Reeuwijkse hout

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

17-03-2003 15:17

Voordat ik duizend en 1 negatievelingen achter mijn aan krijg bij deze even niet reageren!!!

Ik ben vandaag weer eens wezen kijken op verschillende wateren, heb nu een auto en kan dit jaar dus eens wat andere grotere wateren proberen te bevissen.

Ik ben bij de surfplas Reeuwijkse hout geweest. Grote plas, met strand en baggerboten haha.

Nu las ik al het een en ander voordat ik doorverwezen wordt, maar is deze plas hetzelfde als wat als de surfplas bij de reeuwijkse plassen??? of is Reeuwijkse hout weer iets anders??

Ben niet van plan stekken te pezen, wil gewoon af en toe eens ergens anders vissen.

Mijn vraag, aangezien ik niet beschik over een dieptemeter en dergelijke wilde ik weten of het gewoon een zandput is, die je op de juiste diepte, uitgepijld kan bevissen??

Ik ben zelf alleen nog maar ff wezen kijken bij het strandje, voor de boeien zal maar zeggen. Kun je vanaf dit punt vis verwachten??

Zit er veel karper?? andere vissoorten als snoek en brasem??

Drukte M.B.T andere vissers???

Ik hoop een zinnig antwoord van iemand te krijgen, zodat ik binnenkort eens mijn boilies daar kan dopen, in de hoop een leuke vis te vangen.
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

17-03-2003 17:02

Je bedoelt idd de surfplas. Diepe zandafgraving. overige plassen zijn ondiep.

Dit is geen water om af en toe ergens te gaan vissen.

De rest van de gevraagde info mag je zelf uitzoeken...... of er moet weer zo'n kneus zijn waffel niet kunnen houden.............

Succes.
Kiron
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

17-03-2003 17:33

Mooi dan ben ik in ieder geval naar het goede water gereden. MMm vaag gevoel dat jij hier ook vist? maar dat maakt niet zo veel uit. Af en toe kan goede resultaten leveren mits een goede stek.

Maar om maar meteen niet zo beledigend te zijn vind ik niet per difinitie iedereen die info geeft een kneus!!!

Met niet discriminerende groet,

jordy
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

17-03-2003 17:40

Standaard info is vrij te vergeven (eventueel ook op internet te vinden). Gaat men verder uitweiden over bestanden en alles wat daar mee te maken heeft dan is men een kneus.................Men verpest het dan vaak voor de locals die er al jaren veel moeite hebben moeten doen en nog steeds doen. Als men dat nog niet wil inzien (de voorbeelden zijn legio) dan missen diegene toch echt enkele chromosoompjes.

Nee ik vis hier zelf niet.
Gebruikersavatar
Gerrit Ritmeester
Berichten: 484
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Kamerik
Contacteer:

17-03-2003 17:57

Jordy,

tip: schaf een kaart aan, dan heb je enig idee hoe het eruit ziet, en wat waar is

succes
gerrit
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

17-03-2003 18:09

Sorry voordat je weer een discussie verkloot....en niet een welles nietus verhaal gaat worden. Ik wil alleen wat basic info weten over het water. Ik hoef niet te weten die pietje en pukkie er zwemmen. Ik wil mijn hele jaar er niet op blind staren, maar wil wel een paar dagen vissen op de plas.

Ik hoop dat er iemand is die wel wat wilt vertellen, en dat jij in ieder geval niet meer reageert.

Gerrit,

Een kaart zal ik zeker even gaan kopen. Het is echt een waar doolhof daar!!
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

17-03-2003 18:35

Jordy, je moet zelf maar uitmaken of je je aangesproken voelt. Zo niet, dan weet je het verschil, Indien wel..................
edo krul
Berichten: 75
Lid geworden op: 28-01-2003 01:00
Locatie: denhaag
Contacteer:

17-03-2003 23:32

jordy er zit mooie vis op het water maar het is niet een plas waar je even een visje vangt
dus steek er wat tijd in en je word zeker beloond
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

17-03-2003 23:34

hoi edo,

Bedankt voor je info

Ik ga denk ik het weekend met mijn bootje het water eens proberen in kaart te brengen.

Ik heb zelf ook nog wat info opgezocht, maar mag je er nu nachtvissen of niet??

En de vergunning, waar is deze te koop??
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
edo krul
Berichten: 75
Lid geworden op: 28-01-2003 01:00
Locatie: denhaag
Contacteer:

17-03-2003 23:53

wil je wel meer vertellen maar dan gaat kiron weer te keer
is toch al zo een zijkerd
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

17-03-2003 23:55

hahahaha ja da's waar that is the GOD of all waters in Holland!! Geintje Kiron maar tis wel een klein beetje waar... je zal het vast goed bedoelen denk ik.

Edo misschien kan ik je prive mail sturen voor info.

MVG,

jordy
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

18-03-2003 08:07

Info over nachtvissen en vergunningen is nix mis mee, zodra men over bestanden gaat praten gaat het fout. Heb het al enkele keren mogen meemaken dat er wateren totaal verziekt werden................

Volgens mij zijn de reeuwijkse plassen ingebracht in de grote vergunning. Nachtvissen is het hele jaar niet toegestaan, maar het is nogal een uitgestrekt gebied, dus doe er je voordeel mee.

Groet
"God"
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

18-03-2003 16:17

MM bedankt GOD haha geintje op z'n tijd.

Ik zal er mijn voordeel uit halen, en de grote vergunning aanschaffen. Nu maar hopen dat ik niet gecontroleerd word!!!


HAHA schrijf er zelf namenlijk nooit voor!!!
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
edo krul
Berichten: 75
Lid geworden op: 28-01-2003 01:00
Locatie: denhaag
Contacteer:

18-03-2003 18:54

ik hoef je niets meer te vertellen kiron is toch over de brug gekommen toch leuk van hem
Gebruikersavatar
robert kalmeijer
Berichten: 13
Lid geworden op: 30-01-2006 15:03
Locatie: gouda
Contacteer:

11-05-2006 23:28

heeej

surfplas,, jah kzou maar uit kijken super veel controlen mag zowi zo niet nacht visen en als de bewoners in de omgeving je niet zinne, staat er zo politie,er zit vlak bij een camping met veel polen ze jatten zo je spulllen waar je egt niet gek van moet op kijken en als je naa gaat dat er maar een paar visjes zwemme op die 180 hecktare dan is het niet de moeite waard

groetje srobert
Gebruikersavatar
Bert Groen
Berichten: 51
Lid geworden op: 30-08-2003 02:00
Locatie: Krimpen aan de Lek (NL)
Contacteer:

12-05-2006 13:52

He Jordy, nu zie je hoe irritant die opmerkingen zijn die jij en jeroen zo broer zo goed kunnen maken. maar goed, de intensiviteit van de controles daar wil nog wel eens verschillen, maar dat er op de camping daar nog al wat ongure types rondlopen is waar, dus pas daar voor op. als je je goed verstopt en een flink eind bij een weggetje wegblijft nemen de meeste van je collega's niet de moeite om je te bezoeken. maar zitten een paar etters tussen...
Kromme hengels!!
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

12-05-2006 21:46

Bert,

Laat je niet zo kennen man....

Dit soort discussies zetten we toch recht in een PB'tje
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rene Vermunt
Berichten: 269
Lid geworden op: 18-09-2004 20:47
Locatie: Zuid-Holland

21-05-2006 00:51

Diepstepunt is 30 meter op de surfplas.
Zeer helder water. Weinig stekken te vinden. Zijn er een paar, maar zijn meestal bezet 8)
Nachtvissen gehele jaar verboden.
Vergeet je geen "bootsticker" te kopen ?
Die heb je namelijk nodig om er te mogen varen.
Je mag trouwens niet op alle plassen varen.
Ga niet de z.g.n. vogelplas op varen, bewoners bellen direct de politie!
Vorig jaar nog mee gemaakt. Volgens bewoners maakte ik met een jachtgeweer, jacht op volgels. Zijn gek daar.....
Zeer veel controlle door BOA en NHZ !!

Zal verder maar niet te veel melden , anders worden er mensen boos, die ik er overigens nog nooit gezien of gesproken heb.

Nah, veel succes dan maar he......
Gebruikersavatar
Marck de Jongh
Berichten: 491
Lid geworden op: 28-04-2004 17:27
Locatie: Blaricum/Velp
Contacteer:

01-06-2006 23:30

Jordi, nog even wat nuttige informatie:

Pas op voor rondrijdende Landrovers en andere 4x4 wagens :lol: :lol: :lol: Kan maar zo dak je bijna omver rijdt als je op de verkeerde stek zit :-?

Succes :wink: :roll:
The Carp, The Whole Carp, And Nothing But The Carp, So Help Me God...

Binnekort online, http://www.karpertotaal.nl!
PR NL: 24 pond spiegel
PR FA: 28 pond Spiegel
Plaats reactie