en dat snap ik volkomen. Want ze zijn er ook bij dat je wat zegt hoe en waar en dat je daar gaat kijken en zit het vol door mensen die wat hebben gelezen daarover maar een mailtje is ook goed ik hoor het wel :grin:

Met vriendelijke groet, Perry Bakker
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

16-05-2003 14:58

als je info overen water wil moet je dat aan het water zoeken ik vind het veel te makkelijk om alles maar op het board te kwakken en het getuigt ok van een slechte mentaliteit om maar te verwachten dat hier alles prijsgegeven word...ga lekker naarhet water loop er wat rond praat eens met mensen etc etc

mvg martijn
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

16-05-2003 16:25

Robert,

Zou je mij aub niet ongevraagd in deze discussie willen betrekken!
Desbetreffende topic over Nieuwegein was sowieso al idd te belachelijk voor woorden, ook zonder de inbreng van mij en mijn talenknobbel (?).

Het kostte me al wat moeite om niet op jouw (te verwachten) domme/kortzichtige reply op dit topic te reageren maar nu je me erin betrokken hebt zal ik er maar meteen gebruik van maken.

Een ding is in elk geval wel duidelijk en wel dat je geen ene ruk hebt geleerd van de kritiek die je hebt gekregen aangezien je nog altijd aan het doorzeiken bent over alle back upp die je wel niet kreeg.
Ik denk dat ze op een hand te tellen zijn geweest meneertje Flapuit.

Kiron,

Knap van je dat je nog altijd bereid bent serieus positieve energie in deze heer Campbell te steken.
Eeuwig zonde!

De enige die in deze discussie nog iets zinnigs te melden heeft is onze vriend Perry zelf die in ieder geval WEL over enig relativeringsvermogen blijkt te beschikken wat hem dan ook siert.

Zo uit m'n talenknobbel getrokken!!!!!
De groeten


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: John Pannekoek op 2003-05-16 23:07 ]</font>
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

16-05-2003 18:03

Nou nou Pannekoek, begin je nou weer vervelend mannetje.
Ik heb niks vervelends over jou gezegd, je kan het zelfs als een compliment zien.
Groet, Robert.
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

16-05-2003 19:05

Een hagenees met een talenknobbel???

Paradoxaal heet zoiets.

Richard
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

16-05-2003 19:14

Nog even dat het wel duidelijk is en geen misverstanden zijn, je trekt het je wel erg aan dat ik jou aanzie voor talenknobbel.
Zie het als een compliment Pannekoek en doe niet zo heetgebakken.
Laten wij nou niet weer een posting verpesten met ons gebekvecht.
Ik ben duidelijk geweest en jij ook, we komen er niet uit samen, laat het dan ook zo zijn.
Het is toch niet erg dat 2 mensen andere gedachten hebben over het delen van informatie.
Als je dan toch behoefte heb om jouw gedachtegang mij op de dwingen (het zit jou duidelijk nog niet helemaal lekker) stuur mij dan via privee dan wil ik het er best nog over hebben met je, verpest deze posting nou niet Pannekoek.
Nogmaals het was niet lullig bedoeld, en had ook niet zo opgevad hoeven worden.
Met vriendelijke groet, Robert Campbell.

PS. Ik snap niet dat je nou weer de aanval opent op mij ik heb toch niks verkeerds gezegd in deze postings.
Ik kan je wel hebben Pannekoek daar gaat het niet om ik vind het alleen niet nodig.
Groet, Robert.
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

16-05-2003 19:16

Peter,
Vind je wel erg naief en kortzichtig om zo te reageren. Wat wil je nou, die jongen heeft zelfs een boot. Dan zou ik zeggen ga eens een lekker stukje varen en probeer gewoon wat. Zo zal de blijdschap voor elke gevangen vis, groot en klein, vele malen groter zijn dan de teleurstelling dat die gegarandeerde 20er of 30er er maar niet uitkomt. Zoals Kiron al aangeeft zijn er al diverse wateren gewoon finaal om zeep geholpen doordat ze op dit board hebben gestaan en dat kan nooit de bedoeling zijn of wel soms. Misschien dat je niet meer zo naief bent als jouw thuiswater hier op dit board heeft gestaan. En als het zover is wil ik je nog wel eens spreken of je nog zo over denkt. Waarom moet alles zo voorgekauwd worden, laat de mensen het lekker zelf uitzoeken. Karpervissen is toch niet van: Hé A. zegt dat je daar met aardbeienbolies moet vissen dus dan doe ik dat maar...???. Een beetje zelfiniatief kan geen kwaad.
Mvg Niels
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

16-05-2003 23:06

Pannekoek.............heetgebakken........
Hoe verzin je het Campbell?
Ik constateer gewoon iets jongen en geef daar mijn mening over.
Als ik je had willen aanvallen had ik geen spaan van je heel gelaten man, dacht je nou echt dat ik daar enige genoegdoening uit zou halen?
Ongelijke strijd toch?

En dat je mij kan hebben (fysiek) zal best, maar ik dacht niet dat het daar om ging op dit forum
What's your'e problem, ik had het vermoeden dat ik hier op een discussieboard zat??
Chill man!!!!!!!

Ps volgens mij ben jij helpdesk medewerker bij een VVV of zo in het dagelijks leven?
Maar dan wel een verdomd goede!!!
DOEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

17-05-2003 00:34

Even voor de duidelijkheid,

Kom je bij mij langs als ik zit te vissen en je wil wat weten, dan ben ik meestal een open boek, of ik moet je niet vertrouwen.

Hier op het board ga ik natuurlijk niet even vertellen wat er hier allemaal te vangen is, hoe en waar.

Ik ben zelf 2 jaar op inspectie gegaan voor ik hier serieus begon. Observeren, duizenden hectaren bevaren met de dieptemeter, praatje maken, nog meer observeren, stukje privegrond zien te "bruiklenen" Mierenbeten en muggensteken oplopen, de knutten aanvallen trotseren etc etc.

Zoals jullie zien woon ik hier aan het water waar we het over hebben. Ik heb weinig behoefte er aan om zometeen 50 man extra te hebben zitten op en om mij heen omdat ze lekker makkelijk van alles hebben kunnen lezen op het internet over hoe wat waar en wanneer en wat het bestand is.

Peter Wauben,
Noem me arrogant, noem het een kut mentaliteit, best.

Maar dan vraag ik nu aan jou om jouw eigen thuiswatertje hier op het board even exact neer te zetten.

De info die we willen is:
Hoe vis ik er het best?
Waar zijn de goede stekken?
Welk aas?
hoe groot is het bestand?
Welke top vissen heeft het water?
Waar ligt het water?
Hoe heet het water?

Wedden dat ik geen antwoord krijg op deze vragen????

Zeik dan ook niet over mij ja!

En als je dat geruzie zat ben, begin het dan niet zelf.

Met uitdagende groet, Bob.

_________________
Als ze me missen dan ben ik vissen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bob van Biemen op 2003-05-17 00:51 ]</font>
Gebruikersavatar
Bob van Biemen
Berichten: 503
Lid geworden op: 04-05-2002 02:00
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

17-05-2003 00:42

Perry, mijn email adres staat hier onder bij het kopje mail.

Neem maar contact met mij op als je wil dan laat ik het je weten wanneer ik weer op de plas zit en waar.
als je info wil hebben dan kan je langs komen, de koffie staat ook klaar.

Maar ik plaats helemaal niets op het net.

Mensen doen naar mijns inszien te weinig moeite om dingen te weten te komen.

Met uitnodigende groet, Bob
Met uitnodigende groet, Bob.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

17-05-2003 00:48

Heren,

volgens mij is dit vrij simpel:

1) je geeft dejongen info via het board of een privebericht on topic (zie reactie bob)

2) je houdt je stil

Nummer 3: simpele reacties terug geven die er duiden dat men in het bezit is van een iq die lager wordt geïnterpreteerd in mijn simpele en bescheiden visie dan een made is wat mij betreft uit den boze.

Maar goed wie ben ik nu ook off-topic mee te draaien op deze reply.

MVG,
Peter

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: peter postema op 2003-05-17 00:49 ]</font>
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

17-05-2003 03:18

Beste Pannekoek, ik bedoelde niet (fysiek) in mijn posting en dat weet jij zelf best wel.
Chill, je moest eens weten hoe chill ik ben, mijn middelnaam is ijscoman.
Ik noemde in de vorige posting jou naam(nam ik even als voorbeeld) en jij sprong er maar al te graag tussen met uitspraken als flapuit ( wat betekend in godsnaam flapuit) en dat je al zat te wachten op mijn domme kortzichtige reply.
Daardoor denk ik dat het gesprek van vorige keer jou nog steeds niet helemaal lekker zit en nodig jou uit om het gesprek doormiddel van priveberichten voort te zetten, dan hoeven wij deze posting niet te verpesten.
Ik kreeg een beetje de indruk dat jij je bedreigd voelde, je hoeft niet zo bang te doen Pannekoek het is maar een discussieboard.
Ik ben het niet oneens met Kiron, integendeel ik heb er alle begrip voor.
Ik verzamel zelf graag informatie over bepaalde vissen en wateren, hoe kan ik dan tegen het uitwisselen van informatie zijn.
Nou dan een combinatie tussen die twee, een privebericht sturen.
Maar altijd die vervelende opmerkingen maken als iemand informatie vraagd over wateren, en dat vind ik niet nodig.
Ik hoop dat we elkaar nou wel iets beter begrijpen.
Robert.
Wiek Heck
Berichten: 197
Lid geworden op: 07-09-2002 02:00
Locatie: Uden (Nbr)

17-05-2003 15:12

Zo, en nu samen een pot bier drinken en naar dat k.t ADO gaan kijken.
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

17-05-2003 17:10

Goed plan Wiek.
Perry Bakker
Berichten: 8
Lid geworden op: 05-04-2002 02:00
Locatie: Maarssen

17-05-2003 17:39

MENSEN MENSEN waar zijn jullie nauw mee bezig dat gezeik altijd met jullie mensen zoals BOB VAN DIEMEN daar heb je wat aan vertel het gewoon per mail of zeg gewoon helemaal nix
Dre Opstal
Berichten: 10
Lid geworden op: 15-06-2003 02:00

17-08-2003 23:19

Met jouw kunnen we praten Robert.
Plaats reactie