De Rijn Haven ,Alphen a/d Rijn

Plaats reactie
Joey van der Maal
Berichten: 179
Lid geworden op: 05-10-2007 11:53
Locatie: hazerswoude rijndijk

23-10-2007 11:40

hallo

ik wil is een keer gaan vissen in de rijn haven.
ik zou hier meer informatie over dit water willen hebben, ik zou het op prijs stellen als iemand voor mij een beetje info heeft over dit water.

gr joey
Gebruikersavatar
Sander vd Hill
Berichten: 50
Lid geworden op: 23-10-2007 21:27

23-10-2007 21:34

De rijnhaven is niet echt een leefgebied voor de karper. Er bestaat wel kans dat je een verdwaalde projectspiegel aan de haak slaat. Dezezij in de rijn uitgezet in Alphen maar werden een jaar later al bij de koudekerksebrug gevangen. Vroeger stikte het er wel van de paling maar volgens een oudere man die ik pas sprak zijn die bijna allemaal verdwenen. Je maakt nog wel aardige kans op een mooie snoekbaars. Een heel aardige stek aan de rijnhaven is het parkeerterreintje achter de kringloopwinkel (vlakbij de PTT toren).
Gebruikersavatar
Henry van luyk
Berichten: 133
Lid geworden op: 27-01-2005 17:51
Locatie: Koudenkerk aan den Rijn

31-10-2007 19:35

Heb er zelf wel eens gezeten in de rijnhaven er zwemt natuurlijk wel karper in de rijnhaven maar ken je voor de rest niet veel vertellen want vind het geen leuke en goeie stek
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

02-11-2007 00:00

vind het geen leuke en goeie stek\
Het is zeker geen leuke stek als je niet van beton en industrie houd,maar geen goede stek dan ben je niet helemaal op de hoogte wat er van de zomer is uitgekomen.
waar en hoe moet je zelf uitdokteren maar er zitten verrassingen daar
groet Henk
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Gebruikersavatar
Henry van luyk
Berichten: 133
Lid geworden op: 27-01-2005 17:51
Locatie: Koudenkerk aan den Rijn

02-11-2007 08:12

JA er zijn leuke dingen uitgekomen ja maar waar is dat niet overal waar je een beetje voert en experimenteerd komt wat leuks uit maar ja vind het maar niks om daar te zitten
jason slater
Berichten: 67
Lid geworden op: 01-11-2007 17:40
Locatie: den haag/ Z-Frankrijk

02-11-2007 23:42

Sander vd Hill schreef:De rijnhaven is niet echt een leefgebied voor de karper. Er bestaat wel kans dat je een verdwaalde projectspiegel aan de haak slaat. Dezezij in de rijn uitgezet in Alphen maar werden een jaar later al bij de koudekerksebrug gevangen. Vroeger stikte het er wel van de paling maar volgens een oudere man die ik pas sprak zijn die bijna allemaal verdwenen. Je maakt nog wel aardige kans op een mooie snoekbaars. Een heel aardige stek aan de rijnhaven is het parkeerterreintje achter de kringloopwinkel (vlakbij de PTT toren).


:roll: :roll:
Plaats reactie