stuwmeer "cranenweyer"

ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

15-04-2008 01:59

ja marco er zitten soms wel rare gasten,niet allemaal gelukkig.
mafkezen heb je overal.
voeren op die poel is de normaalste zaak,maar er zijn 2 gasten die voeren niet en die halen er toch ook wel wat uit.zullen er wel meer zijn maar ken deze gasthu toevallig.
en dat geheimzinig gedoe allemaal,die vangen net niks,ik al 35 jaar niks gevangen en toch blijft t boeihu.
en een voerstek er word daar zoveel gevoert mensen er ligt overal wel een berg boilie,s.ziekelijk gewoon.
ze schmiethu der poool nog ins toe met die belkes allemaol.
knoephoenesu. :lol: :lol:
breek me de slurf niet open
Marco Deckers
Berichten: 113
Lid geworden op: 21-02-2008 22:40
Locatie: Zitterd

15-04-2008 18:12

@ Sjors Quaedackers:

Het grote geheim van Limburg is nu bekend! Het stuwmeer wordt het nieuwe Cassien van Nederland! Laat ik snel aandelen gaan kopen bij de eigenaar. :)


Ideetje: Als nu alle stekkenpezers/ claimers zich nou op 1 plas focussen, dan is er alweer een probleem uit de wereld :P


Groetjes :)
put it in your food it tastes better, put it in your bait it tastes better
Sjors Quaedackers
Berichten: 5
Lid geworden op: 17-12-2006 12:43
Locatie: Landgraaf

15-04-2008 18:21

To: Marco Deckers

Hahahaha,

Ik wens je veel plezier kerel...

Kunnen ze denk ik het beste bij jou in de achtertuin gaan vissen...
Kijken hoe leuk je het vind als al die stekkenpezers lekker bij jou in de tuin zitten haha...

groeten,
Joshua Heuschen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06-03-2008 17:47

15-04-2008 18:31

Hey,

Nou het is ook weer waar wat sjors zegt.
want je heb soms gasten, die zien dat je wat vangt en zitten de dag erna lekker op jou plek als je aankomt. :evil:
Dat is ook ram kut.

Groetjes Joshua :wink:
Gebruikersavatar
dennis blokland
Berichten: 186
Lid geworden op: 15-09-2006 12:12
Locatie: hardinxveld giessendam

15-04-2008 19:35

he mannen

ik geloof dat ik voorlopig wel genoeg info heb over het stuwmeer.

(niet echt mijn ding kan dan beter hutje mutje op kk gaan zitten :lol: :lol: )

ik denk dat deze topic geloten mag worden

tanks mannen

gr dennis
http://www.ttbbaits.com
Etienne Joha 2
Berichten: 258
Lid geworden op: 12-06-2005 17:44
Locatie: Gulpen

15-04-2008 20:15

Silure, Silure.....

Stuwmeer Kerkrade is geen water voor voor te voeren, mijn inziens. De kans is veel te groot dat er iemand op je stek gaat zitten (ook onbewust). Hoe kan men ruiken dat er iemand het voorvoeren is?

Moet zelf 700 meter lopen, om "mijn" (Maas) stek te bereiken. Ook voor voor te voeren. Dan zou ik het wel "raar" vinden als er daar opeens iemand zou zitten...... Komt normaal geen hond. Dat zou dan iemand moeten zijn die weet dat ik daar het voorvoeren ben 8) Maar daar kom je snel genoeg achter, na een fatsoendelijk gesprek. Je weet meestal meteen wat voor vlees je in de kuip hebt, als er mensen zitten te vissen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat er iermand zit, nu zijn er ook weinig mensen die 700 meter lopen en 4 keer de transportkar moeten af en op laden.... (alleen gekken doen dat,mmmmm?!)

Maar hoe zit dat nu met die Meervallen op de Cranenweyer? Wordt er al op gevist? 8)

Groeten Etienne :wink:
carpangling rocks society sucks
Marco Deckers
Berichten: 113
Lid geworden op: 21-02-2008 22:40
Locatie: Zitterd

15-04-2008 21:13

Etienne! Wat zeg je nou? Straks komt heel Kerkrade naar de Maas... ;)
put it in your food it tastes better, put it in your bait it tastes better
bobbie slangen
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-04-2008 14:22

16-04-2008 16:37

jully maken je aleen maar druk om het vangen . maar wat rondom allemaal gebeurt dat is allemaal erger :evil: b.v buitenlanders die alles mee nemen .witvissers die ervoor zorgen dat er daddelijk helemaal niks meer mag omdat er geen karpervissers in het bestuur zitten let maar op eerst de tent daarna de voerboot wat wordt het volgende niet meer nachtvissen? laten we maar eerst ervoor zorgen dat dat niet gebeurt
Gebruikersavatar
ron crumbach
Berichten: 453
Lid geworden op: 05-11-2007 20:39
Locatie: landgraaf

17-04-2008 11:52

helemaal mee eens bobby, de meesten maken zich druk om het vangen maar als het weer eens lekker weer is dan komt dat volk weer allemaal, en inderdaad de regelgeving wordt er niet beter op vooral niet voor ons als karpervisser.
Groetjes ron
bobbie slangen
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-04-2008 14:22

23-04-2008 13:59

ja je kunt beter wegblijven heb het iedee dat het erg druk wordt niet leuk voor iemand die er al 8 jaar vist zal wel weer een hoop gezeik komen om de stekken 5jaar geleden zag je bijna niemand maarja zo gaat het overal na 2weekentjes blanken zie je ze toch niet meer
ron thijsen
Berichten: 571
Lid geworden op: 08-11-2007 08:52
Locatie: geleen

24-04-2008 00:57

ik hoorde van iemand in winkel bergsma hengelsport dat er wel geregeld een 35 en 40 ponder gevangen word.hangen zelfs foto,s van op als je trapen naar beneden loopt,zelfs meerval en vette snoeken.
dus mensen eerst hengelsport bergsma tegenover brandweer kerkrade geile op foto,s en dan allemaal t stuwmeer op.
en verge :lol: :lol: :lol: et niet 20 killo boilie,s mee te nemen.
breek me de slurf niet open