klein water omgeving emmen

Plaats reactie
jasper komduur
Berichten: 29
Lid geworden op: 21-09-2009 00:20
Locatie: Valthermond

14-12-2009 16:50

hallo ben op zoek naar een niet al te moeilijk water met wat leuke karpers in de omgeving van emmen voor de overdag sesies..

liefst wel open water,kanalen wil ik volgend jaar ook rond struinen..

hoop te horen van jullie!
Een harde wind,steeds een piepje....is dat vis of het riet tegen je lijn....dan ineens "pieeeeeeeeeep "...wat een heerlijk gevoel!!!!
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

14-12-2009 16:52

Mag ik je een tip geven? Zoek is rond dmv Google Maps of Google Earth!
jasper komduur
Berichten: 29
Lid geworden op: 21-09-2009 00:20
Locatie: Valthermond

14-12-2009 17:44

heb ik al gedaan wel wat wateren gevonden maar kan niets over visstand vinden..

en aangezien ik momenteel komende tijd niet weg kan met auto door ziekte en toch op zoek wil naar wat wateren heb ik hier de vraag neergelegd!

hoop op reacties!
Een harde wind,steeds een piepje....is dat vis of het riet tegen je lijn....dan ineens "pieeeeeeeeeep "...wat een heerlijk gevoel!!!!
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

14-12-2009 18:10

Ik kom verder helemaal niet uit de buurt van Emmen, dus dacht laat ik je deze tip geven! Maar oké, je was hiervan al op de hoogte.

Succes met je zoektocht!
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

14-12-2009 18:53

Emmen

Je heb er wel een paar leuke watertjes....In
Emmerschans om te beginnen zit een leuk watertje met een gemiddelde gewicht van niet meer dan 18 pond,maar zeker leuk om er te vissen een keer,dan heb je ook het Oranjekanaal door Emmen heen,heb daar weinig gevist maar heb foto's gezien van vissen van 28 pond,maar wat ik er gevangen heb lag rond de 17 pond. En verder nog een paar wijk vijvertjes natuurlijk waar wel karper in zit,leuk met pennentje.....Een leuk vijvertje is bij Angeslo achter,moet je maar is kijken....en je heb genoeg slootjes waar je kan korsten Bijvoorbeeld in Baggeres en de Rietplassen (Gemiddelde van 18 pond) niet te vergeten achter baggeres.

Hoop dat je er wat aan heb

Ps: Open water heb je niet of nauwelijks in en om Emmen,is allemaal vereniging. Op de sommige delen van kanalen na dan.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Plaats reactie