Houten..

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Alexander Martens
Berichten: 113
Lid geworden op: 23-11-2006 22:27
Locatie: Utrecht

02-04-2008 21:30

Aangezien ik pas van zeist naar t' goy (gem. Houten) ben verhuisd zoek ik water in de omgeving , nou ben ik al bij de kooikers plas geweest zag er leuk uit alleen jammer van dat spul dat er omheen hangt , inundatiekanaal 2 x wezen kijken en zag er grappig uit en de krommerijn al langs gweest , adamrijnkanaal al geprobeert.

Ik spotte een watertje van de auhv , 2 plasjes aan elkaar , aan de westkan van houten met moderne gebouwen half overlopend int water met metalen palen int water de bekende daar weten wel wat ik bedoel neem ik aan ..

Alleen beetje info over wateren hier heb ik nog niet echt !

Als iemand mij uit deze omgeving zou kunnen helpen met een beetje info of wat dan ook stel ik dat zeer op prijs ,..

Mvg Alexander
Gebruikersavatar
Omar Maxim Bogerd
Berichten: 232
Lid geworden op: 16-04-2006 21:12
Locatie: Houten
Contacteer:

03-04-2008 07:21

Hallo Alexander,

Het water waar jij op doelt staat bekend als het "Rondeel" en is gelegen aan de Veste. De twee plassen zijn relatief ondiep (gemiddeld 1.20 m), waardoor er in de zomermaanden vrij veel overlast van waterplanten is. Wel wordt het water momenteel gebaggerd, wat wellicht enige verlichting op dit gebied zal brengen. Er zit een redelijk karperbestand op.
Geloven is mooi, controleren is beter.
Plaats reactie