vissen op kinselmeer

Plaats reactie
Frank Mesman
Berichten: 6
Lid geworden op: 01-03-2008 14:19
Locatie: Haarlem

01-03-2008 14:34

Na jaren op het kinselmeer gevist te hebben werd ik gek van de drukte en stekkenclaimers
ik wist wel dat het gebied van het meer veel groter was en besloot om eens in de polder die daarachter lag te gaan proberen het staat namelijk in directe verbinding met het meer wat ik daar aantrof was echt ongeloofelijk er zijn zo veel plassen die er mee inverbinding staan met volop groote kinsel karpers nu is mijn vraag ik kom er bijna geen vissers tegen terwijl hier echt veel mooie vissen zitten je moet alleen iets veder rijden
maar goed waarom word hier bijna niet gevist? als ik vertel wat hier mogelijk is op zo een groot gebied met makkelijk vangbare vissen dan zou je verwachten dat hier iedereen vist gr frank
Peter Schuurmans
Berichten: 111
Lid geworden op: 02-07-2003 02:00
Locatie: HAARLEM

01-03-2008 15:24

Zijn deze meren niet van staatsbosbeheer of i.d.
Ik kom er zomers op de motor wel eens langs en er staan borden in het water met en dergelijke tekst.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

01-03-2008 16:44

De wateren langs de dijk? Inderdaad allemaal Staatsbosbeheer. Ik neem aan dat je vergunning hebt als je er vist. Vertel mij dan maar welke? :roll:

Weet niet of het zo handig is dit hier neer te zetten. :-?

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Patrick HAgebeuk
Berichten: 71
Lid geworden op: 05-02-2008 18:58
Locatie: Amersfoort

01-03-2008 16:55

Ga binnekort tog ftjes checken daar.
Bedankt voor de tip :wink:
WEEr een leuk water erbij en als ik weggestuurd word zie ik dan wel weer :D
Heb morge tog nks te doen dus is wel ftjes de moeite waard om dit te checken,
GRoete :wink:
Laatst gewijzigd door Patrick HAgebeuk op 01-03-2008 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Wees gewoon jezelf & doe je eigen ding
peter andrae

01-03-2008 18:33

:D stekkenpezers aan het kinselmeer.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

01-03-2008 19:18

Zo doe je dat peter. Loop altijd naar een stelletje karpervissers toe en zeg dan dat je daar gevoerd heb.
Het is de gedragscode dat ze dan inpakken en ergens anders gaan zitten.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Frank Mesman
Berichten: 6
Lid geworden op: 01-03-2008 14:19
Locatie: Haarlem

01-03-2008 19:53

beste mede visser ik ben in bezit van een bootje en vis vanuit een bootje al divese keren staatsbos beheer gesproken en van hun mag ik er vissen zo lang ik geen troep achterlaat of alleen vanaf openbare grond vis als je maar je goede kant toont en hoeveel vissers vissen er niet met 3 hengels varen ze 200m uit ook dit mag/mocht niet of wel? :roll: ik wil alleen maar zeggen er is veel meer dan alleen die overbeviste stekken op kinsel waar karper met tig meter lijn en lood achter hun aan zwemmen ik heb daar regelmatig vissen gevangen die zich met hun lange lijn vast zwommen in mijn lijn kijk veder dan de overbeviste stekken ga mmar eens aan de anderekant van de dijk zitten ps hou ook tegen de paartijd eens je ogen open gr frank
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

01-03-2008 21:12

Oke dan. Met een bootje is een mogelijkheid. Ligplaats is niet onmogelijk, maar maakt het wel lastig. Dat zal de voornaamste reden zijn dat het lekker rustig blijft. Want het is zeker niet onbekend. Ik ken een aantal karpervissers... Op de kant in het terrein van Staatsbosbeheer is het niet toegestaan. En daar is controle op. Karpers die met lijnen rondzemmen zal incidenteel zijn, maar komt wel eens voor op een dergelijk intensief bevist water. Ik heb ook wel eens een lijn opgevist. Dus uniek is het niet. Maar om nu te beweren dat dit de praktijk is. Blijft een mooi water en er zijn ook rustige perioden.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Plaats reactie