rivier vissen hoe??

Plaats reactie
Gebruikersavatar
hans de haan
Berichten: 114
Lid geworden op: 07-04-2003 02:00
Locatie: zoetermeer/nunspeet

25-04-2003 16:25

wie kan me opweg helpen met het beginnen op
rivier te vissen. hoe ,waar en waneer en aas
ik wil de ijsel proberen dit seizoen.
wie wil me wat tips meegeven

groeten hans
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

25-04-2003 17:04

Hans,
DE ijsel oei zeker niet makkelijk maar wel een hele mooie uitdaging ik heb jaren ervaring op de grote rivieren wat ik je kan zeggen is dat het bijna noodzaakelijk is om het goed in kaart te brengen dieptes enz dit is vrij moeilijk met de pijl hengel ik heb het met de diepte meter gedaan en zo mijn stek gevonden ik vind zelf de zijtakken van een grote rivier het fijnst omdat hier de vis ook in trekt en omdat je niet zo erg veel last heb van die ongeloofelijke sterke stroming

ik viste op een grote zand bank en dan net een schuine kant (hier azen de karpers) ik viste vrij simpel gewoon een gevlochte onderlijn en dan een 24 mm bollie als aas. Als voer gebruikte ik mais met tijger noten en hebbep en dan wat bollie's er over heen wij voerde 2 dagen van te voren alleen de bollies meestal kregen we 1 beet per nacht we hebben ook wel eens meer beten gehad maar dat niet zo veel.

verder is het moeilijk om je tips te geven als ik het water niet zo goed ken maar als je specefiekere vragen heb dan hoor ik het wel

GR,
kevin
Plaats reactie