viswater in de buurt van leeuwarden

Plaats reactie
jaap sassenburg
Berichten: 11
Lid geworden op: 25-04-2003 02:00

25-04-2003 10:56

ik ga binnenkort voor een korte vakantie richting leeuwarden kan iemand me misschien vertellen waar in die buurt leuk op karper is te vissen ben daar namelijk nog nooit geweest heb dus ook geen tijd om voerplekken aan te leggen bij voorbaat dank
Hilbrand de Vries
Berichten: 4
Lid geworden op: 08-04-2003 02:00
Locatie: Stiens

27-04-2003 13:58

kijk even op <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.visplanner.nl" target="_blank" class=bericht>www.visplanner.nl</a><!-- BBCode auto-link end --> heb je gemakkelijk een paar goede stekken rond Leeuwarden.
Gebruikersavatar
Pascal Rijzinga
Berichten: 661
Lid geworden op: 07-03-2002 01:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

28-04-2003 08:50

Ik reis elke dag richting Leeuwarden en zie zo vreselijk veel water hier, dat je je rest van je leven wel hier kan vertoeven met je hengel. En het zijn ook nog mooie wateren om te vissen!!

Pascal
Willem Barnas

28-04-2003 17:31

Nee toch,

Pascal, dat meen je niet...!?!?

FUCK de visplanner, of zijn we soms blind, doof, kreupel en voorzien van plaat voor de kop en hebben we oogkleppen op?! Stekken vind je niet op internet, maar op gevoel...

Ajuus, tot kijk en oant sjen (maar waar?),
WB :wink:
Joost Molenaar
Berichten: 22
Lid geworden op: 01-05-2003 02:00
Locatie: Groningen

01-05-2003 20:53

Goeiedag,

Ik weet verder niet hoe je normaal graag vist, maar als je redelijk leuk wilt vissen en je kunt de dressuur enigszins omzeilen, dan zit je mijns inziens redelijk goed bij de Groene Ster / Kleine Wielen. Veel mooi water, mooie natuur en leuke vissen (moeten naar mijn idee zeker veel zware jongens zwemmen, aangezien er al op karper gevist wordt sinds ik er op mijn 10e op vakantie was). Probeer met name stekken te vinden uit de buurt van de recreatie- en campingplaatsen, daar wordt namelijk echt veel gevist. Het is ongeveer een minuutje of 10 rijden vanaf "Ljouwert"

Kijk maar even of je wat aan dit bericht hebt, het beste!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Joost Molenaar op 2003-05-01 20:54 ]</font>
jan van kranenburg

02-05-2003 03:12

Dag beste vrienden,

Ga op vakantie naar Earnewald - buitenplaats
it wiid.

Heeft iemand kennis van de mogelijke vsivangnsten? Ben karpervisser.
Sjors Hempenius
Berichten: 132
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Wirdum, Friesland

02-05-2003 08:21

Jan,
Let vooral op de polderwaters in het gebied. Het grote water lokt misschien ook wel, maar de karper is daar zeer dun gezaaid. Uit ervaring weet ik dat het jaren kan kosten om enkele mooie karperstekken te vinden. De kans dus dat je in één keer goed gokt is uitermate klein. In tegenstelling tot de polders rondom het wiid, daar zijn met enige inspanning wel leuke stekken te vinden. Mocht je meer informatie willen, laat het dan even weten via mijn mailadres.
<!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:s.hempenius@hccnet.nl" class=bericht>s.hempenius@hccnet.nl</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
Sjors Hempenius
Berichten: 132
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Wirdum, Friesland

02-05-2003 08:21

Jan,
Let vooral op de polderwaters in het gebied. Het grote water lokt misschien ook wel, maar de karper is daar zeer dun gezaaid. Uit ervaring weet ik dat het jaren kan kosten om enkele mooie karperstekken te vinden. De kans dus dat je in één keer goed gokt is uitermate klein. In tegenstelling tot de polders rondom het wiid, daar zijn met enige inspanning wel leuke stekken te vinden. Mocht je meer informatie willen, laat het dan even weten via mijn mailadres.
<!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:s.hempenius@hccnet.nl" class=bericht>s.hempenius@hccnet.nl</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
Sjors Hempenius
Berichten: 132
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Wirdum, Friesland

02-05-2003 08:22

Jan,
Let vooral op de polderwaters in het gebied. Het grote water lokt misschien ook wel, maar de karper is daar zeer dun gezaaid. Uit ervaring weet ik dat het jaren kan kosten om enkele mooie karperstekken te vinden. De kans dus dat je in één keer goed gokt is uitermate klein. In tegenstelling tot de polders rondom het wiid, daar zijn met enige inspanning wel leuke stekken te vinden. Mocht je meer informatie willen, laat het dan even weten via mijn mailadres.
<!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:s.hempenius@hccnet.nl" class=bericht>s.hempenius@hccnet.nl</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
Sjors Hempenius
Berichten: 132
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Wirdum, Friesland

02-05-2003 08:29

excuus. Stom om drie drie drie keer hetzelfde bericht te posten.
Sjors
Taeke Botenga
Berichten: 3
Lid geworden op: 18-07-2003 02:00
Locatie: Drachten

23-09-2003 13:08

Dag beste vissers,

Heeft ooit iemand bij een afgraving bij Beesterzwaag op karper gevist.
Want ik zoek daar wat informatie over.
En heeft iemand kennis van de mogelijke visvangsten.

Al bij voorbaat bedankt.
Plaats reactie