karperwedstrijd twente kanaal

Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

04-04-2003 20:09

philip,

toch even een reaktie...
wees maar niet bang dat ik niets zeg als ik je tegenkom hoor. Ben niet bepaald op m'n mondje gevallen...

waar ik op doelde was het feit dat je jezelf steeds voor lul zet... en daarmee vooral bij de vraag- en antwoord rubriek.

Daarnaast... was grappig bedoeld. Het blijkt wel dat sommigen dat niet snappen of willen snappen

Frank
Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

04-04-2003 20:48

Aart,

M'n complimenten dat je je niet eerder in deze discussie hebt gemengt. Je hebt het de jeugd op laten lossen zoals het een KSN jeugd commissie beaamd.
Henk moet je altijd ff aanpakken anders draait ie dol :grin: :grin: :grin:

Stefan, Frank, Sjoerd,

Keurig mannen. Heel veel plezier toegewenst in La France. Ben helaas ook iets te oud hoewel jong van geest :smile:

Philip,

je hebt je antwoord, ga nu a.u.b. geen ruzie uit liggen lokken.
Groet,

Hans
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

05-04-2003 11:48

Philip, als je aan die wedstreid mee doet, moet je eens aan die organisoren vragen of ze het volgend jaar op jouw viswater organiseren.

Met realistische groet <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:J0H@N" class=bericht>J0H@N</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
Wiek Heck
Berichten: 197
Lid geworden op: 07-09-2002 02:00
Locatie: Uden (Nbr)

05-04-2003 12:26

Gaat moeilijk Johan. Zijn ( en mijn ) viswater is maar enige Ha groot. Toch houden wij, voor de gezelligheid, ieder jaar een karperwedstrijdje. Met +/- 15 koppels. Reuze gezellig. Komen toch ook nog vissers uit heel Nederland. Vreemd he, is toch schijnbaar wel behoefte aan!
Flip, je vraag is toch zo gek nog niet. Ook ik heb diverse jaren geleden aan die wedstrijd in Almelo meegedaan. Er was zo'n run op plaatsen, dat, als de inschrijving openging ( toen nog bij CTE ) je moest zorgen, dat je om 06:00 uur op de stoep stond, want anders had je al geen plaats meer. Dus hieruit blijkt, dat er ZEER VEEL karpervissers zijn, die toch wel aan zo'n wedstrijd willen meedoen. Ieder jaar is het uitverkocht.
Ik vind het daarom wel vreemd, dat er bijne niemand op dit board voor karperwedstrijden is.
Dat wil dus zeggen, dat er, zogoed als geen, vissers op dit board zitten, die wel graag wedstrijden vissen. Kan ik me haast niet voorstellen. Dit wil dus zeggen er misschien toch genoeg zijn, die dit goedkeuren of meedoen, maar dit niet durven te schrijven!!!!

groetjes Wiek
Daniel Legrand

05-04-2003 12:42

Jusus he!!!
Laat mensen lekker vissen waar hoe en wanneer ze willen ook als het een wedstrijd betreft ik vind het rondom sneu dat er mensen zijn die lopen te klagen over een wedstrijd zielig gewoon het water is voor iedareen dus ook voor wedstrij(karper)vissers!!!
Josse de Bruin
Berichten: 432
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht

05-04-2003 15:48

Wiek je kunt het ook anders stellen. Misschien zijn die mensen die aan die wedstrijden meedoen wel niet capabel genoeg om op internet te geraken. Laat staan het carpboard vinden, want als ze verder keken dan hun neus lang is (hetgeen ze niet doen in mijn ogen) dan gingen ze niet meedoen aan zo'n wedstrijd.

Met vriendelijke groet,
Josse de Bruin
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
Wiek Heck
Berichten: 197
Lid geworden op: 07-09-2002 02:00
Locatie: Uden (Nbr)

06-04-2003 10:44

Josse, kom nu. Het zou wel toevallig zijn, dat nu net de karperwestrijdvissers ( scrablewoord) niet op Internet zitten!
Lijkt me sterk

groetjes Wiek
Edward Schrooten
Berichten: 60
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Enter

06-04-2003 16:11

Wiek, zeker zijn er genoeg mensen op het net die er aan meedoen, deze wedstrijden zijn vaak binnen enkele weken volgeboekt.Ik doe er zelf ook ieder jaar aan mee, en het is ook mijn "thuiswater" maar na deze wedstrijd laat ik het een paar weken links liggen.
Meestal word er ook slecht gevangen en dit komt ook door de grote hoeveelheid aan wedstrijden die er word gehouden en dan bedoel ik ook de witviswedstrijden.
Het is me wel opgevallen dat er na een witviswedstrijd er door de regel slechter word gevangen op het kanaal dan na een karperwedstrijd. Dus zo gauw het druk word met de wedstrijden dan ga ik mijn heil ergens anders zoeken.Hoewel het mijn thuiswater is heb ik er geen problemen mee dat er hier word gevist, als het hier niet gebeurt dan vist men de wedstrijden wel ergens anders, dan maar liever in het Twentekanaal dan op mijn andere water.
Tijdens de wedstrijden is trouwens alles goed geregeld en is er ook een voerlimiet zodat er niet onbeperkt alles ingemieterd mag worden. Ook is een onthaakmat een vereiste en word er hier ook op gecontroleerd. Voor de megavangsten moet je niet meedoen, wel voor de sfeer er omheen.
MVG Edward
Gebruikersavatar
Hans Besselink
Berichten: 222
Lid geworden op: 14-08-2002 02:00

06-04-2003 22:00

Ik ben er inderdaad ook voor,en net zoals Edward het beschrijft is het ook mijn thuiswater en wordt er op het Twentekanaal al jaren lang op karper gevist.
Wat is er nou mis met zo,n wedstrijd die een of twee keer per jaar wordt gehouden (houdt er soms zelfs leuke contacten aan over)
Ik wil er verder niet op ingaan, heb zelf vorig jaar een topic geopend met een gewone vraag, en kreeg ook een zee van negatieve reacties(op een paar na)over mij heen.
Kortom ik doe er gewoon aan mee.

Gr:Hans.

_________________________________________
Beter een blauwe striker dan drie oranje foxen.
Wiek Heck
Berichten: 197
Lid geworden op: 07-09-2002 02:00
Locatie: Uden (Nbr)

07-04-2003 06:25

Ronnie, ik ben niet van CTH, maar we gingen met een groepje vrienden vanuit Uden.
O.a. Johan Smelt, Dick Huigen, Stefan Kanters enz. Het huidige Happy Hooker team.

groetjes Wiek
philip keijmel

07-04-2003 16:37

he hans ja ik schok me ook te pletter van die reactie op de forum wat je ook zegt ze weten het allemaal beter maar owee je komt ze wel tegern op een wedstrijd he wiecke lekker zon forum
Gebruikersavatar
Hans Besselink
Berichten: 222
Lid geworden op: 14-08-2002 02:00

07-04-2003 23:26

Philip kijk voor de aardigheid eens even onder Discussiehoek----wedstrijdje vissen.....Wie durft??

Ik lees het nog wel succes.
Gr:Hans.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

08-04-2003 09:45

Ja Philip,

Doe dat eens, en probeer anderen dan in je ervaringen te laten delen in
tegenstelling tot Hans die de vraagstelling aldaar als een persoonlijke aanval ervaart.
Met relativerende groet,

John

P.s. sucses met de wedstrijd!
Tip: doe eens iets dressuurdoorbrekends en probeer eens een telescoophengeltje. :wink:
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

10-04-2003 01:14

JAJAJAJA! Voorstandertjes! Laat jullie maar weer lekker bezeiken! En wie lacht er strax weer: ECG! ECG! ECG!

Euro Carp (Corrupt) Group!

Een nieuwe wedstrijd in twente, onder t motto: ECG neemt met liefde uw zuur verdiende centjes mee!

Deze mensen zijn bezig om in Nederland op enkele wateren het exclusieve nachtvis recht te krijgen!!! Voor alle ongelovige: Dit staan ze op beurzen(valkenburg b.v.) te verkondigen! Ze beweren hiermee zelfs al bijna rond te zijn met federaties! En jullie gaan dit godverdomme nog sponseren ook? Ik hoop dat t jullie wateren zijn en niet de mijne! Kun je dadelijk lekker 200 euro lappen bovenop je gewone vergunning om n jaartje te mogen nachtvissen.


Veel plezier alle wedstrijd deelnemers en dus ecg sponsoren! En bedankt alvast voor n verdere verzieking van onze hobby!

Wedstrijden is niks mis mee, maar dan wel ff onder n beetje normale omstandigheden.
Wiek Heck
Berichten: 197
Lid geworden op: 07-09-2002 02:00
Locatie: Uden (Nbr)

10-04-2003 09:10

Zo Tim, een beetje gestresst??

Ronnie, Johan en Virginia wonen in Uden.

groetjes Wiek
Wiek Heck
Berichten: 197
Lid geworden op: 07-09-2002 02:00
Locatie: Uden (Nbr)

10-04-2003 09:11

Grammaticaal foutje.
Niet Ronnie woont in Uden, maar alleen Johan en Virginia

Wiek
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

10-04-2003 10:03

Nou ja gestresst Wiek, wil ik het niet noemen. Gefrustreerd wel!

Zien jullie het dan zelf niet? Ik hoop wiek, dat t straks jou watertjes worden waar ECG dat exclusieve nachtvisrecht gaat krijgen. Kijk waar je dan nog bent, als je naast je regeuliere vergunning. 200 eurotjes moet lappen om op dat water te kunnen nachtvissen waar je al jaren hebt genachtvist voor 20 euro!

van die wedstrijd wordt allen ECG beter! Of denk je dat die lullo's zich inzetten hiervoor om toch geen rooie cent te verdienen?
Wiek Heck
Berichten: 197
Lid geworden op: 07-09-2002 02:00
Locatie: Uden (Nbr)

10-04-2003 11:44

Tim, even voor de duidelijkheid.
Who the fuck is ECG??
Hebben die iets te maken met de, vroegere, CTH uit Almelo? Dat was nl de organisator van de jaarlijkse wedstrijd in het Twente kanaal.
Leg mij dit a.u.b. even uit, misschien begrijp ik dan jouw frustratie.
Trouwens ik denk, dat de leden van de HSV's zelf invloed hebben in de federaties v.w.b. het verpachten van hun water aan "ECG".
Als de HSV's hier niet mee accoord gaan, dan gebeurt het niet, lijkt mij.

Wiek
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

10-04-2003 12:01

<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.eurocarpgroup.com" target="_blank" class=bericht>www.eurocarpgroup.com</a><!-- BBCode auto-link end -->

Zij stonden op de beurs trots te vertellen dat zij bezig zijn voor het regelen van het exclusieve nachtvisrecht alleen voor hun leden. Dit zou gebeuren in goed overleg met de federaties.

Vind die klojo van ecg wat dat vertelde t ook nog gek dat ik uit mijn vel spring!
Wiek Heck
Berichten: 197
Lid geworden op: 07-09-2002 02:00
Locatie: Uden (Nbr)

10-04-2003 12:28

O.K. Tim, dit is duidelijk.
Via hun site, kun je ze een mailtje sturen en ze, recht op de man af, vragen wat er waar is van het nachtvisrecht. Heb je dit al gedaan?
Zo, ja wat was hun antwoord?
Zo, nee, dan doe ik dat alsnog.

groetjes Wiek
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

10-04-2003 13:57

Dit heb ik nog niet gedaan. Ze hebben t zelf immers staan vertellen op de beurs. Maar nu je het zegt: Ik ga ns informeren hoe ik me lid moet maken om dadelijk ook van dat nachtvis recht gebruik te kunnen maken! Leuk id van je!
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

10-04-2003 14:09

Zo die is onderweg! dan ga ik nu nog even met ze bellen:


-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Boelema, Tim
Verzonden: donderdag 10 april 2003 14:05
Aan: 'info@eurocarpgroup.com'
Onderwerp: federatie

Hallo,

Op de beurs hebben jullie aan mij en mijn vismaat iets laten doorschemeren dat jullie bezig waren/zijn met het vekrijgen van exclusieve nachtvisrechten voor jullie leden. Jullie waren toen nog in gesprek met de federatie(s).

Onze intresse was toen uiteraard meteen gewekt. Nu kwam ons dat zelfde verhaal deze week weer ten oren.

Kunnen jullie al wat meer vertellen hierover? Is er al iets concreets bekend? Over welk gebied spreken we? Wij wonen namelijk in Limburg, of gaat dit n spreiding over t hele land worden. Zolang het binnen 2 uur rijden vanaf sittard is zijn wij hierin ZEER geintresseerd! Waar kunnen we terecht voor het lidmaatschap?

Met vriendelijke Groet,

Tim Boelema
Bart Bouwens
Berichten: 383
Lid geworden op: 29-12-2001 01:00
Locatie: Lommel (B)
Contacteer:

10-04-2003 14:19

Op 2003-04-10 14:09, schreef Tim Boelema:

Zolang het binnen 2 uur rijden vanaf sittard is zijn wij hierin ZEER geintresseerd! Waar kunnen we terecht voor het lidmaatschap?


Tim en jij vindt het gek als ze nu gaan reageren in de trand dat ze er inderdaad mee bezig zijn?
Het is een commerciële instelling en jij moedigd ze aan om datgene waar je zojuist nog zo fel op tegen was te gaan realiseren?!?!

Je vraagt ze of ze het voor je kunnen regelen!! Ben je nu ineens voorstander?

Bart
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

10-04-2003 16:11

Nee suffie! maar als ik ga laten merken dat ik fel tegenstander ben dan zullen ze vast en zeker iets loslaten he....??

Heb inmiddels ook gebeld. Ze zeggen dat het nog niet rond is. Maar wel dat ze voor n aantal wateren er weer voor hebben kunnen zorgen dat er weer ge(nacht)vist mag worden. Voornamelijk rondom arnhem/nijmegen. Waaronder Busloo


Groetjes tim
Bart Bouwens
Berichten: 383
Lid geworden op: 29-12-2001 01:00
Locatie: Lommel (B)
Contacteer:

10-04-2003 16:35

Je kan mij wel suffie noemen maar wat ben je nu zelf aan het doen?

Je vraagt gewoon of ze het aub willen regelen voor je! Oftewel een commerciële instelling confronteren met een vraag naar diensten.... ze zouden wel gek zijn om dat niet te doen.

Laten we meteen met een paar duizend man zo'n e-mail gaan sturen dan weet je zeker dat ze het voor elkaar gaan krijgen.

Kom nou straks niet lopen zeuren dat zij de exclusieve rechten hebben om te mogen nachtvissen want JIJ hebt daar zelf omgevraagd.

Bart