instant water omgeving Hengelo

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

26-04-2003 19:26

Ik ben over een paar dagen jarig, dan ga samen met mijn ouders ergens vissen. We willen wel graag ergens buiten de bebouwde kom zitten. Ik zoek een water waar ik een goede kans heb om overdag instant een karper te vangen. Formaat maakt me niet zo veel uit, ongeveer 10-15 pond is wel goed. Ik heb nog nooit een karper op mijn verjaardag gevangen en daar wil ik graag verandering in brengen. Mijn ouders vissen op witvis, dus het is wel leuk als er ook een leuk witvisbestand zit.
Ik ben niet geïnteresseert in de grootste vis van het water, vertel dat hier dus ook niet. Stekinfo (privé), routebeschrijvingen en technieken zijn wel welkom.
Het is niet mijn bedoeling om iemands thuiswater te verzieken door er een boel karpervissers naar toe te lokken, zet hier dus geen info waar stekkenpezers waarschijnlijk op af komen!
mvg Daaf
remco van esch
Berichten: 314
Lid geworden op: 05-03-2003 01:00
Locatie: Utrecht

27-04-2003 00:28

Het is niet mijn bedoeling om iemands thuiswater te verzieken door er een boel karpervissers naar toe te lokken, zet hier dus geen info waar stekkenpezers waarschijnlijk op af komen!
mvg Daaf


Begrijp me niet verkeerd hoor, maar waarom plaats je dan zelf een dergelijk topic?? :???:
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

27-04-2003 23:21

Wat ik bedoel is dat ik hier geen topgewichten of gevoelige info van locals wil zien staan. Ik wil gewoon graag op een leuk water kunnen vissen waar ik een grote kans op een vis heb. Ik zou namelijk niet weten waar ik naartoe zou willen. Alleen de locatie van een water heb ik genoeg aan. Ik ben echt niet van plan om het mijn thuiswater (of je moet al mijn thuiswater noemen) te gaan maken, ik wil gewoon eens ergens anders vissen.
Nog meer van deze reacties of heeft er ook nog iemand info waar ik wat aan heb?
groeten Daaf
ps begrijp me niet verkeerd hoor, dit is niet lullig of persoonlijk bedoeld maar ik kom er gewoon niet verder mee.
Plaats reactie