Wij verhuizen van het weekend(zaterdag) rijden we van assen naar groningen kijk ik rechts van mij zie ik een prachtig water(Poel) Zaten 2 karper vissers met bivvy's.
Wie weet of je daar en beetje knap kunt zitten en wie weet het karperbestand?
Succes met karpervissen allemaal
vissen langs de A28 vlakbij groningen
-
Beste Paul, ik denk dat je Sassenhein bedoelt. Zie http://www.hcsassenhein.nl
-
nee het is die plas niet.hij ligt iets meer naar assen toe.de grens groningen/drenthe loopt er dwars doorheen.
Wie weet het??kon het zien bij googlemaps parkeerplaats glimmemade zit eraan vast......
Wie weet het??kon het zien bij googlemaps parkeerplaats glimmemade zit eraan vast......
- bart van bezouw
- Contacteer:
Paul,
Dat zijn de "ondergelopen weilanden" vroeger een redelijke stek, kwam altijd veel vis paaien.
Sinds dat er aan de drentsche Aa is gewerkt aan de kant van het Noord Willemskanaal is het echter waardeloos en niet erg interessant meer.
groeten Bart
p.s. Tom, de plas is/was absoluut niet moeilijk, weet ook niet hoe je er bij komt?
Dat zijn de "ondergelopen weilanden" vroeger een redelijke stek, kwam altijd veel vis paaien.
Sinds dat er aan de drentsche Aa is gewerkt aan de kant van het Noord Willemskanaal is het echter waardeloos en niet erg interessant meer.
groeten Bart
p.s. Tom, de plas is/was absoluut niet moeilijk, weet ook niet hoe je er bij komt?
hoor veel verhalen op dit moment dat moeilijk is om daar te vangen maarja dan zelf een x proberen