zandput langs de a 12 bij afslag maarn

Plaats reactie
Leon Van Kooten
Berichten: 162
Lid geworden op: 04-01-2008 12:19
Locatie: krimpen aan den ijssel
Contacteer:

04-03-2008 10:52

goeie dag allemaal zou iemand mij wat meer info over de zandafgraving op de hoogte van de afslag maarn een pb zou fijn zijn over het bestand wat er in zit jongens bij voorbaad dank de put licht volgens mij achter het 3 bergse bos
kile brinkman
Berichten: 47
Lid geworden op: 05-03-2007 13:57
Locatie: utrecht

04-03-2008 16:02

haha blijft grappig elk water komt hier om de zoveel tijd voorbij maar deze heeft wel aantrekkings kracht op velen ja luie vissers he zo van de snelweg de bivi in he maar dan tog nog wat info: Je mag er niet komen dus al helemaal niet vissen en dr lopen daar ook aardig wat van die ouwe viespeuken(en dan heb ik de boswachter niet meegerekend) Dus ik zou zeggen er zijn mooiere bestanden om achter de vinnen te zitten en scheelt je een hoop boetes :wink:
Leon Van Kooten
Berichten: 162
Lid geworden op: 04-01-2008 12:19
Locatie: krimpen aan den ijssel
Contacteer:

04-03-2008 18:07

mag hier niet gevist woorde wat jammer het ziet er inderdaad leuk uit vanaf de snelweg heeft er eimand dan info voor mij over de put langs de a 12 alleen dan de andere kant op richting utrecht dus net voor utrecht voor de golfbaan daar zit ook een moie put zou ik was info kunne krijgen van iemand over het bestand open of gesloten put en of er gevist mag worde dit als het kan in een pb jongens bedankt alvast
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

04-03-2008 18:43

Mag ook niet worden gevist... :roll:
jeffrie de groot
Berichten: 8
Lid geworden op: 05-03-2008 16:01
Locatie: utrecht

05-03-2008 22:04

de put langs de A12 bij maarn word ook wel maarnsegat genoemd
wat leon al zei je mag er niet komen
het is een zand afgraving van de ns (nedelandse spoorwegen)
er wordt de laaste paar jaar aardig gecontroleert door de politie
en mocht je er wel gaan zitten slik dan eerst een vork in want het stik er van de omo met een grote H er voor
en die maaken met plezier een rondje van je sterretje :o
for the finishing touch god created the dutch
kile brinkman
Berichten: 47
Lid geworden op: 05-03-2007 13:57
Locatie: utrecht

06-03-2008 14:42

haha als je maar niet hoeft te lopen he maareh die tweede mag je wel degelijk vissen allen met speciale vergunnig die voor leden van de auhv trouwens gratis is maar dr loopt daar idd vaak controle en heel veel vis zit dr niet grote sterftes geweest afgelopen jaren dus tja ook niet zon beste optie ga gewoon lekker projectspiegels vangen in de kanalen die utrecht rijk is wel terugmelden bij de auhv uiteraard mmmm kan ff niet op de naam komen van t water maar is van SBB en gepacht door AUHV
jeffrie de groot
Berichten: 8
Lid geworden op: 05-03-2008 16:01
Locatie: utrecht

06-03-2008 20:07

die plas bij utrecht langs de A12 is plas vechten
ik weet dat er een paar jaar geleden veel gevist werd en de grootste toen rond de 30 p was
als je er wil gaan zitten moet je ff de auhv vragen of het nog mag want de eigenaar van de plas was er toen niet zo blij meer mee en weet niet wat daar uit is gekomen
heb zelf nu 2 jaar niet meer gevist en kan me nog herinderen dat ze het toen wouden sluiten om te vissen (stond toen zoeits in het blaadje van de auhv)want is veel gezeik geweest daar beetje erg verpest door de karper vissers die er kwamen

er loopt een kareweg naar toe maar die is toen afgesloten met een boomstam dus lastig bij te komen dus lopen met je spullen pas wel op want het wegetje kruist het spoor er is een paar jaar geleden een ongeluk geweest met een auto/trein waar doden bij waren :cry:
for the finishing touch god created the dutch
Gebruikersavatar
Omar Maxim Bogerd
Berichten: 232
Lid geworden op: 16-04-2006 21:12
Locatie: Houten
Contacteer:

07-03-2008 07:50

Plas Vechten wordt door de AUHV gepacht van Rijks Waterstaat. De toegangsweg via het spoor is inderdaad een paar jaar geleden om veiligheidsredenen afgesloten. De plas is nu bereikbaar via de Mereveldseweg. Om het terrein te mogen betreden (!) moet je lid zijn van de AUHV en in het bezit zijn van de speciale vergunning voor Plas Vechten.
N.B. Zie trouwens ook het topic van Simon Dekker.
Geloven is mooi, controleren is beter.
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

07-03-2008 08:45

volgens mij heefd leon het over een andre put als wat hierboven word geschreven volgens mij heefd leon het over dat water waar die hoogspannings kabel lopen waar je niet mag vissen dat is wat ik weet maar ik heb wel eens een tentje gezien verstoppeld tussen de bomen :o ik zelf ben er 1 keer wezen kijken ,of het toeval was of niet de politie had ik meteen achter me staan :o ik dacht nog bij me zelf die zijn er snel bij .maar leon ik weet uit betrouwbare bron dat er wel degelijk iets te halen valt :wink: ik zou zeggen leon in het donker komen met licht weer weg :wink: zo doe ik dat ook vaak in mijn visserij als je er niet mag vissen gr harald ps goed voeren kan dan geen kwaad :wink:
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Simon Dekker
Berichten: 558
Lid geworden op: 11-12-2002 01:00
Locatie: Odijk

07-03-2008 20:26

Dat is dan Fort Vechten, aan de overkant van de A12. Hier mag je vissen als je lid bent van HSV Esox
Leon Van Kooten
Berichten: 162
Lid geworden op: 04-01-2008 12:19
Locatie: krimpen aan den ijssel
Contacteer:

08-03-2008 17:47

jha klopt ik bedoel inderdaad dat water waar die hoogspannings kabels zitten ik ben benieuwd wat hier aan vis zit en of het wel nut heb om het water proberen te bevissen dit lijkt me een mooi water waar mis 30 plussers kunnne zitten als je het ziet vanf de zijkant maar wil idd weten of dit ook zow iskan iemand mij een bp geven wat ze weten over dit water en welk water het nouw is want iedereen zecht wat anders maarhu idergeval bedankt voor de reacties en welke vergunnign ik nodig heb als het zou mogen
Gebruikersavatar
Simon Dekker
Berichten: 558
Lid geworden op: 11-12-2002 01:00
Locatie: Odijk

08-03-2008 18:32

Vergunning kan je wel vergeten. Er zijn 35 leden en je kan pas lid worden als er een aan de verkeerde kant van het gras komt te liggen.
Er zijn de laatste jaren veel uitzettingen gedaan om het oude bestand te vervangen. Daar zaten mooie tussen, tegenwoordig worden er geen dertigers meer gevangen. Dit zal een kwestie van tijd zijn...
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

08-03-2008 20:13

simon als je het over het water hebt achter de golfbanen .plas vechten was een regelrechte trekput waarom nog meer vis er bij als je 10 tot 15 aanbeten in de winter krijgt op 1 dagje vissen :o dat snap ik niet echt waarom ze nog meer vis er bij gooide .en als ze zeggen om het oude bestand te vervangen mogen ze van mij eerst het bestuur vervangen van de visclub gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Simon Dekker
Berichten: 558
Lid geworden op: 11-12-2002 01:00
Locatie: Odijk

08-03-2008 20:22

Nee, de overkant, fort Vechten!
Leon Van Kooten
Berichten: 162
Lid geworden op: 04-01-2008 12:19
Locatie: krimpen aan den ijssel
Contacteer:

10-03-2008 23:04

was nu plas vechten en was nu fort vechten en op welk water kan er gevist worden groeten leon
Gebruikersavatar
Omar Maxim Bogerd
Berichten: 232
Lid geworden op: 16-04-2006 21:12
Locatie: Houten
Contacteer:

11-03-2008 07:51

Ik geloof dat er nu een paar wateren met elkaar worden verward:

Fort Vechten ligt ten zuiden van de A12 aan de Marsdijk (gemeente Bunnik).
Visrecht: HSV Esox (niet uitgewisseld met andere verenigingen).

Plas Vechten ligt ten noorden van de A12 tussen de Mereveldseweg en de Koningslaan (gemeente Bunnik) (tussen A12 en de golfbaan). Visrecht: AUHV met aparte vergunning voor Plas Vechten (niet uitgewisseld).

Plas Laagraven (dit is het water met die elektriciteitsmasten dat Leon bedoelt) ligt ten zuiden van de A12 tussen de Utrechtse wijk Lunetten en het industriegebied Laagraven aan de Ravense Wetering en de Koppeldijk (gemeente Nieuwegein).
Visrecht: AUHV, maar dit visrecht is geschorst zolang de werkzaamheden rond Plas Laagraven nog niet zijn afgerond. Er mag dus tot nader order niet worden gevist.
Geloven is mooi, controleren is beter.
Plaats reactie