Busselo betaalwater

Plaats reactie
Joop Nijkamp
Berichten: 81
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00

22-04-2003 22:24

Wat is dat nu dan ik hoorde via dat ECG van busselo een betaal water wil maken Nou dan gaan we hier ook al de goede kant op.
Met vriendelijke visgroet Joop
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

22-04-2003 22:59

Geruchten? De federatie Oost-Nederland heeft de visrechten op Bussloo en niet ECG!
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

23-04-2003 07:38

Joop,

Verklaar je nader, van wie komen die geruchten?

Groeten,

Mark
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

23-04-2003 09:22

Op bussloo moet men tegenwoordig een extra vergoeding betalen van twee euro per nacht om te mogen nachtvissen. Voorheen mocht men van de eigenaar van dit water helemaal niet meer nachtvissen op bussloo. ECG zegt dat zij degene zijn die het weer mogelijk hebben gemaakt dat op o.a. Bussloo(eigenaar van dit water heeft schijnbaar meer wateren in die omgeving)

De vergoeding van 2 euro per nacht gaat volledig naar de eigenaar van het water naar het schijnt!!

Wat wel zo is, is dat de ECG op de beurs heeft staan te vertellen, en om exact te zijn, was dat die vent met die grote snor, die volgens hun website ook de jeugd begeleid, dat zij met de federatie Oost-Nederland aan t onderhandelen waren/zijn om exclusief voor hun leden op n aantal wateren t nachtvisrecht te verkrijgen.

Ik heb hierover al contact gehad met hen, gebeld, en mail gehad. Moet die Jan Snoek nog n mail terug sturen. Zij ontkennen nu hiermee bezig te zijn danwel zijn geweest. Wel claimen ze dus dat hun t hebben kunnen regelen dat in Bussloo weer genachtvist mag worden. Ik ben hier nog niet klaar mee. Ik wordt niet graag voor doof versleten, ik weet wat men mij op de beurs heeft verteld. Ik weet wat ik gehoord heb: En dat was NIET dat zij bezig waren met t regelen van nachtvisserij in bussloo voor iedereen want dat zou alleen maar mooi zijn. Er werd mij duidelijk verteld dat men met de federatie bezig was om nachtvisrecht te krijgen op bepaalde wateren exclusief voor hun leden!! Moet je wel erg doof zijn wil je dat verkeerd verstaan! Er staat ook op hun site ergens: WE ZIJN ERGENS MEE BEZIG...........


zegt mij allemaal genoeg
Willem Barnas

23-04-2003 22:18

Mark,

Zelfs de ouwe wijven bij de kapper vissen tegenwoordig op karper, iets met klokken, klepels en slap geouwehoer dus...

WB :wink:
Trouw'ns, hest nog wah fong jung?!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Willem Barnas op 2003-04-23 22:18 ]</font>
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

24-04-2003 00:37

Beste Tim,

Dat is allemaal gezwets van ECG!
De visrechthebbende mag geen nachtvissen toestaan van de stichting.
Maar, al een paar jaar (en daar had ECG helemaal niks mee te maken) mag je af en toe wel daar een nacht vissen als je tevoren de beheerder belt en tegen betaling van een paar Euro.
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

24-04-2003 09:32

Beste Aart,

Ons kent ons he?? Ik had niks anders verwacht dan dat dit allemaal dom gelul zou zijn van Ons geliefde Euro Carp (CORRUPT) groepje!

Leek me al sterk dat hun dat voor elkaar zouden krijgen en anderen niet. Alleen wil ik wel nog steeds het fijne weten van die exclusieve nachtvisrechten waar zij mee bezig zouden zijn! natuurlijk zal dit ik ook wel dom gelul zijn maaaaar mocht dat geen dom gelul zijn dan zou dat n heeeeeeeeeelllleeee slechte zaak zijn.


Groetjes tim
Martijn Bosgoed22
Berichten: 18
Lid geworden op: 29-04-2003 02:00
Locatie: Loenen
Contacteer:

29-04-2003 17:54

Alleen wat ik niet snap is dat iedereen zich hier aan toe geeft. We kunnen toch ook met zijn allen geen vergunning kopen, ze wouden ons overgins er ook helemaal van het water af hebben. En dat is ze toch ook niet gelukt.En nu denkt die RGV er weer een zak centje uit te slaan. DIT BEGINT WEL ECHT OP FRANKRIJK TE LIJKEN ZO
Plaats reactie