karperwedstrijd twente kanaal

Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

02-04-2003 23:29

nu een berichtje van een begeleider bij de KSN jeugdkampen.

om even duidelijkheid te stellen... het water is 1230 hectare groot haha...

de karperjeugdkampen naar frankrijk, nederland en belgie zijn voor een beperkt aantal jonge karpervissers. Bij deze kampen proberen we de jeugd zo goed mogelijk te begeleiden met het vissen, en een leuke week te hebben

weinig ouders laten hun 15jarige kind naar frankrijk gaan met andere jeugd... vandaar dat de begeleiding bij de kampen een uitkomst bied.

Mvg, Frank Avezaat
ps; frankrijk nadert snel :razz:
Bart Bouwens
Berichten: 383
Lid geworden op: 29-12-2001 01:00
Locatie: Lommel (B)
Contacteer:

03-04-2003 08:38

Al eens over nagedacht dat zo'n wedstrijd ook gebruikt kan worden om de minder ervaren vissers op weg te helpen? Of om de ervaren vissers eens op een gezellige manier wat nieuwe contacten te laten leggen? Karpervissen leent zich niet echt goed om dit in wedstrijd verband uit te oefenen maar als er behoefte aan is waarom niet?

Als ik binnenkort op ?MIJN? favoriete stek aan dat 1230 ha. grote water in Frankrijk ineens wordt geconfronteerd met 9 jeugdige vissers onder deskundige begeleiding van enkele KSN-ers ben ik ook niet blij (wat te denken van de lokale vissers). Moeten we dit dan ook maar gaan boycotten?
Of is dit te rechtvaardigen omdat het "maar" 9 vissers zijn? In dat geval is een wedstrijd met 9 deelnemers dus geen probleem?

Mzzls, Bart
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

03-04-2003 09:28

Bart,

Ik denk dat een wedstrijd op kleine schaal zeker geen probleem hoeft te zijn. Het ligt ook aan het doel van de wedstrijd, wat willen de deelnemers bereiken door mee te doen? Willen ze lekker met een groepje kennissen samen vissen, bijkletsen en wat van elkaar leren? Of willen ze koste wat kost die wedstrijd winnen om zich Nederlands kampioen te kunnen noemen?

Ik denk dat het belangrijk is dat er een nuance wordt aangebracht tussen vriendschappelijke wedstrijdjes en evenementen op grote schaal zoals beschreven aan het Twentekanaal. Als een groepje karpervissers een stuk kanaal pakt waar ook regelmatig witviswedstrijden worden gehouden zie ik geen probleem. Strijkt er echter een grote meute neer op een kleiner water waar andere (karper)vissers hinder van ondervinden dan rijzen bij mij ook vraagtekens.

De visrechthebbende (HSV/Federatie) is overigens degene die wedstrijden goedkeurt en in deze dus ook degene die hierop aangesproken moet worden.

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

03-04-2003 11:26

bart,

een beetje zinloos argument heb je daar...

wees blij dat het 9 nederlandse jongeren zijn onder begeleiding van KSNérs ipv anderen die hun afval overal neerdumpen, gaan lopen zeiken.

Ennuh bart... de persoon die ons op zijn favoriete plek heeft heeft PECH... dat is het vissen. Wij zullen daar niets van afweten en dat gebeurt overal.
zolang dat maar niet met opzet gebeurd...

Frank
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

03-04-2003 11:39

Hoi Bart,

jij schreef:


"Al eens over nagedacht dat zo'n wedstrijd ook gebruikt kan worden om de minder ervaren vissers op weg te helpen?"

Hoe wil je die vissertjes op de weg helpen als ze bij wijze van spreken al moeten opletten dat ze niet over mekaars lijnen gooien.

"Of om de ervaren vissers eens op een gezellige manier wat nieuwe contacten te laten leggen?"

Dat kan overal, heb je geen wedstrijd voor nodig toch ?

"Karpervissen leent zich niet echt goed om dit in wedstrijd verband uit te oefenen maar als er behoefte aan is waarom niet?"

Dat is jouw mening, er zijn velen die het er helemaal niet mee eens zijn. Wat denk je dat daar voor een voer achter blijft na zo'n wedstrijd ?

"Als ik binnenkort op ?MIJN? favoriete stek aan dat 1230 ha. grote water in Frankrijk ineens wordt geconfronteerd met 9 jeugdige vissers onder deskundige begeleiding van enkele KSN-ers ben ik ook niet blij (wat te denken van de lokale vissers). Moeten we dit dan ook maar gaan boycotten?
Of is dit te rechtvaardigen omdat het "maar" 9 vissers zijn? In dat geval is een wedstrijd met 9 deelnemers dus geen probleem?"

9 vissers op een stuk van 800 meter, is een groot verschil met 50 mensen op een kanaal. Hier komt bij, dat deze jongens allemaal goed begeleid worden, waar nodig, zodat er niks fout zal/kan gaan.

Het is vanaf een camping, dus het probleem dat we evt. op de stek van iemand anders zouden zitten, is er ook niet.

Wat zou een goede wedstrijd zijn ?? 9 vissers op 20 hectare vind ik mooi ! Dan is het tenminste een wedstrijd, en niet zomaar dat de gene die de goede stek loot, ook gewoon wint.

Als je in het midden zit van die 50 vissers kan je maar beter hopen dat de vissen over de bergen voer, en tussen alle lijnen door jouw stek zullen vinden ..

Ze moeten het zelf weten hoor, maar het is gewoon pure geldverspilling.

mvg
stefan
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

03-04-2003 12:53

Bart: Al eens over nagedacht dat zo'n wedstrijd ook gebruikt kan worden om de minder ervaren vissers op weg te helpen?"

Vraag me echt af of het tweente kanaal er dan zo geschikt voor is....

Richard
Bart Bouwens
Berichten: 383
Lid geworden op: 29-12-2001 01:00
Locatie: Lommel (B)
Contacteer:

03-04-2003 13:08

Stefan,

"Hoe wil je die vissertjes op de weg helpen als ze bij wijze van spreken al moeten opletten dat ze niet over mekaars lijnen gooien." en
"9 vissers op een stuk van 800 meter, is een groot verschil met 50 mensen op een kanaal. Hier komt bij, dat deze jongens allemaal goed begeleid worden, waar nodig, zodat er niks fout zal/kan gaan."
9 vissers op 800 meter is dat ruim? Niet te hopen dat ze allemaal met 4 hengels de man aan komen zetten. Dan blijven er opeens nog maar 22 meter per hengel over. Dat wordt ook bijna hopen op een goede loting.


"Dat kan overal, heb je geen wedstrijd voor nodig toch?"
Dat kan inderdaad overal maar kennelijk is er wel behoefte aan anders zou zo'n wedstrijd niet worden georganiseerd.

"Dat is jouw mening, er zijn velen die het er helemaal niet mee eens zijn. Wat denk je dat daar voor een voer achter blijft na zo'n wedstrijd ?"
Ik schreef "..leent zich niet echt goed.." volgens mij heb je dit anders opgevat. Maar wat is het probleem met het voer wat in het water wordt gesmeten? Hier worden ongetwijfeld regels voor opgesteld en juist dan heeft men de mogelijkheid de vissers eens te wijzen op de gevolgen van overmatig voeren. Ik neem aan dat die 9 vissers in Frankrijk ook niet onbeperkt het water vol mogen gaan dempen met allerlei voer... hier is toch ook sprake van een goede begeleiding?

"Het is vanaf een camping, dus het probleem dat we evt. op de stek van iemand anders zouden zitten, is er ook niet."
Nooit aangedacht dat ook anderen vanaf die camping zouden willen vissen? En misschien wel speciaal naar die camping toegaan omdat het daar mogelijk is? Ik zou knap ziek zijn als ik daar op die camping sta om te vissen en er komen opeens 9 dol enthousiaste vissertjes aanzetten.



Frank,

"wees blij dat het 9 nederlandse jongeren zijn onder begeleiding van KSNérs ipv anderen die hun afval overal neerdumpen, gaan lopen zeiken."
Omdat het KSN-ers zijn die ze begeleiden wordt het geen puinhoop? En als ze met (bijvoorbeeld) mij mee zouden gaan wel? Om anderen op dat soort problemen te wijzen kan je die wedstrijd ook prima gebruiken.


"Ennuh bart... de persoon die ons op zijn favoriete plek heeft heeft PECH... dat is het vissen. Wij zullen daar niets van afweten en dat gebeurt overal.
zolang dat maar niet met opzet gebeurd... "
Bij die 9 vissertjes in Frankrijk is het geen opzet en bij die wedstrijd op het Twente kanaal wel? Kom nou!!


Richard,

"Vraag me echt af of het tweente kanaal er dan zo geschikt voor is.... "
Welk water dan wel?




Het is niet zo dat ik op een of andere manier tegen het initiatief van de KSN ben, sterker nog het is een perfecte oplossing. Maar wat ik niet kan begrijpen is dat men hier moord en brand schreeuwt om een wedstrijdje terwijl juist met zo'n wedstrijd dezelfde positieve dingen bereikt kunnen worden als bij die 9 vissers op dat Franse meer.

Bart

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bart Bouwens op 2003-04-03 13:19 ]</font>
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

03-04-2003 13:52


Frank,

"wees blij dat het 9 nederlandse jongeren zijn onder begeleiding van KSNérs ipv anderen die hun afval overal neerdumpen, gaan lopen zeiken."
Omdat het KSN-ers zijn die ze begeleiden wordt het geen puinhoop? En als ze met (bijvoorbeeld) mij mee zouden gaan wel? Om anderen op dat soort problemen te wijzen kan je die wedstrijd ook prima gebruiken.


"Ennuh bart... de persoon die ons op zijn favoriete plek heeft heeft PECH... dat is het vissen. Wij zullen daar niets van afweten en dat gebeurt overal.
zolang dat maar niet met opzet gebeurd... "
Bij die 9 vissertjes in Frankrijk is het geen opzet en bij die wedstrijd op het Twente kanaal wel? Kom nou!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bart Bouwens op 2003-04-03 13:19 ]</font>


bart... je snapt me niet geloof ik.
Met de jeugdcommissie doen wij ons best om de jonge vissers dingen bij te brengen die belangrijk zijn... oa. TROEP, ROMMEL, AFVAL opruimen. Waarom zouden we dat dan zelf laten liggen? Daar wil ik graag een goed antwoord op... het is juist de intentie van de jeugdcommissie om dit soort dingen bij te brengen aan de jeugd.

wij hebben een tijd geleden al afspraken met de campingeigenaar gemaakt zodat deze weet dat wij met 9man daar zitten in die periode. Als er mensen zijn die graag op die stek zouden willen zitten gedurende ons verblijf hebben ze naar mijn mening inderdaad pech.

wat dat betrefd zijn er goede afspraken gemaakt bart. En 1 ding... ik heb NIETS gezegd over het feit dat er mensen de dupe kunnen worden bij het twente kanaal doordat hun stek opeens is ingenomen. Eerst goed lezen...

maar bart, ieder zijn eigen mening en dat jij het eenzelfde vergrijp vind is goed hoor.

Frank
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

03-04-2003 14:04

Lucky me just lonely in the north hahahaah. Enne van mij hoeft het ok niet zo'n wedstrijd, een wedstrijd is ok maar 50 koppels is iets teveel voor deze nuchtere noorderling hahaah greetz Bart
Bart Bouwens
Berichten: 383
Lid geworden op: 29-12-2001 01:00
Locatie: Lommel (B)
Contacteer:

03-04-2003 14:40

Frank, lees het nog eens een keer maar nu aandachtig!

"wees blij dat het 9 nederlandse jongeren zijn onder begeleiding van KSNérs ipv anderen die hun afval overal neerdumpen, gaan lopen zeiken."
Omdat het KSN-ers zijn die ze begeleiden wordt het geen puinhoop? En als ze met (bijvoorbeeld) mij mee zouden gaan wel? Om anderen op dat soort problemen te wijzen kan je die wedstrijd ook prima gebruiken.

en ook dit:

"Ennuh bart... de persoon die ons op zijn favoriete plek heeft heeft PECH... dat is het vissen. Wij zullen daar niets van afweten en dat gebeurt overal.
zolang dat maar niet met opzet gebeurd... "
Bij die 9 vissertjes in Frankrijk is het geen opzet en bij die wedstrijd op het Twente kanaal wel? Kom nou!!

Jij hebt inderdaad niets gezegd dat over het feit dat anderen de dupe worden van zo'n wedstrijd op het Twente kanaal. MAAR je schreef "dat gebeurt overal" wat ik vervolgens op het Twente kanaal laat slaan omdat het hier in deze topic ook over dat water gaat. Of is overal, alles behalve het Twente kanaal?

Ik zie meer overeenkomsten dan verschillen tussen die wedstrijd en het viskamp.
Dat iemand tegen competities in de karpervisserij is kan ik me heel erg goed voorstellen. Sterker nog, ik zal er nooit aan meedoen. Maar dat neemt niet weg dat iedereen dat nog altijd voor zichzelf kan bepalen.

De verschillen:
1. gewoon? vissen (rekenen maar dat die jeugdige vissers allemaal de grootste en de meesten zullen willen vangen maar niet in een wedstrijd als zodanig) versus competitie
2. georganiseerd door de KSN versus iemand anders
3. er zijn prijzen te winnen waar men zelf voor betaald heeft
4. het aantal deelnemers 36 hengels versus 200 hengels (maar hoe zit het met de beschikbare oeverlengte?)
5. ..... zeg het maar

De overeenkomsten:
1. stekken zijn gereserveerd voor een bepaalde tijd en anderen hebben helaas pech
2. hengeldruk, net al uitgelegd dat er 22 meter per hengel was is dit nog minder tijdens die wedstrijd?
3. teveel voeren... zowel tijdens de wedstrijd als dat jeugdkamp is er (sociale) controle en waarschijnlijk ook regels
4. troep achterlaten.. zal niet gebeuren tijdens dat jeugdkamp en zeker ook niet tijdens die wedstrijd daar zorgt de leiding daar ook wel voor anders kunnen ze het zelf opruimen
5. mogelijkheid om leuke contacten op te bouwen
6. leren van andere vissers
7. mogelijkheid om vissers op hun verantwoordelijkheden te wijzen en ze eventueel manieren aan te leren
8. op vrijwillige basis
9. ..... zeg het maar

Bart
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

03-04-2003 15:43

Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om deze discussie met jou aan te gaan, want er zal toch wel niet veel veranderen. Jij denkt dit, ik denk dat.

Wil nog wel op 2 puntjes ingaan. Je spreekt over 22 meter per hengel. Vergeet niet dat het water 100'en meters breed is, dus het is net zo goed mogelijk om 140 meter uit de kant te vissen .. dan heb je ineens een stuk van 22 bij 140 meter om je aas te droppen. Komt nog bij dat de genen die aan de "buitenkant" van het stuk zitten ook nog eens een flink stuk naar links of rechts kunnen vissen.

Denk niet dat dat op een kanaal het geval is.

Dan zeg je dat er misschien mensen op die camping zullen komen die ook willen vissen.
Als het goed is, worden diegenen die aangeven daar willen te gaan vissen, vooraf geinformeerd over het feit dat op dat moment 9 andere jongens aanwezig zijn. Dat stuk is namelijk door ons afgehuurd.

mvg
stefan

_________________
Eendracht maakt macht, meld je nu aan bij de KSN, kijk op <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperstudiegroep.nl" target="_blank" class=bericht>www.karperstudiegroep.nl</a><!-- BBCode auto-link end --> !!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Stefan Slechten op 2003-04-03 15:44 ]</font>
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

03-04-2003 16:11

Bart,

Dat stuk oever is naar mijn weten eigendom ( of looprecht ) van de camping. Dit stuk is in de zomer ook voor de badgasten. Daar mag je volgens mij zonder toestemming van de camping niet eens zitten.

En voor zover ik weet is ook van wedstrijdelement tijdens dat kamp niet aan de orde. Eerst maar eens kijken of er überhaupt een visje gevangen kan worden. Wat voor een walgelijk iemand zou ik zijn als ik voor het eerst in Frankrijk op een groot meer ga vissen, en dan al gelijk de eis aan mezelf stellen dat ik het meetse, de grootste en de zwaarste wil vangen. Ik ben ambitieus, maar niet zo he :wink:

Natuurlijk hebben de meeste van ons al best wat ervaring en kennis. Het is niet zo dat men daar elke ochtend, alvorens te vissen eerst een paar uur in de schoolbankjes zit. Met het juiste materiaal, en af en toe een tip, en onder de verantwoordelijk van volwassenen, weet ik zeker dat de meesten zich aardig kunnen redden.

En wat die afstand betreft. Als het niet kan, wordt er gewoon met een hengeltje minder gevist. Bovendien vis je niet elke lijn even ver uit de oever, en kan men zich aan de zijkant ook naar de zijkanten richten... Maar dat zijn toch sowieso dingen die je ter plekke af moet spreken. Het zijn gewoon 8 jonge vissers die en weekje in Frankrijk gaan vissen, niks meer en niks minder...

mvg

Sjoerd
Bart Bouwens
Berichten: 383
Lid geworden op: 29-12-2001 01:00
Locatie: Lommel (B)
Contacteer:

03-04-2003 16:49

Stefan en Sjoerd,

Kennelijk zijn discussies over wedstrijden wel te rechtvaardigen maar over een viskamp niet.

"Denk niet dat dat op een kanaal het geval is."
Je hebt volledig gelijk, de buitenste vissers op een kanaal kunnen inderdaad niet verder naar buiten vissen. En inderdaad de vissers op dat kanaal gooien al de 200 hengels exact op een lijn zodat ze zo dicht mogelijk bij elkaar in de buurt liggen. Bovendien zal de zone waarin al die vissers moeten gaan zitten vast erg klein zijn zodat men elkaar gegarandeerd in de weg zal zitten.

"Als het goed is, worden diegenen die aangeven daar willen te gaan vissen, vooraf geinformeerd over het feit dat op dat moment 9 andere jongens aanwezig zijn. Dat stuk is namelijk door ons afgehuurd."
Klopt ook je heb gelijk, ik heb zojuist de camping gebeld en ze zeiden mij dat de oever gereserveerd is. Bel ze zelf ook eens even en zet de reactie van die vriendelijke heer (Eric) eens op het forum. :smile:

Even iets over de Franse wetgeving: de oever van alle openbare wateren daar is openbaar ongeacht of er een woning, camping of wat dan maar ook staat. Heb je zin om in iemands achtertuin of camping te gaan vissen en is het een openbaar water... niemand die je dit kan en mag verbieden. Toch knap als je dit kunt reserveren.... neemt niet weg dat de eigenaar na wat doorvragen mij mededeelde dat het de bedoeling was dat er dan andere vissers zouden zitten. Helaas vergat hij mij die informatie wel te vermelden toen ik vroeg naar de vis mogelijkheden op de camping in die periode.

Verder merk ik wel dat het een uitzonderlijke groep zal zijn die daar gaat zitten vissen. Ik heb het nog nooit meegemaakt dat men niet zijn uiterste best doet om de grootste, zwaarste of meeste vissen te vangen.

Voor de rest veel plezier daar en de groeten.
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

03-04-2003 18:03

Bart,

Volgens mij ben ik niet de enige die dingen uit zijn verband trekt.

Ik zeg niet dat een discussie niet gerechtvaardigd is. Jij maakt een vegrelijking met wedstrijden, ik probeer dat te weerleggen. Niks meer en niks minder.

Over die wet. Weet je toevallig ook of dit regelmatig wordt toegepast, of is dit een zgn. 'maas in de wet' en wordt ie gedoogd of toch maar niet?

Verder ga ik mijn stinkende best doen voor een zo goed mogelijk resultaat. Maar ik heb in ieder geval niet de instelling dat ik wil 'winnen'. Ik zou graag veel. grote en mooie vis vangen, maar dat weet je van te voren nooit. Er is echter een verschil tussen je best doen om goed te vangen, of ervan uit gaan dat je goed vangt...
Of dit voor de anderen ook geldt weet ik niet, maar voor mij wel.

Trouwens, wanneer 2 buitenste vissers van de 9 naar buiten vissen, scheelt dat meer als wanneer 2 van de 50 dat gaan doen.
Ik heb eigenlijk geen zin om hie rnu te gaan miere-n**ken over metertjes en procentjes.

Ik heb zo het idee dat het NAAR VERHOUDING meevalt i.v.m. 50 man op een kanaal.

Verder denk ik ook dat we veel plezier zullen hebben, en bedankt voor die wens :smile:

Groetjes, Sjoerd

Ps. Ik vindt 't zo wel goed zo. Ik heb het idee dat we hier toch niet uit komen...:smile:
Albert van Dijk
Berichten: 4
Lid geworden op: 20-02-2003 01:00

04-04-2003 11:48

Wat een stelletje ouwe hoeren.
VOS hengelsport in Almelo
tel: 0546815175 of 0546814708{twee zaken}
Bart Bouwens
Berichten: 383
Lid geworden op: 29-12-2001 01:00
Locatie: Lommel (B)
Contacteer:

04-04-2003 12:13

Sjoerd,

Ik denk ook niet dat we er zomaar uit zullen komen. Maar mijn doel van bovenstaande postings was meer het uitlokken van reacties omdat het als vanzelfsprekend wordt ervaren dat er over wedstrijden wordt geklaagd en dat dat over een jeugdkamp kennelijk niet kan.

Zo'n jeugdkamp is in mijn ogen een prima intiatief en helaas ben ik iets te oud :smile:
Die wedstrijd... laat ze lekker vissen. Na een paar dagen is alles weer weg zo moet je het maar zien. Zo zal degene die een jeugdkamp op zijn favoriete stek aantreft ook denken (tenminste dat hoop ik).


"Over die wet. Weet je toevallig ook of dit regelmatig wordt toegepast, of is dit een zgn. 'maas in de wet' en wordt ie gedoogd of toch maar niet?"
Het is gewoon een Franse wet/recht die wij hier in Nederland en België helaas niet kennen. Je hebt hem gelukkig niet al te vaak nodig al kan die ooit heel erg goed van pas komen :smile: Op die manier heb je dus nooit gesodemieter met looprechten enz.

En nogmaals een hele leuke, gezellig, visrijke en leerzame trip toegewenst.

Bart
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

04-04-2003 16:40

Karpervissen is een passie, hobbie en voor sommigen een "way of life".

Dat er wedstrijden gehouden worden... prima. Er zijn ook nk's en weka's.
Ik zal er echter niet aan mee doen.

Het is maar net de manier waarop jij je hobbie/passie beleefd.

Ik hoef er niets voor te winnen of me meten met andere vissers in de hoop dat ik beter ben... wat klinkt dat trouwens stom.

Voor mij is een mooie karper of een blank in de sneeuw een stuk meer waard dan een bekertje met jouw "ranking" erop.

Met plezier-in-het-vissen-hebbende groet,
frank
philip keijmel

04-04-2003 17:05

is toch knap twee pagina's met daarop een!!!!!!!! antwoord op de vraag die ik stelde op dit forum , maar zoals vele reactie's op deze forum dat men zegt er niet druk om te maken maar men reageerd direct als er ook maar iets op deze site staat over wedstrijd vissen .
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

04-04-2003 17:12

misschien ligt het wel aan de persoon die erom vraagt?

Met grappende groet,
Frank
philip keijmel

04-04-2003 17:14

stel kinderen als ze maar achter de computer zitten en als je ze tegen komt zeggen ze niks, dat julli er zelf niet moe van worden
philip keijmel

04-04-2003 17:15

kom op reageren
Gebruikersavatar
Wouter Steggink
Berichten: 521
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00
Locatie: TwentuH

04-04-2003 17:56

reageren??

NEUH!
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

04-04-2003 18:33

1 puntje nog..

De franse Campingbeheerders hebben nix te vertellen m.b.t. de oevers van het water, het water is meestal staatseigendom, er valt dus maar bar weinig te reserveren.

Meestal vis ik vanaf een camping en meestal vanaf hetzelfde stukje oever, stel dat jullie met z'n negenen nu dat niet te reserveren stukje gereserveerd hebben??
Mass problemos dus, tenminste voor twee van jullie met da mean machine...
hahahaaaaaaaa dat word sporten dan..

Sportieve groeten Henk
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

04-04-2003 18:40

Ho HO Henk, in dit geval geen probleem!
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

04-04-2003 18:47

Aart,
zoals altijd, Goed geregeld dus.
En niet enkel met de campingbeheerder mag ik hopen.

Eerdere postings gaven blijkelijk meer rechten aan de campingbeheerder dan waarover hij zou kunnen beschikken.

Sportieve groeten Henk