zandput utrecht industriewijk nabij electracentrale

Plaats reactie
rob heijdra
Berichten: 3
Lid geworden op: 09-09-2007 20:09
Locatie: leiden

01-10-2007 23:36

Hallo Karpercollega's

Is er iemand bekend met dit water, wat voor visvereniging en karperbestand , gezondheid van het water en de vissen.
Het zag er schoon en helder uit en dan bedoel ik het water.
Alleen jammer dat er onwijs veel zwerfvuil ligt (karpervissers) ????
Dat zou niet goed zijn , maar ok als er iemand iets van weet of kwijt wil zie ik het graag. Het is de afslag vanaf de A2 en dan de industriewijk in waar nu volop aan de weg getimmerd wordt vanwege wegreconstructie's.

alvast bedankt :roll:

PS ben er achter dat deze de put van balk heet.............!!!!!!!
always looking the bright side of life
Gebruikersavatar
martijn dekker
Berichten: 383
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

02-10-2007 21:26

Volgens mij is het van de utrechtse visvereniging, dat er karper zit dat weet ik zeker. Er wordt/werd ook regelmatig gekarperd. Ik kwam vaak langs deze plas op weg naar m'n werk maar heb er zelf nooit gevist.
Voor meer info zou je naar van lahr in utrecht of sanders in maarssen kunnen gaan.

Groeten Martijn
Penvissen.... met geen pen te beschrijven.
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

03-10-2007 15:31

Put van Balk begrijp ik eruit. AUHV. Succes
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
kile brinkman
Berichten: 47
Lid geworden op: 05-03-2007 13:57
Locatie: utrecht

03-10-2007 17:59

op zich best mooi water maar tevens ook vrij druk zeker voor het bestand wat er op zit verder zitten er veel vervelende vissers zal wel komen omdat het zo dicht bij maarssen ligt wonen daar namelijk alleen maar vervelende mensen maar verder moet je lid zijn van de auhv zit dus geen hele zware vis wel mooie maar niks speciaals zou het zeker dichter in de buurt zoeken als ik jou was en anders zijn er in de omgeving stukken interesantere watertjes putjes maar veel suc6 oja en voor velen erg belangrijk zwaarste vis 34 pond
Plaats reactie