de paar die het verpesten...

Gebruikersavatar
Thijs Tweebeeke
Berichten: 216
Lid geworden op: 01-08-2002 02:00

20-09-2002 15:35

Ok John ,

maar kun je begrijp dat ik een beetje boos reageerde?

Ik ken namelijk ook genoeg mensen van 30+ die een fijne ' barbeque' gaan houden onder het vissen.

maarja ik denk dat het ook maar net ervan af hangt hoe jou ervaring is met jongeren

greetz Thijs
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

20-09-2002 16:38

Helemaal mee eens Thijs!!!!
Groet,

John
Robbert Spuijbroek
Berichten: 1328
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00

22-09-2002 20:52

Gisteren;

Ik fiets met Thijs Tweebeeke langs het kanaal, en kom een paar jongens tegen die net wilde beginnen met een nachtsessie.
Afijn, we maken een praatje, en de jongens, van net 13, leken ons wel serieus...
Nou, we wensen de jongen succes, en gaan weer verder.
Volgende ochtend, na zelf niks gevangen te hebben, besluiten we ff bij de jongens te gaan kijken en vragen of ze al wat gevangen hadden. Wij komen aan, en de hele stoet staat al buiten.. maar tot onze grote verbazing zitten ze elkaars tent te bekogelen met koek, chips en andere rotzooi... Ze gooien elkaar de tent vol, en we besluiten ze maar verder met rust te laten... Wij fietsen verder, en vragen ons af of de jongens de boel hebben opgeruimt.. dus na ongeveer 1, a 2 uur fietsen we weer richting stek.
Maar ipv een mooie schone plek, zien we blikjes, chips, hondebrokken, boilies, snoep papiertjes, plastic zakken, een krat met nog meer zooi, en als het nog niet erger kan, zien we ook nog dat de jongens fikkie hadden gestookt...

Als je zulke kinderen tegenkomt, dan denk je inderdaad dat de minderjarigen het verpesten... Helaas is dit al de 2e keer dat er een plek verneukt (anders kan ik het niet zeggen) wordt.
Op een ander water lagen ook allemaal papiertjes, blikjes, etc...

Met ergerende groet
Robbert
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

22-09-2002 21:28

Tja, die bekende gouwe ouwe mand met appels weer he... :roll:
Rob Jacobs
Berichten: 57
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Ridderkerk/Helmond
Contacteer:

04-12-2002 18:16

Je kunt er lang en breed over blijven discussieeren,maar de mensen die jullie bedoelen zullen mijns inziens niet op deze site komen .....tenminste dat lijkt me zo.
Wij vissers hebben allemaal zo'n prachtige uitrustingen van veel geld,teveel om op te noemen ooit.Tis een kleine moeite toch, om je uitrusting te vergroten met zo'n goedkope rol vuilniszakken. We sjouwen ons een breuk aan al die spullen ,dan maakt die ene keer lopen toch ook niet meer uit? Wat is er nu fijner om telkens weer op een schone stek terug te kunnen keren?
Dus voor diegene die geen vuilniszak in zijn uitrusting heeft hoop ik dat ik een goeie tip heb gegeven :wink:
Gebruikersavatar
Paul Wijnants
Berichten: 214
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

29-04-2003 08:36

Ter info:

het nachtvisverbod op dit water in zoetermeer is inmiddels van kracht :sad:

Paul.